هند و بنگلادش و شروع طوفان Amphan پاکسازی

Coronavirus همه گیر است پیچیده بهبود تلاش در پی از قدرتمند ترین طوفان در این منطقه در یک دهه. طوفان Amphan آوا

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر است پیچیده بهبود تلاش در پی از قدرتمند ترین طوفان در این منطقه در یک دهه. طوفان Amphan آواره میلیون ها نفر که در حال حاضر مستقر در پناهگاه به سر می برند.

مقامات در شرق هند و همسایه بنگلادش روز جمعه آغاز شد بررسی آسیب را از توفان Amphan.

در سراسر این منطقه و پلیس ملی در واکنش به این فاجعه تیم های پاکسازی جاده ها و از بین بردن درختان افتاده و بازسازی خطوط ارتباطی.

نارندرا نخست وزیر هند در طول پرواز هواپیمای مناطق در ایالت بنگال غربی قبل از بازدید از شهر کلکته که دچار سیل گسترده.

"کشور در حال حاضر به رفتن را از طریق بحران و در آن زمان ما باید برای مقابله با گردباد" مودی گفت: در حالی که اعلام کرد 10 میلیارد روپیه ($130 میلیون; €119 میلیون ) در اورژانس برای کمک به طوفان-ضرب و شتم دولت است. "با وجود این, West Bengal در حال مبارزه هست. همه ما با غرب بنگال در این سوء بار."

آن مودی اولین سفر خارج از پایتخت دهلی نو پس از یک coronavirus مستند تحمیل شد در ماه مارس ،

ادامه مطلب: طوفان Amphan انتقاد را به بنگلادش و هند به عنوان میلیون ها فرار

Indian Prime Minister Narendra Modi arrives in Kolkata (AFP/PIB)

مودی بازدید کلکته به بازرسی خسارت برای خود

مستند مانع بازیابی

کلکته معاون شهردار Atin Ghosh گفت: این شهرستان از 14 میلیون بود و در "حالت شوک است."

"شهرداری تیم های دفاع مدنی پرسنل پرسنل پلیس مشغول به کار اضافه کاری برای بازگرداندن جاده اتصال برای اولین بار. اما وجود کمبود حاد نیروی انسانی با توجه به کروناویروس مربوط به محدودیت" Ghosh و گفتگو کرد.

نیز وجود دارد نگرانی در مورد کوروناویروس در پناهگاه های اضطراری به سر می برند که در آن میلیون ها نفر از مردم که از دست داده اند خانه های خود هستند قرار دارد.

Amphan شد قدرتمند ترین طوفان به اعتصاب بنگال و بنگلادش در بیش از یک دهه. گردباد کشته شدن دست کم 95 نفر و میلیون ها نفر آواره و پس از آن محصل در چهارشنبه آوردن با آن خطرناک موج طوفان و باران سنگین است. همچنین تخریب خانه ها و محصولات مستغرق مناطق وسیع از زمین و جامعی خطوط قدرت در هر دو کشور.

مقامات در بنگلادش گفت: این توفان باعث شده بود حدود 130 میلیون دلار خسارت است. حد کامل تخریب همراه هند شرقی منطقه ساحلی شد هنوز مشخص نیست با گزارش هنوز به trickling در مناطق دور افتاده.

nm/mm (ایسنا AP dpa)

>> اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب