دیوید تنانت و مایکل شین مجموعه منجر به بازیگران در صحنه جدید سریال کمدی برای یک

بی بی سی اعلام کرد: یک نام تجاری جدید مستند کمدی صحنه از بی نهایت Hill و GCB فیلم برای بی بی سی یک. بازیگران D

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

بی بی سی اعلام کرد: یک نام تجاری جدید مستند کمدی صحنه از بی نهایت Hill و GCB فیلم برای بی بی سی یک.

بازیگران David Tennant و مایکل شین صحنه (6x15) ویژگی های بازیگران یک بازی - کرم محصول از بازیگری استعداد - که furloughed که آینده خود را پایان غرب تولید است به طور ناگهانی به ارمغان آورد متوقف شد. سری به پیروی از بازیگران به عنوان آنها سعی کنید بهترین خود را به نگه داشتن تمرینات در مسیر در مستند.

پوچ و طنز آمیز در اندازه صحنه را در چالش های ایجاد یک درام مستند در مرحله و با یک خط به بالا از جمله گرجستان Tennant, Lucy ایتون و آنا Lundberg. نشان می دهد نیز یک انتخاب ستاره مهمان از جمله نینا Sosanya با بیشتر تایید می شود در دوره به دلیل.

شارلوت مور مدیر بی بی سی محتوا می گوید: "آن را حیاتی است که بی بی سی فراهم می کند لحظات نور امداد و این بازیگوش ایده نشان می دهد که چه ورزشی بزرگ مایکل و دیوید در ارسال خود را."

این صحنه تیم تولید هستند و پس از آخرین دستورالعمل دولت در Covid-19 تا اطمینان حاصل شود که این سری ساخته شده است با خیال راحت و مسئولانه با استفاده از ترکیبی از خود عکسبرداری و ویدئو کنفرانس تکنولوژی در تمام مطابق با آخرین پروتکل های.

بر اساس یک ایده اصلی توسط سیمون ایوانز و پروسه فین Glynn - صحنه نوشته شده است و کارگردانی اوانس و بی نهایت Hill/GCB تولید فیلم برای بی بی سی یک. آن را راه اندازی شده توسط شارلوت مور مدیر بی بی سی محتوا. تولید کنندگان پروسه فین Glynn, ویکتور Glynn و گرجستان Tennant. دیوید تنانت و مایکل شین نیز اجرایی تولید این مجموعه است. تولید کننده اجرایی برای بی نهایت Hill هستند اکسل Kuschevatzky و سیندی Teperman و برای GCB, Geoff Iles.

این سری خواهد شد در ماه ژوئن 2020 در بی بی سی یک و در دسترس خواهد بود به عنوان یک مجموعه جعبه در BBC iPlayer پس از انتقال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن