تانزانیا: مخالفت گریه ناپاک بیش از حمله به رهبران به عنوان انتخابات بافندگی

تانزانیا اصلی حزب مخالف Chadema می گوید رهبران آن به موضوع حملات با انگیزه های سیاسی. حزب معاون رئیس Tundu Lis

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

تانزانیا اصلی حزب مخالف Chadema می گوید رهبران آن به موضوع حملات با انگیزه های سیاسی. حزب معاون رئیس Tundu Lissu که به دقت فرار از مرگ در سال 2017 گفت: DW خود را نمی خواهد بماند.

"این یک حادثه وحشتناک. آن است که ادامه خشونت ها در برابر بالا مخالفت مقامات در تانزانیا" Tumaini Makene این Chadema حزب سخنگو گفت: DW. فریمن Mbowe تانزانیا رهبر حزب مخالف اصلی مورد حمله قرار گرفت توسط مهاجمان ناشناس در اواخر روز دوشنبه در پایتخت دودوما.

با توجه به Makene سه مظنون کمین حزب خود رهبر در حالی که او در راه خانه خود را در تانزانیا و پایتخت اداری. حمله سمت چپ Mbowe با پای شکسته. او در ابتدا بستری در دودوما قبل از اینکه airlifted به دارالسلام برای درمان بیشتر.

Chadema توصیف کرده است Mbowe حمله به عنوان "انگیزه های سیاسی" اما دودوما پلیس منطقه ای فرمانده ژیل مورتو هشدار داد در برابر سیاسی از این حادثه. "پلیس خواهد انجام یک تحقیق کامل هیچ چیز خواهد شد در سمت چپ" مورتو رسانه های محلی گفت. DW رسیده به دولت تانزانیا برای نظر اما تمام تماس های پاسخ داده نشده رفت.

Freeman Mbowe (DW/Said Khamis)

Chadema رهبر حزب فریمن Mbowe دارای یک عکس از یک عضو دانیال جان که mudered در سال 2018

این دومین بار در سه سال است که یک رهبر تانزانیا مخالفت با حمله شده است. در سال 2017 Chadema معاون منشي Tundu Lissu دقت فرار کرد زمانی که مردان مسلح اخراج چند عکس در ماشین خود را در حالی که در راه خانه خود را پس از حضور در مجلس نشست. 49 ساله و رهبر بود به شدت مجروح در حمله. او پرواز به بلژیک برای درمان تخصصی, جایی که او در حال حاضر همچنان در خود تبعید.

ادامه مطلب: Magufuli را 'تخریب' رهبری سوال

در حال حملات ارعاب تاکتیک?

اتفاقا Mbowe بود مورد حمله یک روز پس از Lissu اعلام کرد قصد خود را به اجرا در برابر رئیس جمهور جان Magufuli در انتخابات آینده برنامه ریزی شده برای اکتبر 25.

"واکنش فوری من پس از شنیدن این خبر [از Mbowe حمله] بود به کراوات آن را به رئیس جمهور تانزانیا و دستگاه امنیتی" Lissu گفت: DW از تبعید خود را در خانه در بلژیک. Lissu گفت که امنیت در دودوما است که معمولا در بالاترین حد خود در مجلس بودجه جلسات شده اند که در جریان سه هفته گذشته.

"این اقدامات را نمی ترسند ما در گذشته و آنها را جلوگیری نمی کند ، ما در حال حاضر" Lissu قول داد. "بر خلاف آنها خواهان هوشیاری بیشتر حل و فصل به بسیج مردم و خلاص شدن از شر این رژیم استبدادی." تانزانیا انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی شده است را در 25 اکتبر سال 2020 است.

President John Magufuli of Tanzania (Getty Images/AFP/M. Spatari)

رئیس جمهور Magufuli باقی می ماند تا حد زیادی محبوب ترین ها در تانزانیا اما منتقدان او را متهم به دیکتاتوری گرایش

"این رهبر مخالفان در حال حاضر قادر به برگزاری تظاهرات برنامه ریزی شده به عنوان او در حال حاضر قادر به صحبت می کنند در بودجه پیشنهادی که ممکن است مطرح شود توسط دولت در هفته آینده" دانیل ال-Noshokaty ساکن نماینده بنیاد کنراد Adenauer را تانزانیا دفتر گفت: DW.

با توجه به ال-Noshokaty حمله Mbowe است علامتی از تانزانیا [سیاسی] وضعیت در سال 2020 است. هر چند ال-Noshokaty می گوید او نمی تواند مطمئن باشد که دولت در پشت حملات او مطمئن است که "این ارعاب در اپوزیسیون."

اتحادیه اروپا را محکوم کرد, حمله

اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) بود سویفت برای محکوم کردن حمله Mbowe توصیف آن را حمله به دموکراسی است. در بیانیه ای از اتحادیه اروپا خواست تانزانیا مقامات اجازه دهید به دموکراسی آن دوره را با تضمین این که تمام شرایط را برای مشارکت کامل در یک معتبر و شفاف انتخابات هستند دیدار کرد.

در سال 2015 انتخابات Magufuli دریافت فقط 58 درصد از رای این نمایندگی یک قطره در حمایت نسبت به سال 2005 انتخابات است که در آن حاکم CCM موفق به برنده شدن 80 درصد آرا. اما در ماه نوامبر گذشته دولت محلی electionsMagufuli را CCM برنده 99% از صندلی های آمریکا و انگلیس بعد از آن ابراز نگرانی خود را از این حزب پیروزی.

"مشکل این است که مخالفان قادر است یا نه اجازه داده می شود که قابل مشاهده به عنوان آنها می خواهم" ال Noshokaty توضیح می دهد. "بسیاری از که دید تنها می تواند دیده می شود اگر شما به افراد بر روی زمین و یا اگر شما در رسانه های اجتماعی است."

ادامه مطلب: نظر: Magufuli را COVID-19 بی تفاوتی دستور غذا برای فاجعه است

Magufuli داخلی مخالفان

هر دو Mbowe و Lissu هستند شدید منتقدان Magufuli. Mbowe به تازگی با انتقاد Magufuli را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: رئیس جمهور در یک "حالت انکار است." او همچنین دولت را متهم به عدم شفاف در مورد دامنه این بیماری همه گیر.

ماه گذشته Mbowe خواست قانونگذاران به حضور در جلسات و رفتن به قرنطینه و پس از سه نمایندگان مجلس درگذشت علل ناشناخته.

Tundu Lissu - (Chadema)

Tundu Lissu دیده می شود در اینجا پس از او در سال 2017 عهد کرده است به چالش Magufuli در انتخابات

این هفته Magufuli تانزانیا اعلام کرد که در حال حاضر رایگان از COVID-19. 60 ساله رهبر یکی از چند دیگر رهبران جهان که به عنوان شدت coronavirus.

او به تازگی سرزنش کشورهای همسایه برای سخت مستندات آنها تحمیل شده بر شهروندان خود را در حالی که شعار خود تصمیم به نگه داشتن اقتصاد در حال اجرا است.

Lissu شده است چندین بار دستگیر شد و به زندان انداخته و پس از او به نام Magufuli یک دیکتاتور. Chadema را متهم به پلیس از اذیت و آزار آن حزب و اعضای ربایی و شکنجه. در سال 2018 دو Chadema اعضای ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط افراد مسلح ناشناس.

     

Josephat چارو و ژوزفین Tatu Karema کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب