Meghan Markle: من پدر توماس 'قربانی' که 'به طور کامل خراب شده' توسط رسانه ها

Meghan Markle معتقد است پدر او توماس "هرگز به دنبال" تلخیص رسوایی که احاطه او. "من واقعا بر این باورند که او ر

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

Meghan Markle معتقد است پدر او توماس "هرگز به دنبال" تلخیص رسوایی که احاطه او.

"من واقعا بر این باورند که او را قربانی و در حال حاضر من احساس غم چون او شده است به طور کامل خراب شده," او گفت: بنا به گزارش یک دوست. مگان نیز گفته شده است "ویران" وقتی که او را کشف کرده و با کمک مرحله paparazzi-سبک عکس قبل از عروسی خود را به شاهزاده " هری " و "از جان گذشته به او به لندن جایی که او خواهد بود محافظت از مطبوعات توسط کاخ اسکورت و حفاظت افسران."

اما این طرح از هم جدا افتاد وقتی که او تا به حال یک حمله قلبی.

یک "مورد اعتماد و محرم اسرار" مرتبط با Meghan احساسات در مورد پدرش در نوجوانی به کلمه جزئیات به امید Scobie و کارولین دیورند نویسندگان از پیدا کردن آزادی: هری و مگان و ساخت مدرن خانواده سلطنتیعصاره آن در حال اجرا است در انگلستان بار و ساندی تایمز. این کتاب با توجه به منتشر شده در آگوست 11.

آخرین عصاره بر درام است که باز زمانی که توماس کمک کرد تا مرحله عکس در مکزیک در شهر روسریتو ساحل که در آن او زندگی می کردند و دیوانه وار تماس های تلفنی, پیام ها و متون که به دنبال بین پدر و دختر به عنوان Meghan و کاخ متوجه شدم عکس صحنه—و سپس افزایش دردناکی عمومی هرج و مرج است که به دنبال حمله قلبی خود را به عنوان Meghan و هری را به روز عروسی نزدیک.

Meghan گفت که اگر نه این بود که هری مامان Doria و دوستان او "او نمی خواهد که ذهنی رو از طریق" قبل از عروسی درام. Meghan فرستاده پدر او یکی از آخرین متن پیام شب قبل از عروسی خود را به هری. هرگز آن را دریافت پاسخ. او بنا به گزارش یک دوست گفت: "من نمی توانم نشستن تمام شب فقط با فشار دادن ارسال."

Pap-سبک عکس—توماس در یک کافی شاپ خواندن انگلیسی, کتاب تاریخ, به عنوان مثال—تا به حال شده است ایده عکاس جف Rayner. توماس در زمان 30 درصد از فروش خود را. اما Meghan می خواستم به این باور است که پدرش قربانی تلخیص آزار و اذیت.

"پدر ما نیاز به می دانم که اگر این درست است یا نه چرا که تیم من در حال رفتن به سعی کنید برای جلوگیری از این داستان در حال اجرا—اگر شما در حال گفتن من آن را جعلی" مگان گفته به او گفت: پدر از طریق تلفن. "اگر آنها را که آنها در حال رفتن از راه خود را به محافظت از شما. بابا شما به من گفتن شما قربانی بودن, راست?"

توماس به دروغ Meghan این کتاب ادعا می کند و گفت: "البته."

"بابا من هنوز هم شما را دوست دارم. هیچ چیز تغییر کرده است. ما قصد داریم به شما با خیال راحت به لندن. من ارسال یک ماشین می آیند و شما."

ادعا متن پیام از Meghan Markle به پدرش

"هر زمان او خواستار او بود 'پدر من شما را دوست دارم. من فقط می خواهم شما بدانید که من شما را دوست دارم. همه چیز خوب است. فقط از اینجا دریافت کنید. ما باید عروسی. ما جشن می گیرند. نگران نباشید در مورد هر یک از این مسائل است. اجازه دهید فقط آن را پشت سر ما" " این محرم گفت. Meghan "می خواستم به این باور بهترین است."

برنامه های ساخته شده بودند به توماس Markle آرامی و با احتیاط به لندن در حالی که کاخ دستیاران آماده برای هشدار دادن به روزنامه ها مورد اذیت و آزار توماس. سپس روزنامه ها نشان داد خود را فریب. یک "ویران" مگان هنوز مصمم به پرواز توماس به انگلستان که در آن لباس های خود را برای عروسی او را در انتظار تماس او را چندین بار با این کتاب ادعا می کند—تغییرات پیام: "پدر من هنوز هم شما را دوست دارم. هیچ چیز تغییر کرده است. ما قصد داریم به شما با خیال راحت به لندن. من ارسال یک ماشین می آیند و شما."

توماس نیست در انتظار ماشین و یا بازگشت هر یک از Meghan پیام Scobie و دیورند ادعا می کنند.

در نهایت هری و Meghan شد با تکیه بر تلخیص و شایعات بی اساس وب سایت برای به روز رسانی. توماس گفته TMZ او شده بود "کمین" توسط عکاسان—و دیگر نمی خواهد رفتن به عروسی برای نجات مگان و سلطنتی از خجالت.

Scobie دیورند و ادعای هری هرگز به نام توماس گفت: "اگر شما تا به حال به گوش من این هرگز اتفاق افتاده است." Meghan از دوستان گفته بود "آزار و تحقیر" اما "او می خواست او را به وجود داشته باشد و مایل به حرکت در. به علاوه او در مورد او نگران بود: او صادقانه مطمئن بود اگر او در واقع خوب است. رفتار او عجیب و غریب بود."

سپس توماس دچار حمله قلبی که Meghan در مورد آموخته از طریق شایعات سایت.

Scobie و دیورند استناد کلمه به کلمه متون Meghan فرستاده گفته پدرش: "من رسیدن به همه شما تعطیلات آخر هفته است اما شما در حال گرفتن نیست هر یک از ما تماس و یا پاسخ به هر گونه متون است . . . بسیار نگران سلامتی و ایمنی گرفته اند و هر اندازه گیری برای محافظت از شما اما مطمئن نیست چه بیشتر ما می توانید انجام دهید اگر شما پاسخ نمی دهند . . . آیا شما نیاز به کمک دارید ؟ می تواند به ما در ارسال این تیم امنیت پایین دوباره ؟ من بسیار متاسفم برای شنیدن شما در بیمارستان اما نیاز شما را به تماس بگیرید . . . چه بیمارستان شما چیست؟"

"هری و من یک تصمیم در اوایل امروز و اعزام شوند همان امنیت بچه ها شما تبدیل به دور آخر این هفته برای حضور در زمین به مطمئن شوید که شما امن است . . . آنها وجود دارد خواهد بود در اختیار خود را به عنوان به زودی به عنوان شما به آنها نیاز دارید. لطفا تماس بگیرید به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید . . . همه از این است که فوق العاده اما در مورد سلامت شما مهم است."

"او شده است baited. بسیاری از تلخیص روزنامه نگاران شده اند coaxing او و او پرداخت. من نمی دانم اگر او واقعا حتی تا به حال یک فرصت است."

Meghan به نقل توسط یک دوست

توماس رد این پیشنهاد گفت: "او را بهبود می یابند در یک متل. "مگان خواسته برای جزئیات بیشتر اما او پاسخ نداده" Scobie و دیورند می گویند.

"او را آسیب پذیر" مگان گزارش یک دوست گفت. "او شده است baited. بسیاری از تلخیص روزنامه نگاران شده اند coaxing او و او پرداخت. من نمی دانم اگر او واقعا حتی تا به حال یک فرصت است."

هری و مگان نگه رسانه ها مستقیما به سرزنش. "وجود دارد یک نوع تهاجمی تداخل و بی پروا و غیر مسئولانه تقریبا خصومت به رسانه ها اقدامات که عمیقا مضر" یک منبع گفت Scobie و دیورند و اضافه میکند: "این نوع از ظالم شرارت از برخی از بخش های این رسانه است و بدخواه است واقعا بد است."

"آنچه را که آنها انجام داده ایم به پدرش کشیده شده او را از زندگی خصوصی خود و او را مجبور به باز کردن و سپس با تکان دادن چک در آن فقط کاملا وحشتناک است. او می خواست به زندگی خصوصی. او ادامه داد: به زندگی خصوصی. او می شده اند در عروسی اگر رسانه ها او را سمت چپ به تنهایی به عنوان آنها خواسته شد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب