Mobileye شروع به تست خود رانندگی وسایل نقلیه در آلمان

چه چیزی جدید: Mobileye یک شرکت اینتل دریافت خودکار وسیله نقلیه (AV) تست اجازه توصیه از مستقل ویژگی های ارائه د

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

چه چیزی جدید: Mobileye یک شرکت اینتل دریافت خودکار وسیله نقلیه (AV) تست اجازه توصیه از مستقل ویژگی های ارائه دهنده خدمات TÜV SÜD. به عنوان یکی از کارشناسان برجسته در زمینه امن و خودکار, رانندگی, TÜV SÜD فعال Mobileye برای به دست آوردن تایید از مقامات آلمانی با اعتبار خودرو و کاربردی ایمنی مفاهیم Mobileye را AV تست خودرو. این اجازه می دهد تا Mobileye به انجام AV تست در هر نقطه در آلمان از جمله مناطق شهری و روستایی و همچنین اتوبان به طور منظم در رانندگی با سرعت تا 130 کیلومتر در ساعت است. AV تست در آلمان در دنیای واقعی ترافیک شروع شده است در حال حاضر در داخل و اطراف مونیخ.

"Mobileye مشتاق به نشان می دهد جهان ما بهترین در کلاس خود-رانندگی خودرو, تکنولوژی و ایمنی راه حل به ما نزدیکتر به ساخت امن و مقرون به صرفه خود رانندگی راه حل تحرک و مصرف کنندگان وسایل نقلیه یک واقعیت است. جدید AV اجازه ما فراهم می کند یک فرصت برای القای اعتماد به نفس بیشتری در خود مختار رانندگی با آینده سواران جهانی خودروسازان و حمل و نقل بین المللی سازمان. ما از TÜV SÜD مورد اعتماد خود را برای همکاری به عنوان ما ما گسترش AV تست به جاده های عمومی در آلمان." – یوهان Jungwirth, معاون رئیس جمهور, Mobility-as-a-Service (MaaS), Mobileye

دلیل اهمیت آن: Mobileye یکی از اولین نصب شده غیر از شرکت ها برای دریافت مجوز به آزمون AVs در باز کردن جاده ها در آلمان است. تا به حال AV درایو تست در آلمان باید در درجه اول قرار گرفته و در بسته و محیط های شبیه سازی شده. اساس مستقل خودرو ارزیابی توسط TÜV SÜD در آلمان بر اساس Mobileye را از برنامه های موجود در محل در اسرائیل که آن را آزمایش کرده است AVs برای چندین سال.

"با TÜV SÜD AV-مجوز ما را در ما گسترده و تخصص به عنوان یک بی طرف و مستقل شخص ثالث در راه امن و مطمئن خودکار تحرک آینده" نهاد های عالی تفتیش پاتریک Fruth مدیر عامل بخش تحرک TÜV SÜD. "ما خواستار ارزیابی چارچوب و روش آزمون از نظر دولت از هنر روش برای ایمنی و ترکیب فیزیکی در دنیای واقعی آزمایش و مبتنی بر سناریو شبیه سازی."

با توانایی تست خودکار وسایل نقلیه با ایمنی اپراتور در جاده های عمومی در آلمان Mobileye است که مصرف یکی دیگر از گام مهم به سوی هدف های بدون راننده در آینده. در پاشنه از Mobileye را کسب Moovit پیشرو MaaS راه حل های شرکت و همچنین به عنوان های اخیر همکاری برای تست و استقرار خود رانندگی وسایل نقلیه در فرانسه و ژاپن و کره جنوبی و اسرائیل جدید تست اجازه تقویت Mobileye رشد جهانی و موقعیت رهبری به عنوان یک فن آوری AV و همچنین تحرک کامل ارائه دهنده راه حل.

چگونه کار می کند: جدید اجازه خواهد اجازه می دهد Mobileye برای نشان دادن به صنعت جهانی خودرو و همکاران ایمنی عملکرد و مقیاس پذیری منحصر به فرد خود رانندگی سیستم (SDS) برای MaaS و مصرف کننده خودروهای. این Mobileye SDS تشکیل شده است از صنعت پیشرفته ترین چشم انداز فن آوری سنجش درست افزونگی با دو مستقل ادراک زیر سیستم جمعیت منابع نقشه برداری در قالب جاده تجربه مدیریت™ (REM™) و پیشگام آن مسئولیت حساس ایمنی (RSS) رانندگی سیاست.

اگر چه اولین آزمون AVs استفاده از Mobileye را SDS تکمیل خواهد شد در مونیخ, این شرکت قصد دارد به همچنین انجام تست AV در دیگر نقاط آلمان است. علاوه بر این Mobileye انتظار دارد که به مقیاس باز جاده تست در کشورهای دیگر قبل از پایان سال 2020 است.

به منظور به دست آوردن مجوز Mobileye-صفحه AV test وسایل نقلیه تحت یک سری از دقیق تست های ایمنی و ارائه جامع اسناد و مدارک فنی. بخشی از این نرم افزار همچنین شامل یک مفصل تجزيه و تحليل خطر ایمنی وسایل نقلیه و کاربردی ایمنی مفاهیم و اثبات این که این اتومبیل می تواند با خیال راحت یکپارچه به ترافیک جاده – یک ارزیابی که ممکن است با استفاده از Mobileye RSS.

بیشتر متن: به عنوان Mobileye آغاز می شود خود رانندگی تست خودرو در آلمان Mobileye و Moovit شروع خواهد شد نشان دادن کامل end-to-end سوار نقطه تحرک و خدمات بر اساس Moovit تحرک پلت فرم و نرم افزار با استفاده از Mobileye را AVs. اینتل به دنبال هدف ادامه به توسعه پیشگام فن آوری همراه با Mobileye و Moovit است که شما را در جاده های امن تر برای همه کاربران جاده در حالی که همچنین بهبود تحرک دسترسی برای همه است.

در علاوه بر این به توسعه بازار-آماده technologies یک شرط مهم است که در سراسر جهان نقشه برداری از جاده ها است. Mobileye در حال حاضر با موفقیت پایه رم می باشد. در همکاری با تولید کنندگان خودرو داده ها از 25 میلیون وسایل نقلیه است که انتظار می رود به جمع آوری می شود تا سال 2025. Mobileye ایجاد کیفیت بالا نقشه در سراسر جهان زیرساخت های جاده ها به عنوان پایه ای برای امن خودمختار رانندگی. میلیون ها کیلومتر جاده در سراسر جهان در حال نقشه برداری هر روز با REM فن آوری است.

با هم, اینتل, Mobileye و Moovit در حال رانندگی به جلو اجرای تحرک خود را-as-a-service strategy. این استراتژی ارائه می دهد جامعه و افراد راه حل به امروز عمده اجتماعی هزینه های حمل و نقل است. هدف این است که برای ایجاد تحرک امن و قابل دسترس پاک و مقرون به صرفه و راحت است به طوری که مردم می توانند سفر کارآمد انعطاف پذیری و هوشمندانه از نقطه A به نقطه B. تمام وسایل حمل و نقل از حمل و نقل عمومی به ماشین و دوچرخه های خدمات به سوار شدن به نقطه و سوار های خود در رانندگی وسایل نقلیه — خواهد بود همراه در عرض یک سرویس ارائه Moovit و Mobileye, هوشمندانه مدیریت Moovit تحرک هوش پلت فرم. مزایای منیفولد: تراکم ترافیک به حداقل رسیده است تولید گازهای گلخانه ای کاهش می یابد و مردم داده می شود برابر و مقرون به صرفه دسترسی به تحرک — رویکرد است که اولویت در اینتل.

عنوان تصویر:

در ماه جولای سال 2020 Mobileye اعلام کرد که آلمان مستقل ویژگی های ارائه دهنده خدمات TÜV Süd, حال اهدا آن یک خودکار تست خودرو اجازه. آن را اجازه می دهد تا شرکت به رانندگی خود را تست وسایل نقلیه در دنیای واقعی ترافیک در تمام آلمانی جاده در سرعت تا 130 کیلومتر در ساعت است. Mobileye شروع تست در مونیخ و همچنین برنامه های تست در دیگر نقاط آلمان است. (اعتبار: Mobileye)

در مورد اینتل

Intel (Nasdaq: INTC) رهبر صنعت ایجاد جهان در حال تغییر فن آوری قادر می سازد که جهانی پیشرفت و غنی زندگی می کند. با الهام از قانون مور ما به طور مداوم کار برای پیشبرد طراحی و ساخت نیمه هادی ها به کمک آدرس مشتریان ما بزرگترین چالش است. با جاسازی اطلاعات در ابر شبکه edge و هر نوع دستگاه محاسبات ما از بند باز کردن پتانسیل دیتا برای تبدیل کسب و کار و جامعه بهتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینتل نوآوری رفتن به newsroom.intel.com و intel.com.

© شرکت اینتل. Intel, اینتل, لوگو و دیگر اینتل علامت علائم تجاری از شرکت اینتل و یا شرکت های تابعه آن. دیگر نام ها و برندها ممکن است ادعا کرد که ملک دیگران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن