آریزونا است که در COVID جهنم و مجبور به رفتن پس از Rogue ورزشگاه

آریزونا یک رکورد یکشنبه جدید کروناویروس موارد و 90 درصد از دولت تعداد تخت ها پر شده است. اما این که توقف برخی

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

آریزونا یک رکورد یکشنبه جدید کروناویروس موارد و 90 درصد از دولت تعداد تخت ها پر شده است. اما این که توقف برخی از ورزشگاه صاحبان از نادیده گرفتن جدید مستند قوانین و باز برای کسب و کار—باعث Gov. mlb برای راه اندازی یک سرکوب rogue متعصب تناسب اندام.

Ducey منتشر شد یک فرمان اجرایی دوشنبه تعطیل, تمام, میله, ورزشگاه, تئاتر, پارک آب و لوله های درونی مکان حداقل تا جولای 27, تماس, آخرین COVID-19 مورد اعداد "،" این یک چرخش سریع از بیانیه خود را در اوایل این ماه که او نمی خواهد اعمال محدودیت های جدید با وجود رشد مورد اعداد—و بسیاری از ورزشگاه صاحبان راضی نبودند در مورد آن.

"اگر این است که واقعا به عنوان بد به ما گفته بودن من فکر نمی کنم باشگاه های بهداشتی بسته شدن فردا است که برای حل مشکل" کوهستان تناسب اندام صاحب تام هاتن گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی به عنوان تعدادی از COVID-19 مرگ و میر در کشور در صدر 1,600.

"من فکر نمی کنم [پایان] لوله است که برای حل این مشکل است. من فکر نمی کنم بسته شدن سینما که نشده باز است که برای حل این مشکل است."

هاتن واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر فرماندار ادعا سفارش تخطی از تشریفات و حفاظت در برابر حقوق. در کت و شلوار او ادعا را خریداری کرده اند "دولت از هنر تجهیزات بهداشت" و بخواهند صفحاتی دوباره مرتب ورزشگاه و امکانات به منظور حفظ مشتریان امن و گفت: "فرمانداری تا به حال ارائه نشده یک وعده داده شده با عبور نمود فرم است که می توانست به او اجازه بازگشایی شده است. در کنفرانس مطبوعاتی هاتن به نام نظم "خودسرانه" و گفت: کسب و کار نیاز به "شفافیت" از دولت است.

روز سه شنبه پلیس آمار Scottsdale کوهستان تناسب اندام محل با استنادی که می تواند منجر به جریمه نقدی از $2,500. یک سخنگوی دفتر والی گفت ABC15 که Ducey سخن گفته بود با روسای پلیس که روز و به آنها گفت به تهاجمی تر در اجرای سفارش.

روز چهارشنبه آریزونا مشروب بخش گزارش معلق دو مشروب مجوز برای نگهداری محل زندگی تناسب اندام, سالن دیگری حق رای دادن است که حاضر به دنبال فرماندار سفارش. (در بیانیه ای زمان زندگی تناسب اندام گفت: "فوق العاده متعهد به اعضای ما که به وضوح نشان داد تمایل خود را به دسترسی بدون وقفه به گسترده مجموعه ای از سلامتی و سرگرمی خدمات و امکانات و برنامه های ما است.")

این ramped تا اجرای به نظر می رسید به داشتن یک اثر در حداقل چند franchises. یک کارمند در کویر تناسب اندام که posted on Facebook جمعه که آن را باز خواهد ماند گفت: باشگاه تا به حال تصمیم به توقف عملیات از صبح روز چهارشنبه.

"این هم باز بماند و جریمه که موضوع آنها یا رفتن به دادگاه بیش از آن است و ما در حال حاضر به انجام هر کدام از این چیزهایی که گفت:" کارمند شکارچی که کاهش یافته است به گذشته خود نام.

مگان Burrola دستیار مدیر در CycleBar در McCormick گفت: از استودیو تا به حال نیز تصمیم به تعطیل از صبح روز چهارشنبه پس از صحبت با دولت و مقامات پلیس. دوچرخه سواری استودیو تا به حال در ابتدا سعی کردم به ادعا می کنند که اندازه کوچکتر آن معاف آن از خاموش شدن نظم و Burrola گفت: مدیریت شد و هنوز هم به دنبال آن خیابان.

"ما در حال کار با تیم حقوقی ما از آنجا که ما معتقدم که ما واجد شرایط به عنوان یک مطلب خصوصی بوتیک نه یک مرکز تناسب اندام," او گفت:.

یک سخنگوی فرماندار در بیانیه ای گفت که منظور روشن بود: "ورزشگاه و دیگر داخل سالن باشگاه های ورزشی یا مراکز صرف نظر از اندازه,, باید توقف عملیات حداقل تا جولای 27." اما تعدادی از تناسب اندام مقصد به نظر می رسید در مجموعه باز ماندن به دلیل اندازه کوچکتر است.

یک PureBarre استودیو در اسکاتسدیل آریزونا شمال نگهداری می شود درهای خود را باز جمعه نوشتن در Instagram که در استودیو "کوچک 'بوتیک " راه" ساخته صاحبان "اعتماد به نفس در توانایی ما با خیال راحت به کار گیرند و باز باقی می ماند." (در پاسخ به یک نظر از کسی که خواستار تصمیم "بسیار ناامید کننده" صاحب Marirose Weyand نوشت که او را "مانند نظرات منفی و انرژی را رد کرد و از این صفحه." او در پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.)

BodyVision تناسب اندام, بدنسازی در گلندیل همچنین نوشت: در Facebook که این امر باز بماند با توجه به طبقه بندی آن به عنوان یک "میکرو-ورزشگاه است." این شرکت نه پاسخ به تماس ها و ایمیل های مورد, که, کاملا, کرده, طبقه بندی آنها را به عنوان چنین است.

و یک کارمند در YogaSix استودیو در اسکاتسدیل آریزونا گفت: روزانه وحش است که محل خود را نیز از سر کلاس نیز از صبح روز چهارشنبه. پنج نفر نشان داد تا به صبح که کلاس, که در آن شرکت کنندگان ملزم به پوشیدن ماسک.

"ما در واقع به شدت احساس میکنیم که ما بوتیک تناسب اندام استودیو مفهوم نیست سقوط تحت رده از ورزشگاه گفت:" کارمند هدر که کاهش یافته است به نام.

"این فقط یک فضای امن در مقایسه با رستوران ها که هنوز باز و فروشگاه های مواد غذایی و بسیاری از مکان هایی است که هنوز باز است" او در ادامه اضافه کرد: "ما اینجا هستیم برای سلامتی اعضای ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب