نشنال جئوگرافیک برنده چهار ملی جوایز مجله

National Geographic مفتخر شد در سال 2020 ملی جوایز مجله برای چاپ و رسانه های دیجیتال با چهار پیروزی در قابلیت

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

National Geographic مفتخر شد در سال 2020 ملی جوایز مجله برای چاپ و رسانه های دیجیتال با چهار پیروزی در قابلیت عکاسی, رسانه های اجتماعی, ویژگی های طراحی و عکاسی دسته. این Ellie جوایز دنبال 24th سالانه جوایز وبی که در آن National Geographic دریافت 15 وابسته به تار جوایز از جمله رسانه های شرکت از سال است.

"من خوشحال هستم که کار ما نه تنها مورد توجه ما مخاطبان جهانی اما از Ellie قضات که به رسمیت شناختن است که ما با استفاده از هر وسیله و در هر پلت فرم به درخشش نور بر روی این سیاره را مهم ترین و الهام بخش داستان های توانمند سازی مردم برای کمک به جهان را به مکانی بهتر" گفت: سوزان گلدبرگ, National Geographic سردبیر در رئیس و مدیر تحریریه. "ما جوایز span وسعت آنچه ما انجام می دهیم از قدیمی ترین نسخه قابل چاپ سیستم عامل به جدیدترین کار نوآورانه در چگونه ما رسیدن به مخاطبان است. آن را فوق العاده لذت بخش برای دیدن 132 سال روزنامه نگاری موسسه موفقیت در هر پلت فرم. روزنامه نگاری است که در نهایت تیم های ورزشی و موفقیت ما امشب در اینجا است که یک اعتباری به کارکنان ما و به ما بسیاری از همکاران. ما نمی تواند بیشتر از این به خوبی سزاوار به رسمیت شناختن برای تیم ما است."

مجله نیویورک تایمز در زمان افتخارات بالا با پنج برد و پس از نشنال جئوگرافیک و Bon Appétit که برنده هر چهار. National Geographic تا به حال برای اولین بار برنده در قابلیت عکاسی و رسانه های اجتماعی.

تاسیس در سال 1966 ملی جوایز مجله برای چاپ و رسانه های دیجیتال در حال حمایت شده توسط انجمن آمریکایی سردبیران مجله در ارتباط با دانشگاه کلمبیا فارغ التحصیل دانشکده روزنامه نگاری و اداره ASME. در اصل محدود به چاپ مجلات و جوایز در حال حاضر تشخیص magazine-روزنامه نگاری با کیفیت منتشر شده در هر رسانه است.

لیست کامل برندگان را می توان در اینجا یافت نشد.

در مورد National Geographic Partners LLC

National Geographic Partners LLC (NGP) سرمایه گذاری مشترک بین دیزنی و انجمن جغرافیای ملی است که متعهد به آوردن جهان حق بیمه علم ماجراجویی و اکتشاف محتوا در سراسر بی نظیر مجموعه ای از دارایی های رسانه ای. NGP ترکیبی از جهانی National Geographic کانال های تلویزیونی (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) با National Geographic رسانه و مصرف گرا دارایی از جمله National Geographic مجلات; National Geographic studios; مربوط به دیجیتال و سیستم عامل رسانه های اجتماعی; کتاب; نقشه; کودکان رسانه ها و فعالیت های جانبی که شامل سفر تجارب جهانی و اخبار آرشیوی فروش مجوز و تجارت الکترونیکی و کسب و کار. گسترش دانش و درک ما از جهان شده است هدف اصلی از نشنال جئوگرافیک برای 132 سال و در حال حاضر ما در حال متعهد به رفتن عمیق تر هل دادن مرزهای رفتن بیشتر برای ما مصرف کنندگان ... و رسیدن به میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان در 172 کشور و 43 زبان هر ماه به عنوان ما آن را انجام دهد. NGP بازده 27% ما درآمد حاصل از غیر انتفاعی انجمن جغرافیای ملی به صندوق کار در زمینه علم اکتشاف حفاظت از محیط زیست و آموزش و پرورش. برای اطلاعات بیشتر natgeotv.com یا nationalgeographic.com و یا پیدا کردن ما در Facebook, Twitter, Instagram, YouTube LinkedIn و پینترست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب