Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. و بمب افکن, Inc. توافق کرده اند که در تاریخ 1 ژوئن 2020 تاریخ بسته شدن معامله مربوط به کسب Canadair Regional Jet برنامه.

Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI) (توکیو:7011) و بمب افکن, Inc. (بمب افکن) (TSX: BBD.ب) از کانادا موافقت

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI) (توکیو:7011) و بمب افکن, Inc. (بمب افکن) (TSX: BBD.ب) از کانادا موافقت کرده اند که همه بسته به شرایط برآورده شده است و این معامله مربوط به کسب Canadair Regional Jet (CRJ) برنامه خواهد شد در تاریخ 1 ژوئن سال 2020 است. این برنامه خواهد بود تحت عمل که به تازگی ایجاد شده اشخاص از MHI RJ حمل و نقل هوایی گروه (MHIRJ) و اغاز خواهد شد پس از بسته شدن.

به عنوان بخشی از کسب MHI بدست نگهداری, پشتیبانی, نوسازی, بازاریابی و فروش فعالیت برای CRJ سری هواپیما همراه با نوع گواهینامه ها. این شامل CRJ مرتبط با خدمات و پشتیبانی شبکه عمدتا واقع در Mirabel کبک و تورنتو, انتاریو در کانادا, Bridgeport, West Virginia, و توسان آریزونا در ایالات متحده است. CRJ قطعات ادامه خواهد داد توزیع شده از انبار در شیکاگو, ایلینوی, و, فرانکفورت, آلمان.

مکمل MHI موجود هواپیماهای تجاری, کسب و کار, MHIRJ را ارائه جامع خدمات و پشتیبانی راه حل برای جهانی صنعت هواپیما از جمله CRJ سری هواپیما و در نهایت برای میتسوبیشی SpaceJet خانواده از نسل بعدی جت های منطقه ای.

کلید ادغام نقطه عطف به روز رسانی ارائه خواهد شد بر اساس مداوم.

در مورد MHI RJ حمل و نقل هوایی, گروه

MHI RJ حمل و نقل هوایی گروه (MHIRJ) را فراهم می کند جامع بحرانی عملیاتی و پشتیبانی از مشتری از جمله راه حل های تعمیر و نگهداری, نوسازی, بازاریابی و فروش فعالیت های جهانی و منطقه ای صنعت هواپیما. که مقر آن در Mirabel کبک MHIRJ شبکه از مراکز خدمات پشتیبانی دفاتر و انبار قطعات قرار گرفته در مهم حمل و نقل هوایی مراکز در ایالات متحده, کانادا و آلمان است. تماما متعلق به شرکت تابعه از Mitsubishi Heavy Industries, Ltd MHI RJ حمل و نقل هوایی گروه شامل MHI RJ حمل و نقل هوایی ULC (کانادا) MHI RJ Aviation Inc. (U. S. A.) و MHI RJ حمل و نقل هوایی GmbH (آلمان).

در مورد MHI

Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI) که مقر آن در توکیو است که یکی از جهان پیشرو شرکت های صنعتی با 80,000 گروه کارکنان و سالانه تثبیت درآمد حدود US$38 میلیارد دلار است. برای بیش از 130 سال شرکت کانال بزرگ به فکر نوآورانه و راه حل های یکپارچه که حرکت جهان رو به جلو است. MHI صاحب منحصر به فرد کسب و کار نمونه کارها پوشش زمین و دریا و آسمان و حتی فضا. MHI ارائه نوآورانه و راه حل های یکپارچه در سراسر طیف گسترده ای از صنایع از حمل و نقل هوایی تجاری و حمل و نقل به نیروگاه ها و توربین گاز و از ماشین آلات و زیرساخت های یکپارچه دفاع و سیستم های فضایی.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت MHI وب سایت: www.mhi.com/index.html



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب