مایک Pompeo و جهانی جنگ مقدس در برابر لیبرال دموکراسی

در روسیه که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور می خواهد برای قرار دادن منابع به خدا و ازدواج با جنس مخالف به قانون اساس

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

در روسیه که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور می خواهد برای قرار دادن منابع به خدا و ازدواج با جنس مخالف به قانون اساسی برخی از اشکال خشونت علیه زنان شده اند جرمزدایی—تا زمانی که خشونت می گیرد در یک ازدواج سنتی. در لهستان که در آن دسترسی به سقط جنین است که در حال حاضر به شدت محدود رئیس آندره Duda وعده داده است به امضای پیش نویس قانونی که وادار به انجام به اصطلاح نوزادان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی و یک سوم را شهرداری خود را اعلام کرده اند "همجنسگرایان-مناطق آزاد"—همه به منظور "دفاع از ارزش های مسیحی" به عنوان یکی از رهبران حزب حاکم در آن قرار می دهد. در ترکیه, گزارش از خشونت مبتنی بر جنسیت به شدت افزایش یافته و تحت نظارت رئيس جمهور که به تمسخر برابری زنان و برافراشته در برابر کنترل تولد در حالی که این ادعا به قهرمان سنتی خانواده.

در ایالات متحده ما باید تبدیل به طور فزاینده ای آشنا با این مهلک شکل ناسیونالیسم مذهبی—به دلیل تحت پرچم "آزادی مذهبی" وزیر امور خارجه مایک Pompeo به نظر می رسد برای ارائه برکت و رحمت خود را به این نوع از طرح های. در 2019, Pompeo تاسیس کمیسیون Unalienable حقوق یک کمیسیون به ظاهر در نظر گرفته شده برای reformulate تعهد آمریکا به پیشبرد حقوق بشر در خارج از کشور. اما دولت در حال حاضر به نظر می رسد می دانم که حقوق ممکن است اولویت و که در هزینه. "کسانی هستند که ترجیح داده اند من این کار را نکردم و در مورد پاسخ هایی که ما بنیادی اسناد را فراهم خواهد کرد" Pompeo اظهار نظر در پاییز گذشته در جمع نگران زنان برای امریکا یک محافظه کار گروه زنان را در مغلوب ساختن پیشی جستن هتل بین المللی در واشنگتن "من می دانم که در آن کسانی که حقوق را از آمد. آنها آمدند از خداوند."

به روشنی در آن جمع Pompeo ابراز نگرانی برای حقوق از انواع ستم گروه های مذهبی از Uighurs در چین به آوارگان در خاورمیانه به آزار و اذیت مسیحیان در کشورهایی مانند عراق ، آزار و اذیت مذهبی واقعی است و ویرانگر است و همیشه اخبار خوب زمانی که رهبران ملی می تواند ایستادن برای حقوق جامعه اقلیت. اما این عبارات از پشتیبانی واقعا مظلوم هستند به دور از تنها دستور کار این کمیسیون است که به نظر می رسد که بیشتر به تامین آزادی برخی از دولتها به اعمال مذهبی ارتدکسی خود به خود جمعیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب