Meghan Markle و شاهزاده هری تماشا جورج فلوید یادبود و سخن گفته اند به فعالان

اگر شما عاشق روزانه وحش سلطنتی پوشش, پس از آن ما امیدواریم که شما لذت بردن از Royalist, یک عضو فقط سری برای جا

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

اگر شما عاشق روزانه وحش سلطنتی پوشش, پس از آن ما امیدواریم که شما لذت بردن از Royalist, یک عضو فقط سری برای جانور داخل. تبدیل شدن به یک عضو به دریافت آن را در صندوق پستی خود را هر یکشنبه.

Meghan Markle و شوهرش پرنس هری تماشا یادبود جورج فلوید روز شنبه شده اند و صحبت خصوصی با رهبران جامعه فعالان و طرفداران یک از زن و شوهر است گفت: روزانه وحش.

دوستان اضافه شده که در صحبت های روز شنبه به یک کلاس از زنان جوان فارغ التحصیل شدن از مادر آلما, the Immaculate Heart دبیرستان در لس آنجلس او به دنبال تحت تاثیر قرار دادن بر آنها که آن را سقوط خواهد کرد و از آنها به عنوان "نسل بعدی رهبران" به "تغییر یک واقعیت است."

دوستان اضافه شده که مگان و هری گذشته را صرف چند روز "جذاب و گوش دادن و یادگیری" و "حمایت از جنبش برای عدالت و حقوق صاحبان سهام."

دوست گفت که مگان ایستاده بود با اظهارات او به یک کلاس از فارغ التحصیلان در مدرسه چه کسی او را گفت: روز شنبه "زمانی که پایه و اساس خراب است بنابراین ما هستند."

Meghan روشن ساخته است که او شده است عمیقا تحت تاثیر قتل فلوید و بسیاری از تظاهرات که به دنبال مرگ او.

در واقع گوش دادن به Meghan صحبت کردن در سازش و مهیجی نظر در مورد فلوید مرگ در دست مینیاپولیس پلیس آن را به خوبی در نظر بگیرید که چگونه مشکل آن بود که او را به را, نقطهنظرات او را غم و اندوه در مورد این موضوع اگر او و هری تا به حال باقی مانده بخشی از خانواده سلطنتی است.

به عنوان یک عضو از خانواده سلطنتی به خود سانسور و خودداری از ابراز نظر در بحث مسائل بوده است و یکی از عوامل مؤثر که او تحت فشار قرار دادند و هری به خروج از موسسه.

در این راستا این بود آموزنده برای مقایسه مگان را صمیمانه پاسخ با ویلیام و کیت که تا کنون محدود خود را به یک دقت پست های رسانه های اجتماعی در مورد این مسئله نژادی و همبستگی آن به عنوان خوانده شده "سر هم می ایستد با جامعه سیاه و سفید. امروز و هر روز."

در یکی از مهمترین و قابل شخصی قطعات مگان سخنرانی که منابع گفت: Daily Beast, او ضبط شده بر روی تلفن همراه خود را به کلاس فارغ التحصیل از مدرسه قدیمی, مگان گفت: "آنچه که اتفاق می افتد در کشور ما و در کشور ما و در وطن ما لا شده و کاملا ویرانگر" و به یاد می آورد لا از سال 1992 زمانی که "من 11 یا 12 ساله و لا شورش که همچنین باعث بی معنی عمل نژادپرستی" او گفت:. "من به یاد داشته باشید مقررات منع رفت و آمد و من به یاد داشته باشید عجله به خانه برگشت و در آن درایو صفحه اصلی, دیدن خاکستر از آسمان سقوط و بوی دود و دیدن دود موج در خارج از ساختمان... من به یاد داشته باشید از دیدن مردان در پشت یک ون و تنها با نگه داشتن اسلحه و تفنگ. من به یاد داشته باشید کشیدن تا به خانه و دیدن درخت است که همواره وجود دارد به طور کامل سوخته. و آن خاطرات don't go away."

"او امیدوار است که او کلمات ارائه شده کمی از امید و آسایش و یا الهام بخش برای جامعه مدرسه او در مورد مراقبت عمیقا."

Markle عذرخواهی به افراد جوان که جهان تا به حال نه نقل مکان کرد به اندازه کافی برای چنین صحنه به عنوان یک "درس تاریخ."

یک منبع گفت: روزانه وحش که Meghan شده بود "هیجان زده می شود بخشی از IHHS مراسم فارغ التحصیلی اما پس از این هفته می دانستم که هیچ راهی وجود دارد او می تواند صحبت می کنند به یک گروه دلسوز و خدمات محور زنان جوان بدون پرداختن به جورج فلوید و نژادپرستی که آفت این کشور است."

این منبع افزود که مگان را "قلب لطمه می زند و برای افراد جوان که در حال فارغ التحصیل شدن به دنیای عدم قطعیت و بی عدالتی است. او امیدوار است که او کلمات ارائه شده کمی از امید و آسایش و یا الهام بخش برای جامعه مدرسه او در مورد مراقبت عمیقا."

در حالی که مگان و هری هر دو با احتیاط اجتناب شود به صراحت این ادعا که او قربانی نژادپرستی در حالی که او زندگی می کردند در بریتانیا از آن شده است به طور گسترده ای این باورند که در آینده کتاب در مورد زن و شوهر توسط روزنامه نگاران امید Scobie و کارولین دیورند نوشته شده با همکاری زن و شوهر, دوستان, حاوی اتهامات نژادپرستی.

جزئی سلطنتی شاهزاده خانم مایکل کنت عینک یک نژادپرست ویکتوریا سنجاق سینه به ملکه 2017 ناهار کریسمس اولین بار او را ملاقات Meghan.

مگان و هری دوست روزنامه نگار Tom Bradby شد به طور گسترده ای تصور می شود ارجاع اتهامات نژادپرستی در کاخ زمانی که او نوشت: در ساندی تایمز, "من برخی از ایده از آنچه ممکن است پخش کامل بدون نگه می دارد-منع نشستن پایین و من فکر نمی کنم این امر می تواند بسیار."

جالب Bradby به نظر می رسد به طور خاص تبرئه شاهزاده فیلیپ ساخته شده است که های متعدد در مکان های نژادپرستانه نظرات در طول سال گفت: هری و مگان "پیدا کردن برخی دیگر از اعضای خانواده (به استثنای ملکه و دوک ادینبورگ) حسادت و در زمان غیر دوستانه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب