Meghan Markle 'ارواح' او بهترین رفیق پس از مسابقه ردیف. اما آیا جسیکا Mulroney باید آسیب رساندن اینتل در Meghan?

Meghan Markle اتحاد ارواح او مدتی بهترین دوست جسیکا Mulroney پس از دومی در یک اختلاف امتیاز سفید. Mulroney در

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

Meghan Markle اتحاد ارواح او مدتی بهترین دوست جسیکا Mulroney پس از دومی در یک اختلاف امتیاز سفید. Mulroney در حال حاضر معتقد است که در حال غرق با Markle ممکن است او را از دست دادن حرفه ای خود را با توجه به یک گزارش در روزنامه انگلیسی Sun.

اما Mulroney بود که متهم به تلاش برای "سکوت" یک کانادایی تاثیر گذار از دست داده و کار خود را به عنوان یک میزبان تلویزیون به عنوان یک نتیجه می تواند دقیق باطل انتقام Markle که ظاهرا هست-منابع گزارش نشان می دهد. در نه-بسیار-محجبه تهدید یک منبع می گوید خورشید Mulroney "می داند و تمام اسرار خود را و همه چیز را به او را از طریق بوده است. این است که کسی که او می خواهد به دشمن در این زمان است."

این گمان وجود دارد گفت این طراحی شده بود به یک مرجع مایل به Meghan آینده دادگاه پرونده مربوط به روزنامه ها و ناشران ایمیل در روز یکشنبهکه Meghan متهم از تهاجم به حریم خصوصی و نقض کپی رایت پس از این مقاله گزیده ای از نامه Meghan به پدرش نوشته بود.

Meghan بارها ادعا کرد که او حتی نمی دانند که پنج تن از دوستان او بودند به یک مصاحبه طولانی به مردم , مجله که در آن یکی از آنها گفت که مگان تا به حال با ارسال نامه ای به پدر جدا توماس.

این پست را دفاع لولا خود را ادعا می کنند که مگان می دانستم که در مورد مصاحبه و مجاز به دوستان خود بگویید مردم مجله در مورد این نامه به پدر او است.

ناشران از ایمیل در روز یکشنبههمراه, روزنامه انتظار می رود به استدلال می کنند که اگر او در واقع او اجازه دوستان خود به بحث در مورد نامه او موثر داد تا حقوق و حریم خصوصی.

Mulroney به طور گسترده ای به عنوان یکی از پنج تن از دوستان که صحبت می کرد به مردماست; اگر چه پنج نام برده شده در حفاظت اسناد دادگاه آنها را علنی نام برد. آنها اما به احتمال زیاد به نام و به عنوان شاهدان هنگامی که در مورد به محاکمه خواهد شد که به احتمال زیاد در اوایل سال آینده.

به آفتاب و به نقل از یک منبع به عنوان داشتن "دانش" از بحث بین Mulroney عوامل و هالیوود قدرت بازیکنان عنوان کرد و گفت: "جسیکا تیم را روشن ساخته است که او احساس می کند به طور کامل در حال غرق by Meghan و ترس او در حال رفتن به او را قطع کند از زندگی خود را برای خوب است. او را کاملا آشفته و ویران کرد زیرا Meghan انجام داده است هیچ چیز به ایستادن برای او publicly. جسیکا وحشت زده او را هرگز دوباره. Meghan رها کرده است او وفادار ترین دوست فقط به دنبال بیدار شد."

روز دوشنبه مگان و هری منتشر شد ضبط یک ویدیو کنفرانس نژادپرستی است که در آن Meghan صحبت از چگونه ناخودآگاه تمایل می تواند آشکار کرد و گفت: "این فقط در لحظات بزرگ آن را در لحظات آرام که در آن نژادپرستی و تعصب ناخودآگاه نهفته است و رشد. آن را می سازد آن را گیج کننده برای بسیاری از مردم به درک نقشی که آنها در بازی که هر دو منفعلانه و فعالانه."

اظهارات او ساخته شد در زمینه بحث و گفتگو در مورد کشورهای مشترک المنافع بریتانیا اما به راحتی می توانست با کاربردی فوق العاده ردیف که منفجر پس از Mulroney است که ازدواج سابق نخست وزیر کانادا برایان Mulroney پسر متهم شده بود از "کتاب درسی امتیاز سفید" توسط کانادا تاثیر گذار و وبلاگ نویس ساشا اکستر.

اکستر به طور خاص گفت که او خواستار Mulroney یک نژادپرست اما گفت: Mulroney استفاده کرده بود او را "ثروت و افتخار" به تهدید امرار معاش او در میان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

ردیف شروع اکستر گفت: پس از او نوشته شده در Instagram داستان در مورد سیاه و سفید زندگی می کند توجه و خواست مردم با موارد زیر برای پست در مورد آن بیش از حد.

اکستر گفت که Mulroney "در زمان ارتکاب جرم" در این تماس به عمل و اعتقاد داشتند در آن بود هدف خود را حتی اگر اکستر نیست نام هر کسی که در این پست.

همه چیز را تشدید کرد و در طی یک هفته اکستر می گوید او فرستاده شد "یک دنباله از پیام های توهین آمیز" از Mulroney که در آن Mulroney سعی کردم به توضیح دهد که چرا او تا به حال نوشته شده در مورد پل.

بد خو ارز به پایان رسید با یک اتهام تهدید از Mulroney مقابل اکستر که در آن او ادعا کرد که او تا به حال صحبت با شرکت ها و حامیان مالی است که کار با اکستر.

با توجه به اکستر Mulroney گفت: "من نیز صحبت به شرکت ها و مردم در مورد راه شما با من برخورد ناعادلانه. شما فکر می کنید صدای شما به خوبی از آن تنها مسائل اگر به شما ابراز آن را با مهربانی و بدون شرمندگی افرادی که به سادگی در تلاش برای یادگیری است. موفق باشید."

اکستر به نام Mulroney رفتار "یک تهدید برای [او] امرار معاش" و گفت: "من احساس مانند یک تقلب کامل مبارزه برای برابری نژادی و با استفاده از صدای من آشکارا در اینجا در حالی که اجازه دادن به یک زن سفید سکوت معدن در پشت درهای بسته."

Mulroney به سرعت از دست او کار خود به عنوان میزبان یک نمایش لباس عروس من ازنو و نقش خود را به عنوان یک گاه به گاه صحبت کردن سر در Good Morning America.

در حالی که Markle نرفته است تا آنجا که علنا محکوم Mulroney, آن بعید به نظر می رسد به عنوان خورشید منبع wishfully تصور که او ممکن است اجازه می دهد خودش را به عکس در یک "سفر خرید" با Mulroney.

به خورشید می گوید: Mulroney "گفته همکاران او احساس عدم پشتیبانی از Meghan معنی است که او تا به حال غرق خود را به عنوان یک بورس و چپ او آسیب پذیر است."

دو ملاقات در تورنتو زمانی که مگان بود فیلمبرداری این درام قانونی مناسب وجود دارد. Mulroney به سرعت تاسیس خودش را به عنوان Markle کلیدی و مورد اعتماد سبک بود و از نزدیک درگیر در آماده سازی برای Meghan عروسی که در آن سه فرزند بود صفحات. جسیکا گفت: به کمک مگان را انتخاب کنید Givenchy به عنوان طراح لباس عروسی اش.

در ماه فوریه سال گذشته او یک مهمان در Meghan را پر زرق و برق حمام نوزاد در نیویورک است.

پس از حادثه Mulroney بیشتر مسخره برای ساخت یک عذرخواهی که برجسته دوستی خود را با Meghan.

او نوشت: on Instagram: "من زندگی بسیار عمومی و تجربه شخصی با نزدیک ترین دوست من که در آن مسابقه بود جلو و مرکز."

The Daily Beast تماس Markle را سخنگوی دهید اما بدون دریافت پاسخ با این حال منابع نزدیک به Meghan گفت: بلافاصله پس از مسابقه ردیف منفجر شد که Meghan رابطه با Mulroney بود یک مسئله شخصی است و او خواهد بود که ساخت بدون نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب