ناسا می دهد چراغ سبز برای اولین crewed SpaceX پرواز

ایلان SpaceX است که تاریخ ساخت آن به نسل بعدی فضانورد به فضا خودرو. ماموریت — به دلیل پرتاب در روز چهار شنبه خ

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

ایلان SpaceX است که تاریخ ساخت آن به نسل بعدی فضانورد به فضا خودرو. ماموریت — به دلیل پرتاب در روز چهار شنبه خواهد بود که اولین پرواز سرنشین دار در غیر فضاپیمای روسی برای یک دهه.

ناسا رابرت Behnken و داگلاس Hurley تبدیل خواهد شد ما در آژانس اولین فضانوردان به خارج از خاک آمریکا در نه سال مارک گامی مهم در راستای پایان دادن به وابستگی این کشور به روسیه موشک.

فضانوردان در حال برنامه ریزی برای انفجار در SpaceX خدمه فضاپیمای اژدها و سر به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) به عنوان بخشی از NASA Commercial Crew Program (CCP) به آژانس فضایی اعلام کرد.

Behnken و Hurley بلند خواهد شد بر روی یک موشک فالکون 9 در روز چهارشنبه از مرکز فضایی کندی در فلوریدا.

نسخه ی نمایشی-2 ماموریت نهایی خواهد بود تست پرواز برای SpaceX و انتظار می رود که به اعتبار ناسا خدمه سیستم حمل و نقل از جمله سکوی پرتاب موشک فضاپیما و قابلیت های عملیاتی.

ادامه مطلب: ما فضانورد به پایان می رسد طولانی ترین پروازهای فضایی توسط یک زن

این CPP پس از آن می تواند گواهی خدمه اژدها به صورت عملیاتی و بلند مدت ماموریت به ISS است.

گواهینامه ناسا را قادر به "ادامه مهم تحقیقات و فناوری, تحقیقات" در هیئت مدیره ایستگاه فضایی "که به منافع مردم بر روی زمین" از آژانس فضایی گفت.

این جفت ارز نیز خواهد بود ناسا برای اولین بار فضانوردان برای تست سیستم فضاپیما در مدار.

شغل انجام شود تا در فضا

Behnken و Hurley هر دو انتخاب به صورت گسترده خود را تست خلبانی و پرواز تجربه در حال حاضر انجام شده تعدادی از ماموریت ها در شاتل فضایی قبل از باقی مانده ناوگان فضاپیمای بازنشسته شدند در سال 2011.

پس از موفقیت docking فضانوردان را تبدیل به اعضای داخل اعزامی 63 خدمه و کمک در انجام آزمایش بر روی خدمه اژدها. علاوه بر این آنها را به انجام تحقیقات و کارهای دیگر با خدمه ISS.

در حالی که خدمه اژدها می توانید اقامت در مدار حدود 110 روز ماموریت مدت مشخص خواهد شد یک بار در ایستگاه بسته آمادگی بعدی تجاری خدمه راه اندازی ناسا گفت.

ادامه مطلب: SpaceX قصد دارد به ارسال توریست به ایستگاه فضایی بین المللی

پس از پایان ماموریت خدمه اژدها را مستقل undock با Behnken و هرلی در هیئت مدیره را ترک ISS و یک بار دیگر دوباره وارد جو زمین.

ناسا گفت: ماموریت "می گذارد و زمینه را" برای آینده اکتشاف ماه و مریخ است. آژانس آرتمیس برنامه را زمین اولین زن و مرد در سطح ماه در سال 2024.

mvb/mm (AP, AFP)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب