این است که جنگ نامتقارن و مغلوب ساختن پیشی جستن است خرد کردن دشمنان خود را در

چه سیاستمدار خواهد غفلت به همین یک ماسک در بازدید از یک کارخانه تولید ماسک? که مانند امتناع از خوردن سرخ شده T

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

چه سیاستمدار خواهد غفلت به همین یک ماسک در بازدید از یک کارخانه تولید ماسک? که مانند امتناع از خوردن سرخ شده Twinkie در حالی که مبارزات انتخاباتی در ایالت آیووا عادلانه است.

آن شخص خواهد بود دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. من آن را به دلیل پوشیده نیست یکی نیست حرکات غیر ارادی اندامها مانند اوباما پوشیدن پدر و شلوار جین یا نیکسون ریختن سس گوجه فرنگی خود را در پنیر. آن را بگویید دکتر مغلوب ساختن پیشی جستن راه سیگنالینگ که او می داند که بیش از کل بهداشت و درمان-مراقبت از جامعه است. که COVID-19 معضل است بیش از زمانی که او اعلام آن است. به همین ترتیب است که اقتصاد سر گرفته خواهد شد زمانی که او می گوید آن خواهد شد.

به این منظور او اعتماد ماسک-رایگان Jared کوشنر خود را مطیع پسر در قانون می داند که حتی کمتر از او می کند به شکل یک سایه نیروی کار و ماک آپ گرفتن منابع با داوطلب به عنوان بی تجربه به عنوان چهار کالج کارورزان در حال اجرا در کاخ سفید پرسنل. کسی که نمی آوردن صلح به خاورمیانه و نظارت فاجعهبار تعطیلی دولت لبه حتی بیشتر بردگان مایک پنس که خیره امتناع از ماسک در حالی که بازدید از coronavirus بیماران در کلینیک مایو درخواست مادر پنس را تا بهانه ای برای آن برای جلوگیری از یکی از واضح است که او از ترس به توهین به رئیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن