IDC بررسی می یابد هوش مصنوعی تصویب رانده بهبود تجربه مشتری بیشتر و بهره وری کارکنان و تسریع نوآوری

های اخیر بین المللی شرکت داده (IDC) نظرسنجی از بیش از 2000 آن و خط از کسب و کار (LoB) تصمیم گیرندگان تایید می

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

های اخیر بین المللی شرکت داده (IDC) نظرسنجی از بیش از 2000 آن و خط از کسب و کار (LoB) تصمیم گیرندگان تایید می کند که تصویب هوش مصنوعی (AI) در حال رشد در سراسر جهان است. بیش از یک چهارم از تمام هوش مصنوعی طرح در حال حاضر در تولید و بیش از یک سوم در مراحل پیشرفته توسعه. و سازمان ها گزارش افزايش هوش مصنوعی هزینه های این سال است.

ارائه یک تجربه مشتری بهتر بود عنوان پیشرو driver for AI تصویب بیش از نیمی از شرکت های بزرگ مورد بررسی. در همان زمان مشابه تعداد از پاسخ دهندگان نشان داد که هوش مصنوعی بزرگترین تاثیر در کمک به کارکنان برای دریافت بهتر در شغل خود. آن است که آیا بهبود تجربه مشتری و یا کارمند بهتر تجربه یک ارتباط مستقیم وجود دارد بین AI تصویب و برتر نتایج کسب و کار.

"Adopters اولیه گزارش بهبود تقریبا 25 درصد در تجربه مشتری, شتاب نرخ نوآوری بالاتر رقابت بالاتر حاشیه و بهتر کارکنان با تجربه و رول از هوش مصنوعی راه حل های. سازمان ها در سراسر جهان در حال اتخاذ هوش مصنوعی در کسب و کار خود سفر تحول نه فقط به دلیل آنها می توانند اما از آنجا که آنها باید چالاک و انعطاف پذیر و نوآورانه و قادر به مقیاس" گفت: Ritu Jyoti, برنامه, معاون رئیس جمهور, هوش مصنوعی, استراتژی.

در حالی که قابل توجه است كه توافق بر مزایای هوش مصنوعی وجود دارد این است که برخی از اختلاف در نحوه استقرار شرکت های AI راه حل. این اتوماسیون هوشمند کار/اتوماسیون فرآیند خودکار تهدید تجزیه و تحلیل و بررسی تامین و لجستیک, خودکار, خدمات مشتری, عوامل و خودکار منابع انسانی بالا با استفاده از موارد که در آن هوش مصنوعی است که در حال حاضر مشغول به کار هستند. در حالی که خودکار مشتری خدمات عوامل و خودکار منابع انسانی یک اولویت برای شرکت های بزرگتر (5000+ کارکنان) آن اتوماسیون اولویت برای کوچکتر و متوسط اندازه شرکت (کمتر از 1000 کارمند).

با وجود مزایای استقرار AI در ادامه به چالش های موجود به ویژه با توجه به داده ها. کمبود حجم و کیفیت آموزش داده باقی می ماند و قابل توسعه به چالش بکشد. امنیت داده ها, حکومت, عملکرد و زمان تاخیر (نرخ انتقال) در بالا داده های ادغام چالش است. راه حل قیمت و عملکرد و مقیاس بالا مباحث مدیریت اطلاعات. و شرکت گزارش هزینه راه حل شماره 1 چالش برای پیاده سازی هوش مصنوعی. به عنوان شرکت مقیاس تا تلاش های خود را تکه تکه قیمت گذاری در سراسر خدمات مختلف و pay-as-you-go قیمت گذاری ممکن است در حال حاضر موانع AI تصویب.

دیگر یافته های کلیدی از این بررسی عبارتند از:

  • شرکت گزارش صرف حدود یک سوم از آنها AI چرخه زمان در ادغام داده ها و آماده سازی داده ها در مقابل داده های واقعی علم در تلاش است که یک مهارکننده به پوسته پوسته شدن AI تصویب.

  • شرکت های بزرگ هنوز در تلاش برای اعمال یادگیری عمیق و یادگیری ماشین فن آوری با موفقیت. کسب و کار نیاز به در آغوش یادگیری ماشین عملیات (MLOps) – ترکیبی از یادگیری ماشین توسعه و عملیات – به درک AI/ML در مقیاس.

  • قابل اعتماد هوش مصنوعی است که به سرعت تبدیل شدن به یک کسب و کار ضروری است. انصاف explainability استحکام داده و اصل و نسب و شفافیت از جمله آشکار هستند مهم نیاز است که نیاز به خطاب در حال حاضر.

  • حدود 28 درصد از AI/ML طرح شکست خورده است. عدم کارکنان با تخصص لازم و عدم تولید-آماده داده و عدم توسعه یکپارچه محیط زیست گزارش شده به عنوان دلیل اصلی برای شکست است.

"یک هوش مصنوعی-آماده اطلاعات معماری MLOps و قابل اعتماد AI مهم برای تحقق هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در مقیاس" اضافه شده Jyoti.

این IDC گزارش AI StrategiesView 2020: خلاصه اجرایی (Doc #US46261720) خلاصه نتایج یک نظرسنجی جهانی از 2,056 آن و خط از کسب و کار تصمیم گیرندگان و اثرگذارندهها در مورد فعلی و آینده خود را در حال حاضر و آینده هوش مصنوعی سرمایه گذاری کسب و کار رانندگان و موارد استفاده و برنامه های کاربردی. بررسی طراحی شده است برای ارائه یک درک بهتر از آنچه درایوهای مشتری و رفتار خرید به صورت AI بر اساس در سراسر جهان در سراسر مختلف آن و تنبلی و سنگینی حرکت کردن افراد از CXOs به مدیریت میانی به پزشکان (از جمله اطلاعات دانشمندان, اطلاعات معماری, اطلاعات مهندسین و MLOps مهندسین).

در مورد IDC

بین المللی شرکت داده (IDC) برتر ارائه دهنده جهانی از بازار اطلاعات خدمات مشاوره و حوادث, فناوری اطلاعات, ارتباطات و فن آوری مصرف کننده بازار. با بیش از 1100 تحلیلگران در سراسر جهان IDC ارائه می دهد جهانی و منطقه ای و محلی و تخصص در صنعت و تکنولوژی و فرصت ها و روند در بیش از 110 کشور جهان است. IDC را تجزیه و تحلیل و بینش از آن کمک می کند حرفه ای مدیران کسب و کار و سرمایه گذاری جامعه به این واقعیت مبتنی بر فن آوری تصمیم گیری و دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار. تاسیس در سال 1964 IDC یک شرکت تابعه تماما متعلق به از بین اطلاعات گروه (IDG) جهان پیشرو تکنولوژی رسانه های, اطلاعات و خدمات بازاریابی شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IDC لطفا www.idc.com. دنبال IDC در توییتر @IDC و LinkedIn. اشتراک در IDC وبلاگ برای اخبار صنعت و بینش: http://bit.ly/IDCBlog_Subscribe.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن