- Myriam Beatove موفق LeighAnne بیکر به عنوان شرکت کارگیل ارشد منابع انسانی افسر

میریام Beatove را تبدیل به شرکت کارگیل جدید رئیس منابع انسانی افسر موثر ژوئن 1, موفقیت LeighAnne بیکر بوده و د

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

میریام Beatove را تبدیل به شرکت کارگیل جدید رئیس منابع انسانی افسر موثر ژوئن 1, موفقیت LeighAnne بیکر بوده و در آن ظرفیت پس از 2014. او خواهد بود یک عضو از شرکت کارگیل اجرایی تیم و گزارش به رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل دیو MacLennan.

از امور مالی به استراتژی HR, Myriam یک چاشنی رهبر کسب و کار است که به ارمغان می آورد بیش از 25 سال تجربه جهانی در استراتژی توسعه و پیاده سازی پیشرو مردم و تغییر و همچنین رانندگی تحولات در مقیاس بزرگ.

پس از پیوستن به شرکت کارگیل در سال 2009 Myriam باعث شده است تا عناصر قابل توجهی از منابع انسانی تحول از جمله ایجاد شرکت کارگیل جهانی HR ارائه خدمات سازمان است. در نقش فعلی او به ارمغان آورد ارزشمند ترکیبی از استراتژی و ساده به بازسازی شرکت کارگیل رویکرد به ما چگونه پاداش کارکنان کمک از طریق پرداخت و مزایای. قبل از پیوستن به شرکت کارگیل او برگزار شد نقش رهبری در Accenture و AB InBev برای 15 سال است.

"من برای اولین بار ملاقات Myriam 10 سال پیش در یک شرکت کارگیل رهبری برنامه توسعه و باید پس از تماشای او تحویل در هر چالش در مقابل او قرار داده. من می دانم که او همان را انجام خواهد داد در این نقش گفت:" دیو MacLennan, شرکت کارگیل است رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل. "او یک شریک مهم برای من رانندگی مردم و فرهنگ استراتژی است که ما را قادر به ارائه در ما رشد اهداف است."

پس از پیوستن به شرکت کارگیل در سال 2014 LeighAnne و تیم او باید تبدیل منابع انسانی شرکت عملیات به کارآمد تر و یکپارچه جهانی تابع. با فن آوری های جدید بهتر end-to-end فرآیندهای بهبود داده و انضباط LeighAnne مدیریت هزینه ها در حالی که هرگز افت نتایج و یا خدمات است. او رهبری نیز شتاب کارگیل پیشرفت در شمول و تنوع بازرسی و نگهداری رهبری آن انتظارات و پیشرفته شرکت فرهنگ است.

"LeighAnne باعث شده است تا با یک ترکیب منحصر به فرد از سر و قلب. او محور تحول نتایج کسب و کار در حالی که هرگز از دست دادن بینایی از آنچه در آن به معنی شرکت کارگیل ارشد مردم افسر" MacLennan گفت. "از طریق آن همه LeighAnne شده است هدایت این اعتقاد است که کار او این بود که شرکت کارگیل بهتر با تجهیز مردم ما برای انجام بهترین کار خود را. ما سپاسگزار برای کمک های بسیاری."

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب