کوالکام JLC زیرساخت ها و آتش همکاری برای فعال کردن کلید بخش با شهرهای هوشمند راه حل های

کوالکام Technologies, Inc. JLC زیرساخت ("JLC") و آتش شهرستانها ("آتش") امروز اعلام کرد که همکاری استراتژیک به

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

کوالکام Technologies, Inc. JLC زیرساخت ("JLC") و آتش شهرستانها ("آتش") امروز اعلام کرد که همکاری استراتژیک به منظور توسعه و ارائه یک مجموعه هوشمند و متصل به راه حل های فناوری برای کمک به پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بخش های تجاری و صنعتی و شهری بخش است. این همکاری با هدف پیشبرد Qualcomm® شهرهای هوشمند شتاب دهنده برنامه در کلید شهری و دانشگاه و مدرسه و بیمارستان ("MUSH") بخش به عنوان به خوبی به عنوان زیرساخت های صنعت ساخت و ساز. برای کمک به ایجاد همکاری یک واقعیت تجاری کوالکام فناوری در نظر دارد به آن فن آوری و نوآوری و رهبری JLC در نظر دارد به اهرم آن شبکه گسترده ای از ضروری شهری و ساخت و ساز روابط و آتش در نظر دارد به ارائه تخصص خود را در ساختمان شهرداری مشارکت و موفقیت در حل و فصل مسائل پیچیده شهر. در رابطه با مشارکت خود در Qualcomm شهرهای هوشمند شتاب دهنده برنامه JLC همچنین اعلام کرد که قصد دارد به اختصاص اولیه $75 میلیون دلار سرمایه برای سرمایه گذاری در پروژه های توسعه یافته در همکاری با کوالکام فن آوری و آتش با هدف رانندگی تحول طرح در شهرستانها در سراسر جهان در کنار یک جامعه متنوع از شرکت های.

کوالکام شهرهای هوشمند شتاب دهنده برنامه های راه اندازی شده در سال 2019 به عنوان بخشی از Qualcomm® مزیت شبکه طراحی شده است برای اتصال شهرها و شهرداری ها, سازمان های دولتی و شرکت های با یک اکوسیستم از ارائه دهندگان برای کمک رساندن بازده بیشتر هزینه پس انداز, ایمنی و پایداری. با تخصص در تجاری مستقر solutions, اعضای برنامه شامل سخت افزار و نرم افزار ارائه دهندگان راه حل های ابر ارائه دهندگان فروشندگان سیستم طراحی و تولید شرکت و همچنین به عنوان کسانی که ارائه end-to-end شهر هوشمند راه حل های. با اتصال کاربران به دنبال شهر هوشمند راه حل های این برنامه با هدف غنی سازی زندگی از طریق شتاب تغییر و تحول در زیرساخت های شهر و خدمات است.

"ما هیجان زده به همکاری با JLC و آتش به گسترش تصویب شهرهای هوشمند برنامه های کاربردی و سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال در سراسر بخش های مختلف گفت:" جفری تورانس, معاون رئیس جمهور, توسعه کسب و کار از IoT کوالکام Technologies, Inc. "ارائه شده توسط دانشگاه صنعت ساخت و ساز و دیگر مشتریان با ما هوشمند, تکنولوژی های مبتنی بر راه حل های ما امیدواریم که برای کمک به این بخش های کلیدی تبدیل شدن به کارآمد تر و کاهش هزینه های خود و منابع و افزایش چابکی و ایمنی عملیات خود را. این تجربه گسترده روابط و پروژه سرمایه که JLC و آتش دارای کلیدی در تسریع استقرار راه حل های سراسر کشور."

"ما با همکاری کوالکام و فن آوری های شبکه خود را از برنامه شتاب دهنده هوشمند تکنولوژی همکاران ارائه یک فرصت عظیم برای JLC به طور قابل توجهی بهبود کیفیت زندگی در دانشگاه و ارائه امکانات مدیران با ابزارهای پیشرفته برای مدیریت منابع محدود در یک اقتصادی به شیوه ای پایدار. ما نگاه به جلو به ارائه حمایت مالی مورد نیاز برای اجرای هوشمند پروژه در سراسر کشور" گفت: Andrew Kim مدیر عامل JLC زیرساخت ها است.

"کار ما نیست در مورد کوچک محاسبه پروژه – آن را در مورد ارائه یک طرح استراتژیک و راه حل هایی که تغییر شکل آینده ما" گفت: جورج Burciaga, مدیریت شریک آتش.

همکاری برنامه به تمرکز تلاش های اولیه در آموزش و پرورش و ساخت و ساز صنایع. در بخش آموزش این شرکت برنامه ای را به دستگاه های هوشمند برای مدرسه و دانشگاه. علاوه بر این JLC و کوالکام فن آوری های در حال بررسی فرصت هایی را برای استفاده از فن آوری هوشمند به منظور افزایش ساخت و ساز مدیریت دیجیتالی و ایمنی ساخت و ساز به خصوص در شرایط بحرانی زیرساخت های ساخت و ساز. به عنوان شهرها و ایالات متحده شروع به بازگشایی اقتصاد خود در مرحله همکاری با هدف توسعه راه حل های یکپارچه برای فعال کردن حیاتی در پروژه های ساخت و ساز به جلو حرکت کند در حالی که همزمان نظارت اجتماعی فاصله دستورالعمل و ایجاد افزایش سلامت و استانداردهای ایمنی.

در مورد کوالکام

کوالکام است پیشرو در جهان از فن آوری بی سیم مبتکر و نیروی محرکه توسعه و راه اندازی و گسترش 5G. زمانی که ما با متصل کردن گوشی به اینترنت موبایل از انقلاب متولد شد. امروز ما بنیادی فن آوری های فعال تلفن همراه در اکوسیستم و در هر 3G, 4G و 5G گوشی های هوشمند. ما را از مزایای تلفن همراه به صنایع جدید از جمله خودرو, اینترنت, از همه چیز و محاسبات و پیشرو راه به یک جهان که در آن همه چیز و همه کس می تواند به برقراری ارتباط و تعامل یکپارچه.

کوالکام گنجانیده شده شامل ما صدور مجوز کسب و کار آنها و اکثریت قریب به اتفاق ما ثبت اختراع نمونه کارها. کوالکام Technologies, Inc. یک شرکت تابعه از کوالکام گنجانیده شده, عمل, همراه با شرکتهای تابعه آن قابل ملاحظه همه ما مهندسی و تحقیق و توسعه توابع و قابل ملاحظه ای از محصولات و خدمات کسب و کار از جمله ما QCT نیمه هادی کسب و کار.
 

در مورد JLC زیرساخت

JLC زیرساخت های سرمایه گذاری و مدیریت دارایی شرکت با تمرکز بر انرژی پایدار آب و برق و حمل و نقل و زیرساخت های اجتماعی بخش در ایالات متحده JLC متعهد شده است بیش از 100 میلیون دلار به تاریخ در بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری برای احساسات بیش از حد مشتریان در سراسر ایالات متحده در این شرکت تشکیل شده بود در سال 2015 توسط جانسون سحر و جادو سحر و جادو Johnson شرکت و جیم رینولدز از حلقه سرمایه است. JLC دارای یک شبکه گسترده ای از روابط دیرینه با شهرداری دولت زیرساخت های شرکت های شرکای استراتژیک مشاوران و تامین مالی و ارائه دهندگان خدمات در سراسر کشور و به دنبال سرمایه گذاری در زیرساخت های حیاتی پروژه های که ارائه منافع دراز مدت به جوامع آنها خدمت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت JLC وب سایت.
 

در مورد آتش شهرستانها

پس از سال ها طراحی راه حل برای شهرستانها و استقرار جهانی, IGNITE جهانی عمل مشاوره, طراحی شده برای توسعه تعامل و آتش روابط با شهرداران CIOs و جهانی شرکت های فن آوری. هدف این است که به یک معمار شهر متصل با قرار دادن مردم در مرکز هدف ما است. آتش است متمرکز متصل فضای شهر و توسعه یک چارچوب هوشمند است که می تواند در مقیاس تکثیر و تولید سود است. در نتیجه ایجاد یک تاثیر قابل مشاهده است که در اندازه گیری توسط مردم از طریق مشارکت شهروندان تبدیل زیرساخت ها و بهبود خدمات شهرستان ، برای اطلاعات بیشتر www.ignitecities.com یا @ignitecities.

 

کوالکام یک علامت تجاری از کوالکام گنجانیده شده است, ثبت شده در ایالات متحده و کشورهای دیگر است.
کوالکام شهرهای هوشمند شتاب دهنده برنامه و کوالکام استفاده از شبکه ها برنامه های کوالکام Technologies, Inc. و/یا شرکت های تابعه آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن