سه 'Boogaloos' توطئه برای ربودن جورج فلوید اعتراض و جرقه خونریزی: فدرال

سه نوادا مردان با قبل از نظامی ایالات متحده تجربه و لینک به جناح راست افراطی گروه توطئه برای تنظیم کردن مواد م

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

سه نوادا مردان با قبل از نظامی ایالات متحده تجربه و لینک به جناح راست افراطی گروه توطئه برای تنظیم کردن مواد منفجره در یک اخیر در اعتراض به خشونت پلیس به "ایجاد ناآرامی های مدنی و شورش" و جرقه خشونت میان پلیس و معترضان دادستان فدرال می گویند.

استفان Parshall نام مستعار "کیوی" اندرو Lynam و ویلیام Loomis هر حال برگزار شد 1 میلیون دلار اوراق قرضه مربوط به تروریسم اتهامات عنوان شده علیه.

با توجه به شکایت ثبت شده توسط نوادا, ایالات متحده دفتر دادستان این گروه بود که "به طور بالقوه برنامه ریزی terroristic فعالیت" زمانی که آنها به ارمغان آورد کوکتل مولوتف و مواد به لاس وگاس در اعتراض به مرگ جورج فلوید.

هر سه را شناسایی کرده اند خود را به عنوان اعضای "Boogaloo" جنبش یک گروه افراطی است که آرزوی ایجاد تفرقه به جرقه خشونت آمیز قیام و سرنگونی دولت با توجه به دادستان. این گروه نیز دارای آموزش نظامی: Lynam توضیح داده شده است به عنوان یک عضو ارتش ذخایر Parshall یک ملوان نیروی دریایی و Loomis شد یک عضو داوطلب از نیروی هوایی.

هر سه صورت فدرال و ایالتی به اتهام. در سطح فدرال آنها به اتهام توطئه برای آسیب و نابود کردن با آتش و مواد منفجره و در اختیار داشتن سلاح گرم ثبت نشده. در نوادا آنها با اتهام جنایت توطئه تروریسم و مواد منفجره در اختیار داشتن.

Lynam و Parshall تا به حال در ابتدا مجموعه مناظر خود را در اعتراض نوادا پناهگاه در محل سفارشات به اتهام شرکت در یک تجمع در اوایل ماه آوریل در حالی که مسلح به تپانچه و تفنگ و هدف گذاری آن برای اختلال ممکن است دادستان گفت. آنجا بود که آنها گفته گفت یک خبرچین اف بی آی از تمایل خود برای سرنگونی دولت است. دو ملاقات Loomis در تظاهرات و القاء او را به گروه خود.

در یک پیاده روی در اواخر ماه آوریل سه نفر گفته مورد بحث برنامه به سوزاندن جنگل رنجر ایستگاه در نزدیکی دریاچه مید به عنوان یک محاکمه اجرا برای نهایی طرح را که اثبات آنقدر سنگین و پر هزینه برای دولت به عنوان به از بین بردن آن به طور کامل. شکایت متحده افراط گرایان امیدوار به منفجر کردن مواد منفجره در ایستگاه های برق در امتداد مرز بین آریزونا و نوادا و که آنها حتی scouted یکی متعلق به میهن انرژی به عنوان یک هدف ممکن است در علاوه بر این به یک خاص رنجر ایستگاه.

Parshall و Lynam گفته بحیث یک طرح برای منفجر آتش بازی و بمب های دود و سر و صدا سازندگان در تظاهرات دیگری علیه نوادا coronavirus احتیاطی به اشتباه پلیس و وحشت عمومی هر چند Parshall به نام طرح فقط چند روز قبل از جمع آوری.

Parshall Lynam و Loomis تبدیل توجه خود را به شورش و اعتراض که فوران در ماه مه پس از اتهام قتل جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس. آنها با حضور در تظاهرات در حالی که مسلح متلک پلیس با توجه به اف بی آی است. در این شکایت آمده است که Parshall ناراحت شد که بدون خشونت رخ داده است به عنوان او احساس او نیاز به درگیری فیزیکی برای تصویب این طرح است.

دادستان ها می گویند که آنها برنامه ریزی برای اجرای برنامه های خود را در برابر پس زمینه از اعتراضات گسترده به "ایجاد ناآرامی های مدنی و شورش."

"آنها می خواستند به استفاده از حرکت از George فلوید مرگ در بازداشت پلیس در شهر مینیاپولیس به هم بزنید امیدوارم به اندازه کافی سردرگمی و هیجان که دیگران از دیدن این دو انفجار و حضور پلیس و شروع به شورش در خیابان ها از خشم" شکایت متحده است.

آنها ادعا آورده کوکتل مولوتف و مواد—بنزین در شیشه Calypso لیموناد بطری و پاره پاره ژنده پوش. اجرای قانون در بر داشت تفنگ ساچمه ای آتش بازی, تفنگ, مهمات اضافی و مجلات و قابل اشتعال اسپری مو در وسایل نقلیه خود را. آنها در نظر گرفته شده بود به هدف قرار دادن پلیس و معترضان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن