Thales Alenia Space ارائه خواهد شد دو کلید تحت فشار عناصر اصل ایستگاه فضایی تجاری

Thales Alenia Space, سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67 %) و لئوناردو (33 %) اعلام کرد امضای یک ATP (مجوز برای اد

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

Thales Alenia Space, سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67 %) و لئوناردو (33 %) اعلام کرد امضای یک ATP (مجوز برای ادامه و با اصل فضایی هوستون تگزاس به آغاز توسعه دو کلید تحت فشار عناصر اختصاصی برای اولین بار در جهان تجاری ایستگاه فضایی است.

در ژانویه ناسا انتخاب شده اصل پیشنهاد به ضمیمه آن ماژول ایستگاه فضایی به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) با شروع از نیمه دوم سال 2024 در نهایت ایجاد یک "اصل بخش' که گسترش قابل استفاده و قابل سکونت حجم ISS. زمانی که ISS خود می رسد بازنشستگی, تاریخ, اصل موضوع پیچیده را جدا کنید و به عنوان یک عمل رایگان-پرواز ایستگاه فضایی تجاری. اصل بخش خواهد بود متصل به ISS گره 2 ساخته شده توسط شرکت Thales Alenia Space.

اصل ارائه شده است حرفه ای و خصوصی فضانورد پروازها به ISS در نرخ تا دو هر سال با اولین مجموعه برای راه اندازی در اکتبر سال 2021 در حالی که این توسعه جدید ایستگاه عناصر.

بر اساس گذشته خود تجربه موفق ساخت ماژول برای ایستگاه فضایی بین المللی Thales Alenia Space خواهد بود مسئول برای طراحی و توسعه و مونتاژ و تست اولیه ساختار و Micrometeoroid & مانده حفاظت از سیستم در اصل یک گره (AxN1) و زندگی ماژول (AxH) برای اولین بار دو اصل ایستگاه عناصر به پرواز. اصل را دریافت خواهد کرد این عناصر در مرکز خود را در هوستون برای یکپارچه سازی و تجهیز هسته سیستم و صدور گواهینامه پرواز قبل از حمل و نقل به راه اندازی تاسیسات.

والتر Cugno, Thales Alenia Space معاون علم و اکتشاف اظهار داشت: "با آن تخصص بی نظیر برای تحت فشار ماژول Thales Alenia Space ضروری شریک زندگی برای همه انسان و اعماق فضا اکتشاف ماموریت. من مطمئن هستم این همکاری با اصل موضوع را باز کردن افق های جدید توسط انقلابی در حضور انسان در پایین مدار زمین."

ماسیمو Comparini, Thales Alenia Space اجرایی ارشد و معاون رئیس جمهور مشاهده اکتشاف و جهت خط کسب و کار اظهار داشت: "این ماموریت یک گام مهم به سوی, را قادر می سازد توسعه تجاری مستقل مقصد و پرورش رشد قوی و رقابتی پایین مدار زمین اقتصاد است. همکاری با کل فضای اکوسیستم از نهاد های دولتی و سازمان های بین المللی به شرکت های خصوصی مواضع Thales Alenia Space در هسته بسیار از این صنعت و با ما شریک اصل ما خوشحال به شرکت در این سرمایه گذاری جدید از ساختمان جدید پایدار کم مدار زمین بازار بر اساس فضای تجاری مقصد."

"میراث از ایستگاه فضایی بین المللی ساختار یکی از ایمنی و قابلیت اطمینان با وجود بزرگ با پیچیدگی تکنیکی" گفت: اصل فضایی مدیر عامل شرکت مایکل Suffrediniقبلا ناسا ISS مدیر برنامه از سال 2005 تا 2015. "ما هیجان زده به ترکیب اصل انسانی spaceflight تخصص با Thales Alenia Space تجربه برای ساخت مرحله بعد از سکونت انسان در مدار زمین کم از یک پایه است که سعی و آزمایش. دو ماژول از اصل ایستگاه فضایی تجاری را به عنوان سرچشمه پر رونق تجاری آینده در فضا."

Thales Alenia Space را عرضه کرده است بخش قابل توجهی از تحت فشار عناصر از ایستگاه فضایی بین المللی از جمله state-of-the-art قطعات مانند گره 2 گره, 3, کلمبوس (تحت فشار بخش) - اروپایی آزمایشگاه چند منظوره تدارکات ماژول (MPLM) دائمی لجستيک ماژول (PPM) و گنبد و همچنین ATV و ماکیان محموله ماژول.

در مورد THALES ALENIA SPACE
نقاشی بر روی بیش از 40 سال تجربه و یک ترکیب منحصر به فرد از مهارت ها و تخصص ها و فرهنگ های Thales Alenia Space ارائه راه حل مقرون به صرفه برای ارتباطات راه دور, کنترل, زمین, مشاهده, مدیریت زیست محیطی اکتشاف و علم مداری زیرساخت. دولت و بخش خصوصی به طور یکسان در تعداد Thales Alenia Space برای طراحی های ماهواره ای-سیستم های مبتنی بر که در هر زمان قابلیت اتصال و موقعیت یابی نظارت بر سیاره ما بهبود مدیریت منابع و کاوش ما از منظومه خورشیدی و فراتر از آن. Thales Alenia Space می بیند فضا به عنوان یک افق های جدید برای کمک به ساخت بهتر و پایدار تر زندگی بر روی زمین است. یک سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67%) و لئوناردو (33%), Thales Alenia Space نیز تیم با Telespazio به شکل شرکت های پدر و مادر' فضا داد که ارائه می دهد طیف کاملی از خدمات است. Thales Alenia Space نوشته شده تثبیت درآمد حدود 2.15 میلیارد یورو در سال 2019 است و در اطراف 7,700 کارکنان در نه کشور. www.thalesaleniaspace.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن