بتسی DeVos غارت بچه های فقیر از Coronavirus بودجه امداد

درک W. سیاه, گفتگومدارس عمومی مواجه سه چالش های متمایز از coronavirus همه گیر آغاز شد—تلاش برای مطمئن شوید که

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

درک W. سیاه, گفتگو

مدارس عمومی مواجه سه چالش های متمایز از coronavirus همه گیر آغاز شد—تلاش برای مطمئن شوید که کودکان کم درآمد نمی گرسنه, آموزش از راه دور دانش آموزان که عدم دسترسی به اینترنت و نیروبخش برای به طور چشمگیری کوچکتر بودجه.

کنگره تلاش برای کمک به در $2 تریلیون اقتصادی بسته امداد به عنوان شناخته شده Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت در عمل با تعیین $13.5 میلیارد مدارس دولتی است. این پول قرار بود توزیع به مدارس بر اساس تعداد دانش آموزان کم درآمد آنها ثبت نام. یک بخشنامه جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش با این حال می گوید که ولسوالی های به اشتراک گذاری به مراتب بیشتر از پول بیش از حد انتظار با خصوصی و مذهبی دانش آموزان حتی اگر کمتر از 5 درصد از این کودکان فقیر هستند.

من یک محقق فدرال آموزش و پرورش سیاست و تاریخ است که شهادت قبل از کنگره کمیسیون و دادگاه های فدرال در اختلاف بر سر بودجه فدرال. به نظر من این سیاست جدید اجرا می شود مقابله به آنچه که کنگره در تلاش است برای رسیدن به در آموزش و پرورش برای 50 سال گذشته و آن را به طور مستقیم در تضاد مراقبت عمل می کنند.

این بودجه قرار است برای ایجاد ثبات در مدرسه عمومی بودجه به عنوان محلی و درآمد دولت از منابع اولیه ایالات متحده در مدرسه عمومی بودجه و کاهش هزینه های پاسخ به همه گیر افزایش می دهد.

مدارس از ساحل به ساحل در حال خرید کامپیوتر و تقلا برای دریافت دانش آموزان کم درآمد پهنای باند آنها نیاز به آموزش از راه دور.

تسکین بسته مشخص شده است که این پول را به مدارس بر اساس تعداد دانش آموزان کم درآمد آنها خدمت می کنند. آن دسته از کودکان هستند که واجد شرایط هستند به صورت رایگان و کاهش قیمت وعده های غذایی. دانش آموزانی که خانواده ها به شرح زیر 185% رسمی خط فقر—که از سال 2020 است در $26,200 در هر سال برای یک خانواده چهار—این دسته قرار می گیرند.

مدارس نیز برای ذخیره بخشی از این بودجه برای اطمینان از عادلانه خدمات برای هر دانش آموزان کم درآمد که ممکن است حضور در مدارس خصوصی. که در همراهی با یک تمرین در محل پس از کنگره تصویب ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش عمل از سال 1965.

وزارت ارشاد جدید خواستار استفاده از روش های مختلف. مدرسه عمومی سیستم ها گفته بودن برای به اشتراک گذاشتن این بودجه فدرال بر اساس تعداد دانش آموزانی که مدارس خصوصی—و نه از تعداد بسیار کمتری از دانش آموزان کم درآمد در این مدارس. به عبارت دیگر در مکان عمومی, مدارس هستند گفته بودن به صندوق ذخیره برای حدود 6 میلیون کل مدرسه خصوصی دانش آموزان که تنها حدود 300,000 هستند کودکان کم درآمد است.

در مقابل 52.3 درصد از این کشور 50 میلیون, عمومی, مدرسه, دانش آموزان کم درآمد.

در می سی سی پی مثلا 71 درصد از دانش آموزان مدرسه ضعیف هستند و در سراسر کشور به طور میانگین درآمد خانواده در مدارس خصوصی هستند به همان اندازه

به 88 درصد بالاتر از کسانی که در مدارس دولتی.

علاوه بر این مدارس خصوصی بر خلاف مدارس دولتی در حال حاضر واجد شرایط دریافت حقوق و دستمزد فدرال حفاظت از بودجه تحت مراقبت عمل می کنند زیرا آنها در نظر گرفته کسب و کارهای کوچک.

تنها حدود 10 درصد از این کشور را دانش آموزان در مدارس خصوصی. این چیزی است که وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos به مدت طولانی با هدف تغییر است. او به طور مداوم پشتیبانی می کند که سیاست های, افزایش بودجه عمومی برای مدرسه خصوصی ثبت نام در قالب کوپن و اعتبار مالیاتی. از این منظر سیاست فعلی—در حالی که مغایر با قانون انصاف و تاریخچه—حس می کند. اما این بار DeVos' مدرسه خصوصی سیاست را به طور مستقیم shortchange دانش آموزان فقیر.

حسابداری روش نیاز به مدارس دولتی—که تنها دریافت جدید فدرال پول خود را بر اساس دانش آموزان فقیر—رزرو چندین بار پول بیشتر برای مدارس خصوصی نسبت به مراقبت در عمل نیاز دارد.

در پاسائیک نیوجرسی که در آن اکثریت دانش آموزان مدرسه ضعیف هستند, منطقه نیاز به رزرو 1.4 میلیون دلار به جای 300 ، 000 $برای مدرسه خصوصی دانش آموزان با توجه به آموزش و پرورش دفاع آن کشور است. مونتانا برآورد این نیاز به رزرو 1.5 میلیون دلار برای مدارس خصوصی به جای $206,469 آن معتقد است این قانون نیاز به, گزارش نیویورک تایمز.

این افزایش تنها چالش هایی که بالاترین فقر مدارس صورت. قبل از همه گیر و حتی آمار مدارس دولتی در خدمت بالاترین فقر جوامع تا به حال 1000 $در کمتر ازای هر دانش آموز از کسانی که آموزش دانش آموزان مرفه. این کمبود هستند به احتمال زیاد به گسترش بر اساس شرایط اقتصادی فعلی.

در طول رکود اقتصادی ایالات کارولینای شمالی و فلوریدا کاهش بودجه مدارس دولتی 20 درصد و یا بیشتر در سه سال است. جوامع فقیر وجود دارد و در جاهای دیگر بودند که سخت ترین ضربه.

اثرات عملی این کاهش بودند افزایش اندازه کلاس پر نشده جای خالی معلم بالاتر درصد تخمین معلمان و مدارس بحرانی که در آن کارکنان پشتیبانی مانند پرستاران و مشاوران راهنمایی شدند و بیش از حد اغلب از دست رفته است. برخی از مدارس بودند در چنین dire straits که آنها teetered در ورشکستگی در نظر گرفته و بسته شدن برخی از مدارس.

یک راه حل برای مشکل فعلی این است که برای کنگره به تکرار آن قصد اصلی حتی با وضوح بیشتری. از 3 تریلیون دلار امداد لایحه تصویب شده توسط مجلس شامل یک ماده است که انجام این کار.

سریعتر گزینه برای کنگره به استفاده از آن نظارت قدرت به نیروی وزارت آموزش و پرورش به تن که آن خطا ساخته شده است. رخ داده است که در اوایل سال جاری هنگامی که آن را معکوس البته در طرح خود برای تغییر روش برای تخصیص بودجه به مدارس روستایی.

این گزینه می تواند آهسته و نامشخص است. که یکی از دلایل ایالتی ایندیانا سرپرست آموزش عمومی جنیفر مک کورمیک جلو رفتم و به او گفت: مدارس به چشم پوشی از راهنمایی های این هفته است.

این قانون در مک کورمیک ، عمل او در ارائه یک مسیر روشن رو به جلو برای دولت و مقامات محلی در سراسر کشور که باور نمی کنم که در حال انتظار برای روند سیاسی به خود را اصلاح منصفانه است که به کودکان این کشور که نیاز به کمک در حال حاضر.

درک W. سیاه و سفید است که یک استاد حقوق در دانشگاه کارولینای جنوبی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب