در حال حاضر اعضای هیئت مدیره: ما در حال مجازات برای دمیدن سوت در نژادپرستی

دو سازمان ملی زنان اعضای هیئت مدیره می گویند این گروه برای مقابله به مثل در برابر آنها و هفت نفر دیگر برای صحب

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

دو سازمان ملی زنان اعضای هیئت مدیره می گویند این گروه برای مقابله به مثل در برابر آنها و هفت نفر دیگر برای صحبت کردن در مورد نژاد پرستی در یاد سازمان است.

نه اعضای هیئت مدیره از جمله چهار رنگ در هیئت مدیره که قبلا به نام برای رئیس جمهور Toni Van Pelt استعفای بعد از دیلی تحقیقات نشان داد گسترده اتهامات نژادپرستی در گروه فصل و ستاد ملی.

در حال حاضر با توجه به اعضای هیئت مدیره نینا احمد و ویکتوریا استیل whistleblowers قرار دارد به یک داخلی شکایت فرایند به معنای نگه داشتن آنها را از صحبت کردن.

"ما حاضر به سکوت در این زمینه به دلیل به سکوت است به همدستی و اجازه می دهد که سرطان از نژادپرستی برای از بین بردن سازمان ما" احمد در بیانیه ای گفت.

"ما عاشق این سازمان و مصمم به آن را ذخیره کنید و به کمک آن رشد," او اضافه شده است. "با این که ما خواستار حذف فوری از رئیس جمهور Van Pelt به طوری که در حال حاضر می توانید شروع به درمان و مقابله با نژادپرستی نظاممند plaguing سازمان است."

با توجه به در حال حاضر آیین نامه نارضایتی ها می تواند منجر به حذف دائمی از سازمان است.

استیل, که همچنین یک ایالتی آریزونا سناتور گفت: روزانه وحش که شکایت واصل هفته گذشته متهم و چند نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره از نشت اطلاعات محرمانه به مطبوعات است. اما انگیزه واقعی پشت پرونده او گفته شد: "ما خفه شو."

"وجود واقعی قوی فشار به نگه داشتن ما از صحبت کردن و ما نمی توانیم سکوت نمی," او گفت:.

"جایی که وجود دارد این مقدار دود وجود دارد باید به یک آتش سوزی," او اضافه شده است. "اگر ما اجازه می دهد این سکوت پس ما همدست در نژادپرستی است."

در علاوه بر این به نه اعضای هیئت مدیره 24 سازمان 36 state فصل جمهور را امضا کرده اند بر روی یک نامه خواستار Van Pelt استعفای. چندین فصل نیز با صدور بیانیه های عمومی خود را.

روز دوشنبه در کل در حال حاضر واشنگتن هیئت مدیره استعفا داد و موقعیت خود گفت: Van Pelt و هیئت اجرایی باید "نشان داد فقدان رهبری و پاسخگویی در مورد تعدادی از اتهامات نژادپرستانه رفتار است."

"به عنوان فمینیست این مسئولیت ما را به اقدام دیگران پاسخگو و مبارزه برای عدالت" آنها نوشت. "ما می بینیم که جنبش و سازمان ما هستند که در پشت رایتر قرار داده برای یک فرد غرور و افتخار است."

این گروه از دانشجویان فضل وبر نیز استعفا داد و موقعیت خود را در پی روزانه وحش گزارش.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن