هیولا پلیس مواجه می شوند که جورج فلوید در هوستون

در میان عزاداران در جورج فلوید مراسم تشییع جنازه شد, شهرستان هریس, وکیل کیم Ogg که دفتر فرستاده فلوید نامه ای

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

در میان عزاداران در جورج فلوید مراسم تشییع جنازه شد, شهرستان هریس, وکیل کیم Ogg که دفتر فرستاده فلوید نامه ای در سال گذشته گفت: او ممکن است قربانی یک بی عدالتی پلیس طولانی قبل از این که او را کشتند.

نامه مورخ 8 مارس 2019 شد و فرستاده شده به 3512 Nalle سنت در هوستون, آخرین آدرس ذکر شده در سوابق دادگاه. مادرش Larcenia فلوید, اقامت وجود دارد تا زمانی که مرگ او در 30 مه 2018. فلوید تا به حال نه در اینجا زندگی می کردند پس از سال 2014 زمانی که او به مینیاپولیس. او ممکن است هرگز موفق به دریافت اطلاع رسانی است که خطاب او را به عنوان آقای فلوید و یا به عنوان جورج فلوید, اما او را به عنوان ذکر شده در مورد ذکر شده در بالای صفحه.

Re: ایالت تگزاس v. فلوید جورج پری

علت #097658901010

شهرستان هریس 185th دادگاه منطقه

عزیز فلوید جورج پری

بر اساس یک بررسی از پرونده های جنایی در زمینه هریس کانتی تگزاس به نظر می رسد که سابق هوستون اداره پلیس افسر جرالد Goines درگیر شده اند ممکن است در بالا اشاره شده مورد آن منجر به محکومیت خود را.

لطفا می شود مطلع که افسر Goines شده است رها از وظیفه است و در حال حاضر تحت تحقیقات جنایی.

این اطلاعیه ارائه شده است صرفا به منظور حمل و نقل به شما اطلاعات که در این دفتر تبدیل شده آگاه است. این کار باعث می شود هیچ تضمینی در مورد ارتباط یا مادیت از این اطلاعات به پرونده شما.

Goines شده بود و تنها شاهد زمانی که او دستگیر فلوید back on Feb. 5 سال 2004 ظاهرا برای ارائه و او با کمتر از یک گرم کوکائین است. دادستان در اصل ارائه فلوید دو سال در زندان اگر او گناه التماس کرد. فلوید خودداری کردند اما در نهایت موافقت کردند که این پیشنهاد کاهش تا 10 ماه.

او رفته به محاکمه او را رو هم جدی. و به عنوان در هر مورد صرفا بر اساس کلمه از دستگیری افسر آن خواهد آمد و به چه کسی داوران که قرار بود به این باور است: او گفت: پلیس گفت:.

Goines' صحت کلی به سوال نامیده می شد پس از او بازداشت شد سال گذشته است. او گفته که باید ذکر ساختگی خبرچین در تامین امنیت یک حکم جستجو برای یک خانه که در آن وجود دارد قرار است خرید و فروش مواد مخدر. متعاقب آن حمله منجر به دنیس تاتل و همسرش, Rhogena نیکلاس ضربه بودن به مرگ توسط پلیس که او نیز کشته سگ خود را. بدون مواد مخدر پیدا شد. این زن و شوهر به نظر می رسد کاملا بی گناه است.

Goines بود به اتهام قتل در ماه اوت گذشته بر این اساس است که حمله و در نتیجه مرگ و میر هرگز رخ داده است بدون حکم جستجو. این شهرستان هریس دادستان منطقه پس از آن به دنبال سرنگونی 73 موارد که در آن Goines بود, تنها کسی که شاهد این قرار است معامله.

که شامل این مورد در برابر فلوید که پس از آن رفت و از مواجهه با یکی از بدترین پلیس در هوستون برای مواجهه با یکی از بدترین پلیس در مینیاپولیس. کل دنیا را تماشا افسر پلیس درک چوین زانو زدن در Floyd گردن تا زمانی که او درگذشت. چوین در حال حاضر نیز به اتهام قتل.

هوستون مورد بود فقط جزئی دیگر مجسمه نیم تنه مواد مخدر در حالی که مینیاپولیس مورد موجب ادامه اعتراضات که باید لرزاند ملت است. اما تفاوت در قدر و همچنین به عنوان محلی باعث می شود آن را مهم به نظر در هر دو مورد در یک بار. ما در حال یادآور شد که پلیس سوء رفتار است و نه محدود به یک شهر رخ می دهد نه فقط در شرایطی ثبت شده توسط تلفن های همراه بلکه در معمول موارد متوجه شده تنها توسط کسانی که رنج می برند عواقب فوری.

فلوید وکیل در سال 2004 مجسمه جیمز بروکس است پس از سرطان درگذشت. نه او و نه فلوید قادر است به گزارش خاص مورد فراتر از آنچه که در مورد فایل. و نه آنها در اطراف در ژوئن 5 برای شنیدن Ogg توجه داشته باشید در هوستون اخبار تلویزیون نشان می دهد که فلوید اجرا کرده بود به یک کابوس افسر در هوستون نیز در مینیاپولیس.

"یکی از کسانی که وحشتناک همزمانی که به من می گویند فقط یک تصادف نیست بلکه یک محصول از یک مشکل سیستمیک,", Ogg گفت.

او در توضیح فلوید به عنوان "یکی از Goines' قربانیان است." دفتر او تعیین کرده است وجود دارد 91 افرادی که محکوم شدند به عنوان نتیجه جستجو در حکم که در آن Goines بود affiant. که به ارمغان می آورد کل به 164.

"کسی بود که به اشتباه محکوم شده توسط جرالد Goines و یا هر گونه دیگر افسران در تیم ملی نیاز به نام خود پاک" Ogg گفت.

که برجسته شامل فلوید حتی پس از عمر خود را به پایان رسید که دیگر هیولا پلیس در مینیاپولیس.

"او می شده اند به عنوان تسکین و پس از مرگ ما نمی تواند لزوما گرانت که, اما من قصد دارم برای دیدن آنچه که ما می توانید انجام دهید," او گفت:.

Ogg نمی تواند رسید برای نظر بیشتر در روز سه شنبه.

"دادستان منطقه در دسترس نیست" سخنگوی گفت. "او است که با حضور آقای فلوید مراسم تشییع جنازه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب