Netflix را در حال حرکت ادای احترام به امریکا را زخمی رزمندگان

یک پرتره از راه های که در آن زندگی ما به شکل نه تنها توسط پدر و مادر ما و نمونه های آنها تنظیم و ارزش آنها الق

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

یک پرتره از راه های که در آن زندگی ما به شکل نه تنها توسط پدر و مادر ما و نمونه های آنها تنظیم و ارزش آنها القای—اما حوادث ما مجبور به تحمل پدر سرباز پسر است که یک بی سر و صدا نافذ و حرکت Netflix فیلم مستند در مورد یک خانواده نظامی احاطه شده توسط سختی. آماده به گریه بیش از یک بار قبل از آن گشایش اعتبار رول و سپس مطمئن شوید که به بافت های آماده برای بقیه عمر خود را صمیمانه و بی پیرایه در زمان اجرا.

کارگردانی و تولید شده توسط Catrin آینهورن و Leslye Davis, پدر سرباز پسر (در حال حاضر جریان) صرف ده سال با Eisch قبیله متشکل از ارتش گروهبان جوخه برایان و دو پسر جوان و اسحاق و جوی او در پشت برگ در سال 2010 با عمه و پدربزرگ و مادربزرگ و نه برای اولین بار به ادامه جنگ در افغانستان است. در Wautoma ویسکانسین 12-year-old اسحاق به سختی می تواند حاوی شور و هیجان خود را—و یا فواره—هنگامی که تبریک پدر خود را در فرودگاه به عنوان او وارد خانه برای تعطیلات طولانی. اسحاق بعد اعتراف می کند که بدون در نظر گرفتن خود را سرسخت حمایت از ارتش او همواره نگرانی خود را در مورد پدر خوب بودن, دعا "لطفا او را امن است." در تنها هفت و نیم جوی است گرفتار نگرانی های مشابه و همچنین مداوم اشتیاق از برایان است که خود را تنها متولی (مادر خود رها شده و آنها را پس از طلاق). هنوز جوی است خالص کودکانه ایمان به این واقعیت است که "پدر من است که در افغانستان در تلاش برای ایجاد این کشور چگونه است."

تلفات عاطفی که خدمت سربازی را در خانواده ها قابل لمس است طی پدر سرباز پسر's earlygoing و آینهورن و دیویس' مستند است که به سرعت پیچیده فاجعه: برایان مجروح در حین انجام وظیفه در حالی که تلاش برای نجات افغانستان افسر پلیس و شدید رنج می برد پا آسیب است که او را به خانه به طور دائم و قابل توجهی در عذاب. در حالی که برایان قبلا فعال پدر علاقه, ماهیگیری, شکار و بازی های ورزشی با دو پسر در حال حاضر خود را آشکارا اظهار داشت: ترس از تغییر برای بدتر به عنوان یک نتیجه از کار خود را می شود با فشار دادن یک—به خصوص پس از ناراحتی خود منجر به عدم تحرک کوتاه تر و خوی و افسردگی متولد از دست دادن هویت. دیگر قادر به جنگجو و ارائه دهنده او می خواهم تمام عمر خود را صرف تلاش برای برایان یک مرد سر گردان و حتی اگر او صرف انرژی اسحاق و جوی او تبدیل به یک angrier بیشتر خارج نسخه از خود سابق خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن