جدید اندازه بزرگ ناهموار مانیتور

Volanti نمایش امروز اعلام کرد علاوه بر این از 65" و 75" مدل های آن 55" ناهموار قاب باریک 4K مانیتور محدوده. طر

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

Volanti نمایش امروز اعلام کرد علاوه بر این از 65" و 75" مدل های آن 55" ناهموار قاب باریک 4K مانیتور محدوده.

طراحی و ساخته شده در مورگان هیل کالیفرنیا این جذاب 4K مانیتور شامل یک تعداد خاص نمایش ویژگی های از قبیل تصویر-در-تصویر چهار تقسیم به 4 ورودی و همچنین زنجیره ای دیزی و ویدئو وال قابلیت های ساخته شده در.

عملکرد و طراحی را با توجه به بسیاری از برنامه های کاربردی تجاری از جمله عمومی و خرده فروشی علامت و همچنین شرکت های بزرگ نمایش می دهد. در حال ساخت گزینه های در دسترس برای سفارشی کردن هر دو عملکرد و ظاهر است.

"با توجه به موفقیت ما تا به حال با 55" مدل گسترش مدل 65" و 75" بود طبیعی گام بعدی می گوید:" مایکل Sarich مدیر توسعه کسب و کار در Volanti نمایش می دهد. "پشت خطوط تمیز قوی و پیچیده سیستم نمایش."

ویژگی ها و مزایا عبارتند از.

  • باریک ناهنجاری و لبه های مستقیم نگاه بزرگ آنها آسان برای نصب است و می توان آنها را به راحتی كاشي را به یک ویدیو دیوار;

  • ناهموار 2.3 mm آلومینیوم ضخیم محوطه و قابل جابجایی دستگیره را این کاره به صورت دائمی نصب و راه اندازی و یا به طور منظم جابجایی;

  • ویژگی های پیشرفته و گزینه های مانند تصویر-در-تصویر quad-مشاهده تقسیم 3G-SDI, ورودی, نظارت از راه دور.

  • ایالات متحده آمریکا مجلس را قادر می سازد تا گزینه های سفارشی سازی محوطه و اتصال.

هر سه مدل در دسترس هستند برای سفارش برای جزئیات بیشتر نگاه کنید به Volanti وبلاگ در https://www.volantidisplays.com/blog/55-65-75-even-bezel-rugged-monitors/ و بازدید از سایت در صفحه محصول https://www.volantidisplays.com/large-displays.html.

در مورد Volanti نمایش: تشکیل در سال 2013 Volanti نمایش ایجاد کرده است خود را به عنوان نوآورانه نمایش متخصص. محصولات شامل لمسی بزرگ صفحه نمایش برای بررسی طرح به عنوان بخشی از صنعت ساخت و ساز دیجیتال تحول و همچنین دیواره های تلفن همراه و صفحه نمایش بزرگ راه حل. مشتریان شامل عمده جهانی شرکت ها, سازمان های دولتی و دانشگاهی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن