Insan بامبو, نمک, کره ای, پزشکی سنتی شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی پزشکی سنتی نام تجاری مواد غذایی برای افزایش سیستم ایمنی بدن در برابر COVID-19 در ویتنام

ایجاد شده توسط Dr. Choi Eun-a که دختر سوم-در-قانون Dr. Kim Il-hoon که مخترع بامبو نمک و توسعه صدها روش در تولی

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

ایجاد شده توسط Dr. Choi Eun-a که دختر سوم-در-قانون Dr. Kim Il-hoon که مخترع بامبو نمک و توسعه صدها روش در تولید زیستی-پزشکی محصولات و مواد غذایی سالم Insan بامبو نمک شرکت ، با مسئولیت محدود است که به خوبی شناخته شده برای ساخت 100% طبیعی مواد غذایی با استفاده از کره در طب سنتی.

بنفش بامبو نمک حاوی بامبو, درخت کاج, درخت, زرد و سرامیک پودر که انواع طب شرقی و همچنین کوپر است که یکی از مواد تشکیل دهنده مکمل های بهداشت و درمان. مردم لذت بردن از بنفش بامبو نمک به عنوان یک پزشکی سنتی مواد غذایی که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و توابع به عنوان ضد التهاب عقیم سازی و جلوگیری از آرتروز و سرطان و بیماری در شیوه زندگی. پژوهش های علمی و بین المللی اختراع ثبت شده است که اثبات اثرات ضد سرطانی و ضد التهابی و ضد آرتروز و درمان اگزما صادر شده است.

ایمنی بدن, نابغه, یک محصول اصلی Insan بامبو نمک ترکیبی از 9-زمان بنفش بامبو نمک و کوپر استفاده شده است به عنوان درمانی مکمل است و انتظار می رود به منظور افزایش سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس ها از جمله COVID-19.

"در مسابقه به توسعه یک واکسن علیه COVID-19, Insan بامبو نمک است که به دنبال به جلو به کمک به پیشگیری از COVID-19 با راه اندازی نام تجاری ما در ویتنام است. ما ادعا که " کره ای, طبیعی, جدید, جهانی,'" مدیر عامل شرکت Insan بامبو نمک گفت.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن