بهبود در نرخ مرگ برای COVID-19 بيمار که دریافت هیدروکسی کلروکین

یک تیم تحقیقاتی به رهبری محققان از بریگهام و بیمارستان زنان است به بررسی دنیای واقعی شواهد مربوط به نتایج برای

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

یک تیم تحقیقاتی به رهبری محققان از بریگهام و بیمارستان زنان است به بررسی دنیای واقعی شواهد مربوط به نتایج برای COVID-19 بيمار تحت درمان با هیدروکسی کلروکین یا کلروکين آنالوگ (با یا بدون macrolide). محققان شواهدی که یا داروی رژیم کاهش مرگ و میر در میان بیماران است. بیماران تحت درمان با هیدروکسی کلروکین یا کلروکين رژیم بودند به مراتب بیشتر احتمال دارد به تجربه غیر طبیعی سریع ریتم قلب (شناخته شده به عنوان آریتمی بطنی) نسبت به همتایان خود که تا به حال موفق به دریافت مواد مخدر. این تیم یافتههای منتشر شده در مجله لانست.

"مهم نیست که راه شما را مورد بررسی قرار داده استفاده از این دارو رژیم نداشت" گفت: نویسنده مسئول Mandeep R. Mehra, MD, مدیر اجرایی Brigham مرکز پیشرفته بیماری قلبی است. "اگر هر چیزی بیماران بالاتر احتمال مرگ است. ما همچنین شاهد یک quadrupling در میزان قابل توجهی آریتمی بطنی در بیماران مبتلا به COVID-19 شده بودند تحت درمان با هیدروکسی کلروکین یا کلروکين رژیم."

Mehra و همکاران در مطالعه خود را با استفاده از نتایج جراحی های مشترک, پایگاه داده بین المللی رجیستری متشکل از ده-شناسایی اطلاعات از 671 بیمارستان در سراسر شش قاره است. این تجزیه و تحلیل شامل اطلاعات بیش از 96,000 بیماران بستری با COVID-19. این شامل تقریبا 15000 بیمارانی که در حال دریافت داروهای ضد مالاریا, داروی کلروکين و یا آنالوگ خود را hydroxyquinone با یا بدون آنتی بیوتیک (ماکرولیدها مانند آزیترومایسین و کلاریترومایسین) اولیه پس از COVID-19 تشخیص است. مطالعه اولیه و پایانی آن مرگ یا ترخیص از بیمارستان.

Mehra و همکارانش دریافتند که 10,698 بیماران مصرف یکی از این مواد مخدر رژیم در بیمارستان درگذشت (11.1 درصد) و 85,334 جان سالم به تخلیه. این تیم در مقایسه این مرگ و میر به یک گروه کنترل پس از حسابداری برای متغيرهای مداخلهگر مانند سن و جنس و زمینه عوامل خطر. میزان مرگ و میر در میان گروه کنترل بود 9.3 درصد است. هر یک از مواد مخدر رژيم کلروکين یا هیدروکسی کلروکین به تنهایی و یا در ترکیب با یک macrolide همراه بود با افزایش خطر در بیمارستان مرگ با COVID-19.

علاوه بر این هر یک از مواد مخدر رژیم همراه بود با افزایش خطر آریتمی بطنی. در میان گروه های درمان بین 4 و 8 درصد از بیماران یک تجربه جدید آریتمی بطنی در مقایسه با 0.3 درصد از بیماران در گروه کنترل ،

کلروکين و هیدروکسی کلروکین شناخته شده اند به علت سمیت قلبی و عروقی و مطالعات قبلی نشان داده اند که ماکرولیدها می تواند افزایش خطر مرگ ناگهانی قلبی. یک تجزیه و تحلیل مقدماتی از بیماران در برزیل تحت درمان با کلروکين و یک آنتی بیوتیک پیشنهاد کرده است یک دوز بالا از کلروکين ممکن است یک خطر ایمنی. نتایج حاصل از مطالعه تصادفی کنترل شده بالینی در حال انتظار نمی رود تا در تابستان.

نویسندگان احتیاط آن است که زمان مطالعه مشاهدهای در طبیعت — این به این معنی است که نمی توان آن را کاملا پاسخ به این سوال که آیا این دارو رژیم بودند تنها مسئول تغییرات در بقا. کارآزمایی بالینی مورد نیاز خواهد بود قبل از هر گونه نتیجه گیری می توان در مورد آسیب برساند.

"این یافته ها نشان می دهد که این دارو رژیم باید استفاده نمی شود در خارج از قلمرو بالینی و فوری تایید از کارآزمایی بالینی مورد نیاز است" نویسندگان نتیجه گیری.

توسعه و نگهداری از نتایج جراحی های مشترک پایگاه داده تامین شد توسط Surgisphere شرکت. در حال حاضر تجزیه و تحلیل شده توسط ویلیام هاروی برجسته صندلی در پیشرفته طب قلب و عروق در Brigham و بیمارستان زنان بوستون. Mehra, گزارش بدون درگیری مستقیم مربوط به توسعه از این مقاله است. دیگر به طور کلی درگیری شامل مشاوره روابط با ابوت, Medtronic, جانسن, Mesoblast, پرتلا بایر NupulseCV, FineHeart, لاویان, Roivant و سه ژن است. دکتر دسای بنیانگذار Surgisphere شرکت شیکاگو است. نویسندگان دیگر هیچ مربوط درگیری به گزارش.

کاغذ اشاره کرد: Mehra, M, et al. "هیدروکسی کلروکین یا کلروکين با یا بدون Macrolide و نتیجه در COVID-19: ملیتی و تحلیل رجیستری" لانست , DOI: 10.1016/S0140-6736(20)31180-6



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن