نستله سرعت کارخانه پشتیبانی با واقعیت افزوده

در زمانی که سفر محدود شده است با توجه به COVID-19 نستله در حال گسترش است با استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

در زمانی که سفر محدود شده است با توجه به COVID-19 نستله در حال گسترش است با استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای ارائه پشتیبانی از راه دور به آن تولید و R&D سایت و ارتباط با تامین کنندگان.

کارشناسان در سراسر شرکت و ارائه دهندگان خارجی با استفاده از کمک از راه دور ابزار برای ارتباط با مردم در کارخانه ها و امکانات دیگر در سراسر جهان است. این افزایش بهره وری در سراسر عملیات و اجازه کارشناسان برای حمایت از پروژه های متعدد در همان زمان.

با استفاده از ابزار مانند کنترل دسکتاپ از راه دور, هوشمند, عینک 360 درجه دوربین ها و نرم افزار های 3D متخصصان توصیه می وظایف پیچیده بدون نیاز به سفر به این سایت.

تکنولوژی استفاده شده در پروژه های مانند تنظیم یا طراحی مجدد کارخانه خطوط حیاتی کار تعمیر و نگهداری و چک کردن تجهیزات با تامین کنندگان.

دیوید فیندلای جهانی سر از تولید در نستله گفت: "حفاظت از مردم ما یک اولویت برای نستله چیزی است که به وضوح نشان داد و دوباره در طول COVID-19 بحران است. پشتیبانی از راه دور روش نیست فقط یک پاسخ به COVID-19 هر چند. رفتن به جلو کمک از راه دور را تبدیل به یک راه جدید برای کار. آن را به افزایش سرعت و بهره وری از امکانات و کاهش سفر به نستله سایت کمک به ما در کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 در سراسر عملیات ما. من بسیار افتخار می کنم که در تیم ما شده اند قادر به گسترش استفاده ما از راه دور به کمک تکنولوژی به سرعت برای اطمینان از ما قادر به ادامه به ارائه پشتیبانی فنی. که نگه داشته است کارخانه های ما در حال اجرا هموار و تحویل جدید پروژه های سرمایه گذاری در زمان."

نمونه های بسیاری وجود دارد از پشتیبانی از راه دور در سراسر نستله کارخانه ها و امکانات R&D. برای مثال تیم R&D در سوئیس کمک کرد تا از راه دور به تجدید موجود و نصب خطوط تولید جدید و فن آوری های لبنی آماده-به-نوشیدنی (RTD) کارخانه در Navanakorn تایلند. کارخانه تکمیل شد جلوتر از برنامه.

آنها همچنین پشتیبانی نصب و راه اندازی یک خط تولید جدید برای نوزاد غلات در هاربین چین است. علاوه بر R&D تیم های متخصص در انگلستان مشغول به کار با تامین کنندگان از راه دور طراحی مجدد و با موفقیت تست جدید شیرینی پزی قالب برای سیستم عامل.

نمونه های دیگر عبارتند از: کار تعمیر و نگهداری در کارخانه در کلمبیا و اکوادور و یا راه اندازی یک حیوان خانگی جدید خط غذایی در ایالات متحده است.

توماس هاوزر رئیس نستله محصول و فناوری و توسعه گفت: "برای اطمینان از تداوم کسب و کار ما شتاب استفاده از کمک از راه دور و واقعیت افزوده فن آوری های سراسر جهانی ما R&D سازمان است. این فن آوری های نوین فعال کارشناسان ما به ارائه پشتیبانی به ما کارخانه در سراسر جهان برای فعالیت های حیاتی مانند مجموعه ای جدید از خطوط تولید و همچنین تجهیزات جدید شروع به کمک به ما را به اطمینان حاصل شود که محصول جدید راه اندازی شد در زمان تحویل به مصرف کنندگان است."

نستله مهندسین به طور مداوم سراغ و نمونه سازی فن آوری های نوظهور. آنها در حال حاضر تاسیس قابلیت های واقعیت مجازی و از راه دور هدایت شده با دامنه محدود در پروژه های مختلف.

با محدودیت در سفر قرنطینه اقدامات و نیاز به حفظ فاصله در محل با گسترش COVID-19 نیاز به این رویکرد نوآورانه افزایش یافته است.

"در حالی که ما قادر به سرعت فعال augmented reality پشتیبانی از راه دور به عنوان بخشی از جهانی ما COVID-19 آن پاسخ این بود که نه یک شبه حل کنند. آن را بر ما منظم به دنبال رویکرد به نوآوری در طول عملیات ما" گفت: Filippo Catalano نستله گروه CIO.

نستله است تبدیل آن عملیات بیشتر digitalizing آن زنجیره تامین و تولید است. هدف این است که برای ایجاد یک مزیت رقابتی از طریق اطلاعات, هوش مصنوعی, اتوماسیون و predictive analytics.

دیجیتالی نیز می تواند کمک به دیدار با اهداف زیست محیطی مانند برش تولید گازهای گلخانه ای. نستله متعهد است برای رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن