مکزیک خالیسکو کارتل مقصر حمله رئیس پلیس

شهر مکزیک رئیس پلیس معتقد است افراد مسلح وابسته به خشونت کارتل مواد مخدر بودند در پشت حمله به او در روز جمعه.

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

شهر مکزیک رئیس پلیس معتقد است افراد مسلح وابسته به خشونت کارتل مواد مخدر بودند در پشت حمله به او در روز جمعه. سه نفر کشته شدند اما هدف در نظر گرفته شده جان سالم به در کنن.

شهر مکزیک رئیس پلیس بود که به ضرب گلوله و مجروح در ترور روز جمعه گفت: یکی از مکزیک قدرتمند ترین کارتل های مواد مخدر بود در پشت این حمله است.

در نظرات ظاهرا توییتی از بیمارستان Omar گارسیا Harfuch سرزنش "بزدلانه" حمله به Jalisco نسل جدید کارتل (CJNG) بسیار خشونت آمیز باند مواد مخدر که در حال حاضر در عمل تقریبا در سراسر کشور.

Harfuch دریافت سه زخم گلوله در سپیده دم حمله شد اما به سرعت گزارش شده به خارج از خطر است.

ادامه مطلب: در زندان به قتل قرار می دهد تمرکز بر خشونت های پلیس در مکزیک

این حمله توسط یک گروه از مردان مسلح در حمایت کامیون جان دو تن از گارسیا محافظان و از 26 سال اتفاق افتاده است که به رانندگی گذشته است.

تیراندازی رخ داده است که در محله معتبر از لمس ده چپولتپک دستگیر شد در دوربین های امنیتی در صحنه است.

یک دوجین از 28 مسلح بنا به گزارش های درگیر در این حمله برگزار شد برای بازجویی توسط پلیس. بعد از آن در روز جمعه ماموران پلیس پایتخت دستگیر اتهام رئیس CJNG قاتل ظن که متفکر به دقت برنامه ریزی شده عمل.

قدرتمند و خشونت

CJNG مستقر در غرب ایالت جالیسکو است که به رهبری یک افسر سابق پلیس است و تصور می شود در پشت رکورد سطح خشونت در مکزیک به عنوان آن را به دنبال کنترل قاچاق مواد مخدر در کشور است.

ادامه مطلب: مکزیک کارتل های مواد مخدر تبدیل موسسات خیریه در بیماری همه گیر کوروناویروس

رهبر آن Nemesio Oseguera سروانتس بهتر به عنوان شناخته شده "ال Mencho" آیا ما اداره مبارزه با مواد مخدر که قصد فراری با 10 میلیون دلار (€8.9 میلیون) قیمت روی سر خود را. مقامات ایالات متحده می گویند کنترل باند تا دو سوم از مبارزه با مواد مخدر آمریکا در بازار است.

این حمله احتمالا می تواند مربوط به اخیر سرکوب باندهای وابسته CJNG در مکزیکو سیتی یا به گارسیا کار قبلی در تحقیقات فدرال.

تعداد قتل در مکزیک آمار یک سال گذشته و به نظر می رسد در راه به یک رکورد جدید در سال 2020 است.

tj/mm (AP, Reuters)

آخرین مطالب