مهاجر مرگ: انسان هزینه نپال حواله وابسته به اقتصاد

در حالی که حواله اقتصاد برداشته شده بسیاری از نپالی خانواده ها از فقر بسیاری از کارگران مهاجر مرگ در خارج از ک

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

در حالی که حواله اقتصاد برداشته شده بسیاری از نپالی خانواده ها از فقر بسیاری از کارگران مهاجر مرگ در خارج از کشور تحت شرایط مرموز. این سیستم همچنین اخلال در بافت اجتماعی نپال.

کریشنا 62 ساله کشاورز از زلزله زدگان در نپال تنها بازدید Tribhuvan فرودگاه بین المللی دو بار. اولین بار بود که نزدیک به پنج سال پیش برای خداحافظی به پسر خود ایندرا بود که ترک کار برای یک شرکت ساخت و ساز در قطر. بار دوم در سال 2019 به دریافت ایندرا بدن.

سه تا چهار بدن نپالی کارگران مهاجر وارد بدن کیسه در کاتماندو در هر روز. حداقل 7,467 کارگران مهاجر در خارج از کشور فوت کرده اند از سال 2008 با توجه به آمار و ارقام از دولت مهاجرت نیروی کار گزارش. هفت صد و پنجاه از این مرگ و میر گزارش شده بین 2018 و 2019.

این آمار و ارقام حذف کارگران که مهاجرت از طریق کانال های غیر مجاز و کارگران که در هند به دلیل توافق دو جانبه بین دو کشور.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

پول که ایندرا به خانه فرستاد در طول سال کمک صندوق خواهر خود را' مراسم عروسی و پرداخت پدرش کشاورزی بدهی اما از دست دادن پسرش نیست ارزش آن گفت: کریشنا. "هیچ مقدار از پول ارزش داشت من پسر زندگی," او گفت: DW.

وابستگی به مهاجرت نیروی کار

دیرینه بحث در مورد اثرات مهاجرت نیروی کار و ارسال حواله در داخل کشور در حال شکل گرفتن نگه دارید و دوباره به عنوان نپال اقتصاد به نظر می رسد به رنج می برند تا حد زیادی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Three to four bodies of Nepali migrant workers arrive in body bags at the Kathmandu airport each day

سه تا چهار بدن نپالی کارگران مهاجر وارد بدن کیسه در کاتماندو هر روز

پرداخت در حال حاضر 25 درصد از نپال تولید ناخالص داخلی پس از یک جنگ خونین داخلی, سیاسی, عدم قطعیت و زلزله ویرانگر تحت فشار قرار دادند و میلیون ها نفر از کارگران نپالی به دنبال فرصت های خارج از کشور منجر به یک جریان خارج نقدی به هیمالیا ملت است.

"حواله شده است نگه داشتن اقتصاد شناور برای مدت زمان طولانی در حال حاضر. با وجود جنگ و بی ثباتی سیاسی, حواله هستند و به همین دلیل درآمد دولت در حال افزایش است و بانک ها باید سطح بالایی از نقدینگی" Chandan Sapkota یک اقتصاددان با نپال انجمن اقتصادی گفت: DW.

ادامه مطلب: جاده جدید rouses اختلاف ارضی بین هند و نپال

آنچه که در کشتار مهاجران نپالی?

نپال پنجم-اکثر حواله وابسته به اقتصاد در جهان, اما این درآمد در یک انسان هزینه.

مهاجرت کارشناسان می گویند که وجود دارد حدود 3 تا 4 میلیون نپالی مهاجران در سراسر جهان است. بیشترین مهاجر مرگ و میر رخ داده در قطر و مالزی و عربستان سعودی و امارات متحده عربی. در این کشورها هشدار فرم پایین ترین پله از کار دستی که عمدتا متشکل از "3D مشاغل" — کثیف دشوار و خطرناک است.

بسیاری از این مرگ و میر بیش از دهه گذشته نسبت داده شده به ایست قلبی و سایر علل طبیعی پس از تصادفات و خودکشی. اما نگران کننده تعداد بالایی از مرگ و میر در طبقه بندی "ناشناس" یا "علل ناشناخته است." در این گونه موارد بدن اغلب سوزانده بدون تحقیقات بیشتر و یا کالبد شکافی انجام شده توسط هر دو کشور مقصد و یا مقامات در نپال.

پس از سالها فشار مستمر با این حال دیوان عالی کشور صادر سفارش نیاز به مقامات برای انجام کالبد شکافی بر روی مهاجران نپالی که در خارج از کشور درگذشت.

اما با وجود این حکم پاسخ رسمی آهسته بوده است با توجه به Barun Ghimire یک وکیل حقوق بشر با قانون و سیاست های فروم برای عدالت اجتماعی است.

"حتی پس از قضاوت وجود ندارد پاسخ سریع. زمانی که ما به دنبال تا با مقامات در مورد آنها گفت: آنها در حال کار بر روی آن است. نیز وجود دارد که افراد قدرتمند و با نفوذ سیاسی درگیر در آژانس های استخدام, پس از آن آسان نیست," او گفت:.

کارشناسان می گویند که مرگ و میر نسبت به حملات قلبی نیز سوال برانگیز است زیرا بسیاری از کارگران جوان و سالم زمانی که آنها را ترک.

آوردن اجساد صفحه اصلی

در ضمن کسانی که مسئول بازگرداندن جسد از مهاجران می گویند آن است که یک مدت طولانی و احساسی مالیات فرایند است که در برخی موارد می توانید به عنوان بسیاری به عنوان سه ماه طولانی تر شدن درد از اعضای خانواده.

"در برخی از موارد اعضای خانواده تا به حال به بستری به دلیل تروما آنها رنج می برد در طول منتظر" گفت: Yubraj نپال مدیر مرکز مهاجرت و روابط بین المللی.

"گاهی اوقات اعضای خانواده نمی اطلاع رسانی همسران این کارگران مهاجر در مورد مرگ خود را تا چند روز قبل از بدن می رسد. آنها فکر می کنند که اگر از آنها مطلع از مرگ زود هنگام در این مدت از غم و اندوه خواهد شد بسیار طولانی است."

ادامه مطلب: نپال عمل تعادل ظریف بین چین و هند

مهاجرت و پرداخت: مخلوط تاثیر

تحلیلگران بر این باورند که مهاجرت نیروی کار و ارسال حواله کرده و مخلوط اقتصادی-اجتماعی تاثیر در نپال.

برخی از نشان می دهد که یکی از اثرات مثبت این تغییر نقش زنان در به طور سنتی مردسالار جامعه است. همانطور که مردان در خارج از کشور زنان به طور فزاینده ای پر نقش خود را در خانه. حواله پول همچنین پشتیبانی از کسب و کار در کشور است.

"قطعا وجود دارد تاثیر منفی اما تعداد خانواده هایی که از سود حواله بسیار بالاتر در مقایسه با کسانی که دچار از دست دادن" گفت: Arjun Kharen پژوهش هماهنگ کننده مرکز برای مطالعه کار و تحرک است.

"پرداخت به طور مستقیم می رسد خانواده در حالی که بسیاری از برنامه های توسعه را به مردم به طور مستقیم. آن برداشته شده تعداد قابل توجهی از خانواده ها از فقر است."

اما نگرانی وجود دارد که این سیستم همچنین اخلال در بافت اجتماعی نپال.

"حواله اثر مثبت در اقتصاد خانواده اما در اجتماعی طرف وجود دارد برخی از تنشها" Saptoka گفت.

"نرخ طلاق بالا رفته است, با بسیاری از شوهران کار در خارج از کشور. زنان همچنین می خواهید به حرکت از روستاها به مناطق شهری است. بنابراین شما باید بیشتر خانواده های هسته ای در حالی که نپال به طور سنتی بود مشترک خانواده," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب