نیجریه: اسلامی حملات شبه نظامیان در برنو کشتن ده ها تن

حداقل 60 افراد بر این باور هستند که کشته شده اند در دوقلو حملات در برنو دولت است. مسلح داعش همچنین حمله و امدا

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

حداقل 60 افراد بر این باور هستند که کشته شده اند در دوقلو حملات در برنو دولت است. مسلح داعش همچنین حمله و امداد سازمان ملل متحد hub با راکت انداز و گزارش شده که آنها را متهم بودن "غیر مؤمنان."

جهادگران متصل به دولت اسلامی غرب آفریقا استان (ISWAP) گروه های شبه نظامی کشته و حداقل 20 سربازان و 40 غیرنظامیان بیش از آخر هفته دوقلو حملات در ناآرام شمال شرقی نیجریه در ایالت بورنو ساکنان و منابع امنیتی گفت.

ده ها تن از شبه نظامیان به درگیری با سربازان و اعضای دولت مورد حمایت ارتش در Monguno در نزدیکی دریاچه چاد و در Nganzai تنها چند روز پس از شبه نظامیان کشته شدن دست کم 69 نفر در یک روستا حمله در Gubio. ISWAP ادعا دو شنبه حملات و Gubio حمله.

شبه نظامیان مسلح با سلاح های سنگین و راکت انداز وارد بشردوستانه سازمان توپی Monguno روز شنبه در درگیری مسلحانه با نیروهای دولتی و کشته شدن حداقل 20 سربازان.

"آنها از کار اخراج شده های موشک انداز یکسره سقوط کرد که در خانه های کشته شدن سه نفر و مجروح شدن بسیاری دیگر," ساکن Kulo Gana گفت: فرانسه آژانس خبری AFP. "من تو را دیدم اجساد دو سرباز و شبه نظامی عضو در خیابان ها پس از جنگ."

حمله بر غیر مؤمنان'

با توجه به انسانی کارگران و ساکنان محلی در این منطقه صدها غیرنظامی در تیراندازی. بیمارستان محلی گزارش شد ضعف با تعداد قربانیان را وادار برخی از مجروح شدن به وضع خارج درمانگاه در انتظار کمک.

منابع محلی گفته خبرگزاری رویترز که این شبه نظامیان همچنین آتش به ایستگاه پلیس محلی و سوزانده انساندوستانه سازمان ملل متحد مرکز در منطقه اگر چه یک سخنگوی سازمان ملل متحد گفت: استقرار پایدار تنها نور آسیب.

طبق گزارش رویترز شبه نظامیان توزیع نامه ها به ساکنان هشدار آنها را به همکاری با ارتش سفید مسیحی غربی ها و یا دیگر "غیر مؤمنان."

دوقلو حملات

داعش همچنین حمله Nganzai در حدود همان زمان در روز شنبه با توجه به دو ساکنان و یک غیر نظامی مشترک نیروی کار (CJTF) جنگنده. آنها وارد بر موتور سیکلت و وانت و کامیون و کشته شدن بیش از 40 ساکنان این منابع گفت.

در منطقه 10-سال جنگ ISWAP و رقیب جهادی گروه بوکوحرام را کشته اند 36,000 نفر و آواره حدود دو میلیون نفر از خانه های خود را با توجه به سازمان ملل متحد.

درگیری ریخته به همسایه نیجر چاد و کامرون باعث یک منطقه نظامی ائتلاف برای مبارزه با داعش.

mvb/mm (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب