مارگارت Adam و پیرسون گروه رسانه ای سرب خروج از جنگ جهانی دوم اروپا به سرزمین های رایگان

پیرسون گروه رسانه ای شده است با همکاری های مختلف با استعداد نویسندگان در سراسر قاره در بافندگی کلمات ملموس انز

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

پیرسون گروه رسانه ای شده است با همکاری های مختلف با استعداد نویسندگان در سراسر قاره در بافندگی کلمات ملموس انزجار و سمعی و بصری هنر است. به امید رسیدن و در عین حال یکی دیگر از سران این سال 2020 این سازمان می پیوندد دست با مشهور خوزه زامبرانو Cassella که همچنین احترام رقم در صنعت فیلم خود را در حقوق با بیش از 20 فیلمبرداری جوایز جمله دستاوردهای دیگر.
 
در آینده 25 جشنواره بین المللی پیرسون گروه رسانه ای خواهد شد به تصویر می کشد مارگارت حرکت خاطرات "مانند یک انبار کاه: زندگی از دیدگاه من" به عنوان بخشی از آن سینمایی تعالی کنسرتو. داستان معرفی بینندگان به بسیاری از صمیمی جنبه های جنگ بیش از حد اغلب مشاهده شده در تصویر بزرگ. این توصیف از طریق منظره روایت قدرت روح آن نیاز به زنده باقی می ماند و انسان در طول جنگ جهانی دوم است.
 
در dehumanizing مارس از یک مکان به مکان دیگر مردان و زنان حمل می شد مانند بی جان و غیر شکننده محموله و یا فرار آنها مانند خائنانی از مقیاس عدالت. برای بسیاری از آوارگان جنگ آمریکا که با وعده زمین که در آن یکی می توانید شروع همه را دوباره و دوباره و جوش یک سرنوشت رایگان از فرمان عصبانی سیاستمداران است. احیاء یکی از بی گناهی در postbellum به راحتی می تواند جعلی معروف آمریکایی رویای زمین صنعتی رایگان.
 
عضویت در حال حاضر در این شومیز سوار به همکار به این به همان اندازه عجیب و غریب و رهایی بخش داستان exodus بافته شده از مارگارت چشم انداز زندگی به عنوان دیده می شود از طریق لنز یک جنگ پناهنده. افراط در این فرصت را به تجربه غضبناک شیون و شناور خنده از یک انسان در مواجهه با یک جنگ بزرگ است.
 
"مثل یک انبار کاه: زندگی از دیدگاه من"
نوشته شده توسط: مارگارت Grguric Adam
منتشر شده توسط: TOPLINK PUBLISHING, LLC
تاریخ انتشار: نوامبر 12, 2018
شومیز: $7.45
 
درباره نویسنده:
مارگارت Grguric Adam و خانواده اش فرار کرواسی در طول جنگ جهانی دوم و به ایالات متحده آمد و در سال 1952. نویسنده به دست آورده کارشناسی و کارشناسی ارشد در دریک دانشگاه, Des Moines, آیووا و دیرین معلم زبان انگلیسی و نوشتن. او یک گواهی کپی سردبیر و نویسنده چندین اشعار منتشر شده در تغزلی آیووا. مارگارت و همسرش مطرح شده چهار فرزند. او در حال حاضر زندگی در Osage, Iowa.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن