مکزیک: آخرین centavos برای سفر به مواد غذایی بانک

مواد غذایی بانک ها و تاسیسات برای مکزیک نیازمندان و هرگز بیش از زمان همه گیر. اما با رکود اقتصادی بلندی آنها د

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

مواد غذایی بانک ها و تاسیسات برای مکزیک نیازمندان و هرگز بیش از زمان همه گیر. اما با رکود اقتصادی بلندی آنها در خطر از دست دادن کمک های مالی به عنوان ساندرا ویس گزارش از پوئبلا, مکزیک.

هر جمعه صبح زود Arsenia Cortes بسته های بزرگ کیسه های نایلونی در فرسوده کوله پشتی و مجموعه در سفر خود را. آن طول می کشد 47 ساله مکزیکی یک ساعت کامل از روستای خود را از امزک به استان پوئبلا و او را به تغییر و اتوبوس و دو بار.

این سفر هزینه 35 پزو در اطراف €1.50. اگر چه او به تعداد هر centavo او کم نیست در این سفر است. او مقصد: غذا بانک مکزیک (BAMX) یک بنیاد خیریه. این سازمان دارای شعبه در سراسر کشور است. یکی در پوئبلا در قرار دارد بزرگ و بی پیرایه بلوک بتنی در یک منطقه صنعتی در سمت راست در کنار بزرگراه.

"بدون غذا بانک من نمی دانم که چگونه خانواده ام را به پایان می رسد دیدار در این بحران می گوید:" مادر سه جوان او به عنوان انتظار در خط در خارج از ساختمان. "کسب و کار بد است."

Cortes فروش محصولات آرایشی و بهداشتی از درب به درب. شوهرش با این نسخهها کار در یک آهنگر فروشگاه است که تا به حال به سختی هر گونه سفارشات از اواسط ماه مارس. او استفاده می شود که به تماس با بانک مواد غذایی برای کمک به تنها یک بار در ماه و در حال حاضر او می آید یک بار در هفته.

ادامه مطلب: مکزیک انتخاب مسیر خود را به بنیادی اقتصادی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر

People in line at a Banco de Alimentos Mexicanos (DW/S.Weiss)

بسیاری از مردم را به سفرهای طولانی برای بازدید از بانک مواد غذایی

بیشتر مردم برای مراقبت از

در طبقه همکف دفتر پدرو شهرداری است توضیح وضعیت خود را به یک مددکار اجتماعی. او با ثبت نام در این برنامه برای اولین بار. "من زندگی را فروش لباس استفاده می شود می گوید:" 72 ساله است. "اما در حال حاضر درآمد من از بین رفته است و من نمی دانم چه باید بکنید," او می افزاید: مشخصه شرمنده از خود را قبل از تنظیم کردن در نیم ساعت پیاده روی بازگشت به خانه. با توجه به دولت از سه چهارم از یک میلیون مکزیکی در حال حاضر دریافت وام های پل — اما آن یک قطره در اقیانوس و میلیون ها مانند شهرداری و Cortes در حال سقوط از طریق سوراخ در net.

تعداد زیادی از مردم از دریافت کمک از BAMX رسیده است و تمام زمان بالا با توجه به همه گیر می گوید: مدیر میگوئل Rojas. در سال گذشته این بانک مواد غذایی شبکه عرضه 1.3 میلیون نفر در سراسر مکزیک — در مه, شماره, شروع به پریدن کرد به 1.6 میلیون نفر است. در پوئبلا, 130,000 نفر ثبت نام کرده بودند به عنوان گیرنده در ماه ژانویه و در حال حاضر وجود دارد 160,000. Rojas انتظار دارد که تعداد به رشد به 200000 در ماه های آینده. "این خواهد بود یک چالش از آنجا که ما نیاز به دریافت کمک های مالی بیشتر برای مقابله," Rojas می گوید.

ادامه مطلب: کروناویروس در مکزیک: فروشندگان خیابانی خودمو بیش از سلامت و یا امرار معاش

A food bank in Mexico running low on supplies (DW/S.Weiss)

کمک های مالی کافی برای در حال حاضر, اما آنها ممکن است بسیار طولانی تر

واجب اقدامات بهداشتی

یکی از بزرگترین و مدرن ترین شاخه این شبکه است که در پوئبلا که در آن نیمی از 6 میلیون نفر در فقر زندگی می کنند. آن انبار بزرگ پر از فشار و شلوغی همه تحت نظارت اریک Limon. Limon رئیس تدارکات نگه می دارد یک رکورد از آنچه می رود و چقدر می رود. "در ماه فوریه ما تحویل از 1 ، 500 بسته مواد غذایی در یک روز; در حال حاضر آن را تقریبا 3000," او می گوید.

این نه تنها دلیل مدیر Rojas بود روز و شب کوتاه: پس از همه گیر را شکست غذا بانک نیز تا به حال برای ایجاد جدید استانداردهای بهداشت در زمان ثبت.

در حال حاضر وجود دارد یک تلفن همراه سینک با صابون در مقابل در ورودی. تمام بازدید کنندگان را به راه رفتن بیش از حداقل دو ضد عفونی فرش و از طریق یک تونل که در آن آنها با اسپری ضد عفونی کننده. درجه حرارت اندازه گیری شده در ورودی ماسک ها برای همه اجباری و زرد و سیاه عبور روی زمین علامت گذاری نقاط که در آن مردم به صبر کردن برای اطمینان حاصل شود تصریح فاصله بین آنها. در علاوه بر این به دستکش و قرمز خود کار لباس داوطلبان پوشیدن لباس هایی که شسته در هر شب.

سازمان همه چیز است

کسانی که به دریافت کمک هستند را تشویق به گروه فرم به طوری که کمک می تواند ارائه شده در مجموع. که در آن این است که ممکن است تحویل شده و یا کلیساها محلی کمک کند. "سازماندهی دریافت کنندگان همواره بخش مهمی از کار ما برای تقویت انسجام اجتماعی می گوید:" Rojas.

Die Tafel in Mexiko (DW/S.Weiss)

بانک غذایی در پوئبلا حمایت برخی از 160 ، 000 نفر

این کار کرده است به خوبی برای آنجلینا آلوارز و Janeth ملچر. آن دو آمده از پطریا Nueva, 26 کیلومتر (16 مایل) جنوب شرقی پوئبلا. دو صد و سی و سه خانواده را در کشاورزی ایجاد کرد در حال ثبت در بانک مواد غذایی. "ما تمام تراشه و اجاره ون هر جمعه به انتخاب کنید تا مواد غذایی" آلوارز می گوید او به عنوان آسانسور بسته بر روی load پلت فرم. "در حال حاضر با بحران وجود دارد بیشتر نیاز دارد اما فقط به اندازه کافی در اتاق تحویل ون" 58 ساله می گوید.

کمک های مالی در معرض خطر

لیست اهدا کنندگان است. سوپر مارکت ها و بازارهای عمده فروشی و رستوران ها در بالای لیست. آنها عمدتا اهدای مواد غذایی فاسد شدنی و مواد غذایی است که به تاریخ انقضای آن. کمک های مالی در نوع و پول همچنین آمده از صنعتی و شرکت های تولیدی, دانشگاه ها و یا محلی است. اما بلندی رکود قرار دادن یک علامت سوال بزرگ بیش از میزان کمک های مالی در چند سال آینده.

تا کنون BAMX عمدتا با تمرکز توجه خود را بر روی 8 درصد از مردم در پوئبلا که در فقر شدید. در طول همه گیر این سازمان نیز در تلاش برای متوقف کردن خانواده های دیگر از رفتن به همان راه می گوید Rojas. چرا که کسانی که زندگی می کنند زیر خط فقر بیش از حد طولانی رنج می برند از نظر سلامت و فرزندان خود را از سقوط در آموزش و پرورش است. این اغلب تبدیل موقت فقر به دائمی دام.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب