نئو نازی ها Qanon, آجیل, و, هاردکور, گیاهخواران متحد در اعتراض به آلمان مستند

برلین—برخی از معترضان متقابل پا نشسته در پیاده رو چشم بسته است. آنها مراقبه در برابر coronavirus. دیگر تظاهرکن

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

برلین—برخی از معترضان متقابل پا نشسته در پیاده رو چشم بسته است. آنها مراقبه در برابر coronavirus. دیگر تظاهرکنندگان sang آهنگ ها از روزهای جمعه برای آینده محیط زیست و جنبش ایجاد شده توسط گرتا Thunberg. و برخی که ادعا کرد که آنها خواستار حقوق مدنی خود فریاد زد: "ما مردم" یک شعار مورد علاقه آلمان جناح راست افراطی و گروه های ضد مهاجر که اگر ما و تنها ما از سفید پوستان هستند و مردم است.

"من شده است با نظارت این صحنه برای بیش از چهار سال و من باور دارم که ما شاهد ... مردم به طور کامل از دست دادن تماس با واقعیت است."

Miro Dittrich که مانیتور آنلاین افراط گرایی برای پروژه د:نفرت

فوتبال اراذل و اوباش و نئو نازی ها دستگیر شدند, روزنامه نگاران مورد ضرب و شتم و بطری پرتاب می شود در حالی که کشورهای همسایه در حاشیه مورد بحث چگونه یک شیطان-پرستی دسته از میلیونرهای برنامه ریزی شده بود coronavirus همه گیر و چگونه آلمان شد و در حال حاضر پزشکی دیکتاتوری.

این بود برخی از صحنه ها در سراسر کشور ضد قفل تظاهرات در آلمان بیش از آخر هفته با حضور حدود 10,000 تا 15,000 مردم است. از لحاظ سیاسی به نظر می رسد وحشی mash-up. اما دقیقا بودند این مردم ؟

بر خلاف آمریکا که در آن تظاهرات عمدتا نشات گرفته در یک طرف این طیف سیاسی تظاهرکنندگان' نشانه های ارائه نمی دهد بسیاری از سرنخ برای اولین بار در. یک مرد برگزار شد تا یک دست نوشته و کاغذ گفت: "من نه راست هستم نه جناح چپ من برای آزادی بیان, حقوق اساسی و دموکراسی است." نشانه دیگری گفت: "نمی دهد [لایحه] دروازه شانس! هیچ اجباری واکسیناسیون." در عین حال یکی دیگر از عینک ماسک نزدیکی تزئین شده با کلمات "مرکل پوزه" وجود دارد و حداقل با یک تی شرت خواندن در زبان انگلیسی همه کلاه: Q ANON - آیا شما باور دارید در تصادف است ؟

تظاهرکنندگان خود را "تاج-شورشیان" یا "جایگزین متفکران" و یا بخشی از Querfront یک ارجمند آلمانی سیاسی اصطلاح است که نشان می دهد مختلف اجتماعی و سیاسی زيرگروه کشیده شده به یک برنامه عمل است. در این مورد آنها عبارتند از: ضد vaxxers سخت هسته گیاهخواران, نئونازی ها, اعضای Reichburger مستقل شهروند جنبش که رد مشروعیت مدرن دولت و سیاستمداران از دور-جایگزین مناسب برای آلمان (AfD) حزب به علاوه یک آبپاش از مدتی متحدان دموکرات آزاد.

ارقام

کارشناسان محلی صحبت در مورد ظهور هیبرید "ایدئولوژی" از آنجا که با وجود سیاسی دیگر تفاوت وجود دارد تعدادی از چیزهایی است که بسیاری از کسانی که در اعتراض به انجام مشترک اند. آن را نه فقط در مخالفت با ضد COVID اقدامات آن است که شیفتگی—برای برخی از نوع enthrallment—با تئوری های توطئه که مش با بی اعتمادی از تاسیس منابع اطلاعاتی از جمله رسانه های جریان اصلی و یا خود دولت است.

آمریکایی ها می دانند که این به عنوان یک الگوی آشنا یکی که پیدا کرده است چیزی شبیه نهایی آن بیان QAnon پدیده که در آن هر رد یک نظریه محتمل در مورد "دولت عمیق" است پیچیده به تایید. با توجه به نزدیک آخرالزمانی جو در آورده با این بیماری همه گیر این تعجب آور نیست اما از آن است که به طور بالقوه خطرناک است به ویژه هنگامی که آن را می سازد مبارزه با گسترش این بیماری که بسیار سخت تر است.

"تئوری های توطئه تمایل به فراتر از ایدئولوژی های سیاسی" جیسون Reifler, یک استاد علوم سیاسی در بریتانیا دانشگاه اکستر گفت: روزانه وحش. Reifler می گوید مهم اصل در اینجا ممکن است شبیه به پوپولیسم. "وجود دارد core اصول که populists مشترک اند اما هیچ سیاست مواضع نفسه" گفت: Reifler متخصص در روانشناسی سیاسی.

جامعه شناسان در حال حاضر صحبت در مورد همه گیر پوپولیسم که در آن معترضان بر این باورند این همه در مورد "ما در برابر آنها" و یا مردم عادی در مقابل کنترل نخبگان.

Jan Rathje که منجر به یک پروژه رد کردن تئوری های توطئه برای برلین-بر اساس Amadeu آنتونیو بنیاد که مخالف ستیزی و افراط گرایی توصیف معترضان بودن انگیزه "یک توطئه-نظریه مبتنی بر ایدئولوژی بیان و عمل است."

"این بیش از حد پیچیده ایدئولوژی" او توضیح داد. "شما لازم نیست به فکر می کنم در مورد آن بیش از حد. آن را بیشتر مورد گفت: این توطئه گران آنها مسئول همه شر در جهان است و ما باید در برابر آنها عمل می کنند."

اعتقاد به تئوری های توطئه معمولا بیشتر به احساسات و هویت بیش از هر چیز دیگری Rathje گفت: روزانه وحش. مؤمنان خود را به عنوان خوب مردم و مبارزه با شر است. "و آن را سخت به استدلال می کنند با" او آمده است.

"بسیاری از این چیزها بوده است متلاطم تحت [سطح] در جامعه ما" برلین مبتنی بر محقق Miro Dittrich که مانیتور آنلاین افراط گرایی برای پروژه د:نفرت گفت: رسانه های محلی. "آنها در حال حاضر افزایش به بالا و در حال دستیابی به یک نوع از رسیدن ما هرگز قبل از دیده می شود. من شده است با نظارت این صحنه برای بیش از چهار سال و من باور دارم که ما شاهد ... مردم به طور کامل از دست دادن تماس با واقعیت است."

سلام #Q

برخی از کانال های رسانه های اجتماعی و پیام رسانی گروه بسیاری از آنها خصوصی شده اند از دیدن بزرگ عضویت در سود پس از همه گیر آغاز شد Dittrich اضافه شده است. او معتقد است همه گیر باعث می شود مردم بیشتر در معرض توطئه پردازان چرا که آنها در خانه گیر کرده به احتمال زیاد بر روی رایانه های خود را.

در چیزی که از اول برای آلمان به عنوان Dittrich امتیاز تعداد بالا مشخصات چهره شده اند گسترش این نوع از دروغ. دو و میدانی و مدل لباس الکساندرا غربی پخش یک ویدیو به تقریبا 63,000 followers on Instagram, خوراک hashtagging ویدیو #Q در QAnon.

آلمان خود را رنگارنگ نسخه از این گروه پر تئوری های توطئه که تمایل به بیشتر های عاشقانه در دفاع از آنها به عنوان اثبات مطلب بسیار غیر محتمل است.

برخی از آلمانی QAnon مؤمنان فکر می کنم همه گیر مستند اقدامات شده اند یک پوشش برای نجات کودکان اسیر توسط یک شبکه از پدوفیل دیگر بر این باورند محبوب محلی تلخیص بیلدارسال آنها پیام های مخفی. به عنوان مثال اخیر درگیر عمده ایالات متحده-اروپا تمرین نظامی است. آلمانی QAnon گروه—به عنوان بسیاری از 73,000 دنبال یکی از عمده طرفدار QAnon تئوری فقط یک کانال انجام شده توسط رمزگذاری Telegram app—فکر سربازان آمریکایی به رهبری به این قاره برای مدافع-اروپا 20 مانور در اوایل این سال بودند و در واقع رفتن به آنها را از شیطان-پرستی "دولت عمیق" آنها ادعا می کنند مسئول در پشت صحنه در آلمان است.

افراد مشهور, وگان آشپز آتیلا Hildmann که محصولات فروخته شده در سوپر مارکت ها در سراسر کشور را متهم کرد که آلمان وزیر بهداشت در Instagram که یک عضو از یک توطئه برای ایجاد یک نظم نوین جهانی است. Hildmann گفت: بیش از 65 ، 000 پیروان او آماده بود تا اسلحه را برای جلوگیری از این. و نوازنده محبوب Xavier Naidoo ارسال شده احساسی و تصویری در تلگرام کانال گریه به او گفت: 54,000 پیروان در مورد بین المللی پدوفیلیا حلقه که شکنجه کودکان است.

ACCELERATIONISTS

بسیاری از این معترضان همچنین تمایل به "re-مجموعه" جامعه معاصر—است که به بهبود نظم جهانی با توجه به قوانین از هر نسخه از مدینه فاضله آنها ترجیح می دهند. برای برخی از, این بدان معناست که هیچ مهاجران و اسلحه و موتور سیکلت. برای دیگران آن را در مورد پایان سرمایه داری, بازگشت به طبیعت, و یا حتی هرج و مرج.

در واقع این "accelerationism" به سمت ظاهرا بهتر جهان آن را به عنوان اغلب شرح داده شد در قلب اولین بار از این تظاهرات در آلمان است.

مفهوم پشت accelerationism است که به شما حمله سیستم شما نفرت با آوردن بدترین در آن و در نتیجه بالا بردن سرعت تخریب آن است. مرگبار سفید supremacists باید با استفاده از مدت زمانی که حمله به مساجد و کنیسه ها در سراسر جهان امید به تحریک سرکوب و مسابقه جنگ. اما در آلمان این مفهوم است که بیشتر ضد سرمایه داری: اجازه دهید یک درصد تا قدرت خود سوء استفاده است که مردم در برابر آنها. آمریکایی ها دیدم بعضی از این نیز در سال 2016 زمانی که یک accelerationist زمان از آنارشیست ها بیرون آمد برای نامزد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. The Daily Beast دوبله استراتژی خود را به "سیاست از آتش سوزی."

در آلمان حدود شش هفته پیش یک گروه به نام Nicht Ohne Uns (نه بدون ما) سازماندهی یک تظاهرات کوچک در خارج از تئاتر در مرکز برلین. در طول این اولین تفرج—غیر قانونی در آن زمان به دلیل مستند—سازمان دست خود را, روزنامه دوبله دموکراتیک مقاومتبه 30 تا 40 نفر. هدف خود را: برای ایستادگی برای آزادی های مدنی و بهبود نظام سرمایهداری پس از همه گیر به پایان رسید.

از آن زمان به بعد های مختلف گروه های دیگر پیوسته اند ، الکساندرا غربی این #Q علاقه مندان همچنین hashtagged #NichteOhneUns. دیگران که با توجه به تماس شامل anti-virus مراقبه به عنوان به خوبی به عنوان نئو نازی ها و حتی آلمان را راست حزب AfD.

به عنوان کسانی که نظارت بر جناح راست فعالیت اشاره کرده اند که این اتفاق تا حدودی به دلیل اصلی معترضان هرگز روشن ساخته است که نژادپرستان ضد سامی و دیگر افراط گرایان نمی شد خوش آمدید. اگر آنها اجازه نداد کسانی که مردم صحبت می کنند و برخی احساس کردند و سپس آنها ممکن است به عنوان فاشیستی به عنوان دولت آنها انتقاد.

نگهداری از گربه ها

این تظاهرات نیز دیده می شود تشکيل می شود حزب سیاسی Resistance2020 که هدف آن گله همه این ضد-ضد COVID گربه ها با هم.

"در حالی که کمی پیش به من گفت که تا حالا ناراضی و نا امید و توطئه داستان پیشگویان این esotericists ضد vaxxers ضد سامی و جناح راست رادیکال در اینجا تا به حال هنوز موفق به ایجاد یک جمعی—که بدان معنی است که خطر بزرگ نیست ایم" ماتیاس Quent مدیر موسسه دموکراسی و جامعه مدنی مستقر در شمال شرقی شهر ینا. "اما تمام این تغییرات با Resistance2020."

بهترین و شناخته شده ترین چهره تقریبا سه هفته است بدو Schiffmann و از جنوب غربی ایالت بادن-وورتمبرگ که به سازماندهی تظاهرات در اشتوتگارت در آخر هفته.

او در جریان زندگی می کنند که در طی آن او اغلب استدلال می کند که COVID-19 است که به عنوان خطرناک به عنوان مقامات می گویند نزدیک به یک چهارم از یک میلیون بازدید و خود کانال دارای بیش از 140 ، 000 مشترکین. تا کنون Resistance2020 تنها تعداد انگشت شماری از سیاست: جدای از اینکه دوستداران حیوانات و رسانه های جریان اصلی منتقدان آنها همچنین می خواهم به بازنویسی آلمانی اساسی و ضایعات فعلی پارلمان آلمان. حزب اتحاد جاه طلبی به رقابت در سال آینده انتخابات فدرال.

منتقدان نیز اشاره کرد Resistance2020 یک برنامه به طور بالقوه نگران کننده لینک AfD: هنگامی که آن را برای اولین بار راه اندازی آن ثبت آدرس محلی بود AfD ،

کنار گذاشتن فیزیکی خطر عفونت در جمعیت تظاهرکنندگان این رشد اتصال به آلمانی راست است که مشکل اصلی بسیاری از مردم با این اعتراضات.

در این هفته تعدادی از سیاستمداران ارشد ابراز نگرانی کرد. آنها نگران هستند که این تظاهرات رشد خواهد کرد در راه همان است که ضد مهاجرت تظاهرات را در این کشور پناهنده بحران 2015. این AfD بدنام است به عنوان یک حزب موفق از راست بیگانگان در اپوزیسیون و برنده جای آن در مجلس شده است اما از دست دادن حمایت عمومی از آن به عنوان جوامع متحد در برابر COVID-19 و پشت صدراعظم آلمان ، جدید مخالفان جنبش ارائه می دهد AfD فرصت های جدید است.

"آنها [راست افراطی] حس یک فرصت به نارضایتی در جامعه brews" یک کارشناس در صحنه جودیت Rahner گفت: local TV channel, SWR. "این populists بسیار خوب در نظر گرفتن مردم و ترس آنها را تحریک بیشتر به دلایل سیاسی و سپس تنظیمات خود را به عنوان رهبری یک جنبش است. که بزرگترین خطر من می توانید ببینید در حال حاضر."

'نمی تواند تفرقه'  

تاپیک خطرناک پویا ساختمان می گوید برلین سازمان مبتنی بر MBR تلفن همراه تیم مشاوران که به حمایت از کسی صحبت کردن در برابر و یا قربانی, راست افراطی.

شرکت کنندگان در این تظاهرات موقعیت خود را به عنوان تنها "اپوزیسیون دموکراتیک" از مشاوران نوشت: در گزارش منتشر شده در اوایل این ماه پس از گذراندن پنج ماه رعایت برلین تظاهرات. "در حال حاضر با شرایط استثنایی که نوع روایت پتانسیل برای بسیج مردم و راه رفتن فراتر از معمول مخاطبان برای جناح راست افراطی گری" آنها به این نتیجه رسیدند.

برای Amadeu آنتونیو بنیاد Rathje خطرات ناشی از ترکیبی از این توطئه مبتنی بر ایدئولوژی هستند و بیشتر پیچیده ، "اگر شما نمی توانید قبول تردید یا تناقض یا نمی دانستند چه خواهد شد در آینده اتفاق می افتد است که نظریه پردازان توطئه می تواند گام و واقعا تاثیر جهان بینی خود را," او استدلال می کند. "و اگر این نوع تفکر—که در آن همیشه مورد سناریوی آخرالزمانی و از بین بردن شر می شود بزرگتر اقلیت اعتقاد و یا حتی اکثریت اعتقاد پس از آن بسیار مهم است که برای جامعه است."

با وجود سر و صدای آنها در آخر هفته intersectional جلو باقی می ماند یک اقلیت در حال حاضر. بررسی های اخیر نشان داده اکثر آلمانی ها—67 درصد راضی هستند و دولت و مدیریت بحران. شش نفر از 10 می گویند آنها نگران نیست اگر حقوق باید محدود برای طولانی تر است. و آنجلا مرکل و حزب اتحادیه دموکرات مسیحی (CDU) همچنان به عنوان محبوب ترین در کشور با 39 درصد گفت: آنها را برای رای دادن به این CDU; که محبوب ترین حزب است پس از 2017.

در همین حال یکی دیگر از مخالفان گروه شده است در حال تحول همراه با تظاهرات. در برلین یک شبکه از سمت چپ-کنار تلاش برای اعتراض و تظاهرات.

"لطفا اخطار همکاران خود و دوستان و همسایگان در مورد این اعتراضات" کمپین گروه ایستادن در برابر نژادپرستی در نامه ای نوشت: هفته گذشته بود که به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی. "آن مشروع است به انتقاد از coronavirus سیاست و برای هشدار دادن به یک تهدید بالقوه برای ما حقوق دموکراتیک" از فعالان استدلال کرد. "اما هر کسی که طول می کشد بخشی در این مبارزات است که اجازه خود را دستکاری توسط نئو نازی ها."

تولید کنندگان اصلی دموکراتیک مقاومت در برلین نیز ممکن است نمیفهمد که بیش از آخر هفته. یک ویدیو ارسال شده توسط گروه نشان می دهد که یکی از آنها رئیس, سازمان, Hendrik Sodenkamp اصرار اواسط تظاهرات روز شنبه که او هرگز در نظر گرفته شده عبارتند از نئو نازی ها و این که او هیچ فاشیستی.

چند در میان جمعیت فریاد زد پشت در او را. "جلوگیری از تفرقه" آنها گریه. "ما متحد هستند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب