قرمز دولت رای دهندگان می خواهند Obamacare. چرا جمهوری خواهان در تلاش برای آن را بکشند ؟

اوکلاهما یکی از reddest متحده در این کشور و در عین حال آن را فقط رای برای گسترش مدیکید یک عنصر کلیدی از Obamac

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

اوکلاهما یکی از reddest متحده در این کشور و در عین حال آن را فقط رای برای گسترش مدیکید یک عنصر کلیدی از Obamacare. دولت ممکن است شکسته شود اما دموکراسی است و خود را شنیده.

در کمتر از 90 روز 313,000 Oklahomans دو برابر تعداد مورد نیاز امضا دادخواست برای به دست آوردن یک محل در رای گیری به تصویب گسترش مراقبت های بهداشتی از طریق پزشکی به بیش از 200,000 کم درآمد Oklahomans. آن را به تصویب یک شارب—با 50.5 درصد پشتیبانی می کند.

بعد میسوری دیگر دولت که در آن رای دهندگان به پای صندوق های رای در اوت. 4 تا برای خود تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهم مراقبت های بهداشتی برای 230,000 بیمه مردم در دولت خود را با وجود مخالفت دولت جمهوری خواه سیاستمداران است.

"سطح از شور و شوق تاریخی می گوید:" جاناتان Schleifer, مدیر اجرایی انصاف پروژه گروه فعال در پشت رای دسترسی استراتژی است. ایالت اوکلاهما پنجمین پیروزی بر گسترش مدیکید پیوستن به مین یوتا آیداهو و نبراسکا اما مین تیره-قرمز متحده که در آن فرمانداران و قانونگذاران مجبور شدند با رای دهندگان به گسترش مدیکید.

"کار ما نیست بدبینانه سیاست توییتر اما این سیاست از چه زمانی ممکن است که شما بخواهید مردم آنچه را که آنها می خواهند برای خود و خانواده خود را" Schleifer گفت: روزانه وحش. "ما انتظار داریم همان شتاب انجام خواهد شد ما از طریق میسوری" که در آن دولت دادستان کل است که بخشی از طرح دعوی در دادگاه قبل از دادگاه عالی به چالش کشیدن قانون اساسی از قانون مراقبت مقرون به صرفه. فرماندار میسوری مایکل پرشن یک جمهوری خواه مخالف رای گیری ابتکار گفت: این امر می تواند بیش از حد پرهزینه برای دولت خود را برای گسترش مدیکید.

"ایالت اوکلاهما پنجمین پیروزی بر گسترش مدیکید پیوستن به مین یوتا آیداهو و نبراسکا"

دولت را مجبور به انتخاب کنید تا 10 درصد از تب در حالی که دولت فدرال می پردازد 90 درصد یک معامله خوب در بسیاری از افراد را برآورد, به خصوص در وسط یک بیماری همه گیر.

جک Cardetti سخنگوی رای گیری ابتکار مبارزات انتخاباتی در ایالت میسوری گفت: روزانه وحش که آنها شروع به جمع آوری امضا در اوایل پاییز گذشته. "ما 350,000 از هر گوشه ای از کشور" راه بیش از مورد نیاز 170,000 به جای اصلاح قانون اساسی در انتخابات. میسوری دیده است 15 بیمارستان های نزدیک پس از 2014 10 از آنها در نقاط روستایی کشور است. بیمارستان تعطیل شد, قرعه کشی بزرگ. "چه این بیماری همه گیر به ما نشان داده است که توانایی مراقبت از خود را در جامعه حیاتی است," او می گوید. "اگر شما با داشتن یک حمله قلبی, شما نمی خواهید به رانندگی اضافی 50 تا 75 مایل است."

گروه ها مانند اتاق بازرگانی و AFL-CIO که به طور معمول در طرف مقابل نیروهای پیوست. در مناطق روستایی این بیمارستان است که به طور معمول بزرگترین کارفرما پس از گسترش مدیکید یک تاسیسات اقتصادی است که موجب صرفه جویی در شغل و همچنین سلامت ضرورت است.

فعالان شده اند بر روی زمین مبارزه برای مراقبت های بهداشتی برای مدت زمان طولانی و برای گسترش مدیکید از آنجا که دیوان عالی کشور حکم در سال 2012 آن را اختیاری برای دولت. کهربا Englund که زد رای دسترسی کمپین در اوکلاهما به یاد می آورد او ماراتن تی شرت در سال 2008 که گفت: "هزاران نفر از Oklahomans بدون مراقبت های بهداشتی. ما اجرا می شود صدای خود را." رای دسترسی به کمپین یک رکورد در دولت با کسانی که 313,000 امضا. "ما می دانستیم که پس از مبارزات انتخاباتی خاص بود," او گفت: روزانه وحش. "هزاران نفر از Oklahomans شجاعت به ایستادن و انجام چیزی است که سیاستمداران نمی شجاعت به انجام است."

"میسوری دیده است 15 بیمارستان های نزدیک پس از 2014 10 از آنها در نقاط روستایی کشور است."

انصاف پروژه رفت و در مورد این کار در یک راه بسیار عملی می گوید Shleifer, هدف قرار دادن, قرمز متمایل متحده است که اجازه رای گیری دسترسی و جایی که آنها می خواهم که زمان و منابع برای انجام مردمی سازماندهی. فلوریدا, می سی سی پی, داکوتای جنوبی و وایومینگ در To-Do list برای 2022 در حالی که درک است که پتانسیل تغییر در قدرت در واشنگتن می تواند تاثیر داشته باشد.

در واشنگتن دموکراتیک-کنترل خانه هفته گذشته به تصویب لایحه طراحی شده برای تشویق متحده به پذیرش پزشکی توسعه با کاهش بودجه فدرال خود را به طور منظم برنامه Medicaid اگر آنها مسدود گسترش است. جمهوریخواهان سنا را ندارد, آن, اما که می تواند تغییر کند اگر دموکرات ها برنده سنا و کاخ سفید به عنوان برخی از نظرسنجی ها نشان می دهد که حداقل حتی شرط می بندم. در حال حاضر در 38 ایالت و ناحیه کلمبیا به تصویب رسید گسترش; 13 ندارد.

"وجود دارد یک قطع ارتباط بین تهمت و دیگر جمهوری خواهان که به طور کامل از همگامی خود را با رای دهندگان می گوید:" Maura Calsyn مدیر عامل سیاستگذاری سلامت در مرکز آمریکا. "حتی پس از رای دهندگان رای به گسترش مدیکید مقامات دولتی هنوز هم تمایلی به انجام این کار است."

مانند هر کس فعال در مراقبت های بهداشتی سیاست جهان Calsyn نگرانی در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد زمانی که دیوان عالی کشور نظر به چالش های مطرح شده توسط حزب جمهوری خواه به طور کلی وکیل در قرمز متحده برای سرنگونی کل قانون مراقبت مقرون به صرفه به این دلیل که فرد دستور نیاز به بیمه درمانی پرتاب شده است. "من امیدوار هستم که (رئیس دادگستری) جان رابرتز را به رسمیت می شناسد این آخرین مورد که واقعا یکی بدون یک کل بسیاری از شایستگی قانونی," او گفت: روزانه وحش.

تعدادی از محافظه کار استادان حقوق و مفسران با انتقاد از چالش است که سرچشمه در طرح دعوی در دادگاه تگزاس به عنوان "محتمل," "سخت برای توجیه" "جای تعجب ضعیف" و حتی "مسخره" اما آن سخت است برای پیش بینی آنچه که یک محافظه کار تکیه دادگاه انجام خواهد داد در این میان آنچه می تواند به طور چشمگیری تغییر سیاسی.

شفاهی می تواند برنامه ریزی شده قبل از انتخابات نوامبر اما یک حاکم است بعید است قبل از سال آینده. "شما باید به نگرانی در مورد آن را یک تهدید واقعی می گوید:" لسلی Dach که ریاست گروه حمایت محافظت از ما مراقبت. "آن را در جان رابرتز' دست." اگر هر چیزی, عدم اطمینان, اطراف, Obamacare باعث می شود هر چیزی مراقبت های بهداشتی مربوط به مهم ترین مسئله رفتن به انتخابات ماه نوامبر. در نظرسنجی انجام شده توسط ناظر انتخابات دموکراتیک جف Garin نگرانی در مورد کوروناویروس و مراقبت های بهداشتی کوتوله نگرانی ها در مورد اقتصاد 2-برای-1. زمانی که از افراد خواسته می شود که اگر آن را به ارزش باز کردن اقتصاد به زودی اگر به این معنی است که 200000 نفر ممکن است مرگ 65 درصد می گویند هیچ.

در حالی که آمریکایی ها در ایالت های درمانی مراقبت از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دو برابر کردن بر مخالفت خود را به Obamacare به جانبداری موسوم به طور کلی وکیل به دنبال سرنگونی قانون مراقبت مقرون به صرفه. "آنها در حال انجام این کار در خطر است. آنها بهتر می دانند. آنها به خانه از دست رفته بیش از این می گوید:" Dach. "در اینجا آنها در این طرح دعوی در دادگاه است که می تواند مراقبت های بهداشتی دور از 23 میلیون آمریکایی بالای 27 میلیون که از دست مراقبت های بهداشتی زیرا آنها شغل خود را از دست."

اضافه کردن به که 135 میلیون با شرایط موجود که دیگر محافظت می شود. هر آمریکایی با کروناویروس یک وضعیت موجود. "چرا شما که در وسط یک بیماری همه گیر? آن را می سازد هیچ حس به لحاظ سیاسی یا هر حس نجابت می گوید:" Dach.

بر اساس آنچه که ما دیده ایم در اوکلاهما و به طور بالقوه در میسوری رای دهندگان زمانی که فرصت داده خواهد شد که آخرین کلمه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن