Mitsui Chemicals گروه راه اندازی اولین اروپایی تولید سایت برای PP ترکیبات

Mitsui Chemicals Inc. (توکیو: 4183;, رئيس جمهور & مدیر عامل: هاشیموتو اسامو) و نخست Polymer Co., Ltd. (رئی

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

Mitsui Chemicals Inc. (توکیو: 4183;, رئيس جمهور & مدیر عامل: هاشیموتو اسامو) و نخست Polymer Co., Ltd. (رئیس جمهور: FUJIMOTO Kensuke; متعلق به 65 درصد Mitsui Chemicals و 35 درصد توسط Idemitsu Kosan شرکت ، با مسئولیت محدود.) راه اندازی عملیات در Mitsui نخست پیشرفته کامپوزیت Europe B. V. (ACE) یک سرمایه گذاری مشترک برای اولین بار تاسیس شده در ماه ژوئن سال 2018 با Mitsui & Co., Ltd. (توکیو: 8031;, رئيس جمهور & مدیر عامل: YASUNAGA Tatsuo). واقع در Chemelot پارک صنعتی در هلند آس نشانه Mitsui Chemicals گروه اول پلی پروپیلن (PP) ترکیبات سایت در اروپا است.

راه اندازی شده توسط ACE, این Mitsui Chemicals گروه است با هم یکپارچه سیستم اروپایی برای تحقیقات و تولید و فروش. این اجازه خواهد داد که این گروه به ارائه موثر lightweighting راه حل برای خودروسازان و تولید کنندگان قطعات خودرو با پایگاه های, در حالی که همچنین در پاسخ به رشد تقاضای جهانی.

در حال حاضر Mitsui Chemicals گروه در عمل سایت های تولید در هشت منطقه در سراسر جهان (ژاپن, آمریکا, مکزیک, اروپا و تایلند و چین و هند و برزیل) و تحقیقات سایت در شش منطقه (ژاپن و آمریکا و اروپا و تایلند و چین و هند). این گروه در حال حاضر در حال حرکت به تقویت آن تحقیقات و تولید و فروش شبکه های با کیفیت بالا و PP ترکیبات که به کمک lightweighting در بخش خودرو.

در حالی که پیش بینی های نقطه به نقطه کاهش حجم تولید خودرو در سراسر جهان با توجه به تاثیر مداوم از COVID-19 می رود که نیاز جهانی برای خودرو lightweighting ادامه خواهد داد به افزایش است به عنوان یک نتیجه تقویت مقررات زیست محیطی. Mitsui Chemicals بنابراین انتظار دارد که وجود خواهد داشت هیچ تغییر صعودی تقاضا روند سپر پانل ابزار و قطعات دیگر خودرو به کارگیری مواد PP ترکیبات برای پاسخگویی به این نیاز است.

این lightweighting فناوریهای Mitsui Chemicals گروه ملاقات با بازخورد بسیار عالی از تعدادی از خودروسازان از جمله کسانی که در اروپا است. با ادامه استفاده از این فن آوری Mitsui Chemicals گروه با هدف گسترش شبکه خود را از تولید و فروش و خدمات فن آوری برای عرضه محصولات با کیفیت بالا و کار فعالانه به بیشتر تقویت و گسترش کسب و کار خود را برای PP ترکیبات.

بررسی اجمالی از آس

نام شرکت: شرکت Mitsui نخست پیشرفته کامپوزیت Europe B. V. (ACE)

محل سکونت: Chemelot پارک صنعتی, لیمبورخ, هلند

تاسیس: ژوئن 2018

سرمایه: 18.4 میلیون یورو

مالکیت: شرکت Mitsui Chemicals Inc.: 75%

Mitsui & Co., Ltd.: 15%

نخست Polymer Co., Ltd.: 10%

ظرفیت تولید: 30000 تن/yearOperational پرتاب: ژوئن 2020



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن