Air Liquide نشانه های دراز مدت تامین توافق با جراحی Dynamics, Inc. (SDI) در ایالات متحده

Air Liquide امضا یک توافق دراز مدت با جراحی Dynamics, Inc. (SDI) یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد و فلزات ب

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

Air Liquide امضا یک توافق دراز مدت با جراحی Dynamics, Inc. (SDI) یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد و فلزات بازیافت در ایالات متحده به تامین گاز اکسیژن و نیتروژن و آرگون به SDI جدید کوره های قوس الکتریکی (EAF) کارخانه فولاد در Sinton, Texas. برای حمایت از توافق جدید Air Liquide قصد دارد به سرمایه گذاری بیش از 100 میلیون دلار آمریکا برای نصب یک واحد جداسازی هوا (ASU) در آن سواحل خلیج فارس خط لوله شبکه در اینگلساید تگزاس و گسترش آن شبکه خط لوله به SDI سایت.

دولت از هنر انرژی کارآمد ASU خواهد شد که ظرفیت تولید بیش از 770 تن در روز از اکسیژن و همچنین نیتروژن و آرگون به عرضه SDI را برنامه ریزی شده 3 میلیون تن در سال فولاد آسیاب شروع تا 2021. Air Liquide را نیز اضافه 45 کیلومتر از خط لوله اتصال SDI به خود اختصاصی ساحل خلیج فارس, خط لوله, سیستم, تقویت Air Liquide موقعیت در ایالات متحده در سواحل خلیج فارس و منطقه در حال رشد صنعتی حوضه کورپس کریستی که در آن شده است در حال حاضر از اواسط سال 1930.

Air Liquide توانایی ارائه حجم زیادی از اکسیژن و نیتروژن از کورپس کریستی, تگزاس به نیواورلئان لوئیزیانا از طریق آن یکپارچه تولید و عرضه شبکه خط لوله را فراهم می کند Air Liquide مشتریان با افزایش رقابت بیش از بلند مدت. قوی و قابلیت اطمینان و افزایش انعطاف پذیری ارائه شده توسط Air Liquide را به شبکه خط لوله اجازه می دهد تا به صورت کارآمد تولید گاز و تحویل آن حمایت SDI تمرکز به سمت پایداری در حالی که کمک به دیدار با Air Liquide آب و هوا هدف.

Air Liquide رشد در کلید صنعتی حوضه از طریق آن شبکه خط لوله خواهد بود پشتیبانی شده توسط Air Liquide هوشمند نوآورانه مرکز عملیات و اهرم predictive analytics و فن آوری های دیجیتال خود را برای بهینه سازی عملیات و واحدهای تولیدی در سراسر ایالات متحده

Michael J. Graff, معاون اجرایی رئیس جمهور و عضو کمیته اجرایی Air Liquide گفت:

"Air Liquide مفتخر است برای حمایت از رشد جراحی Dynamics Inc. و برای همکاری در این پروژه که تقویت خواهد شد و ایالات متحده در صنعت فولاد از طریق ایجاد بزرگترین کارخانه فولاد در تگزاس است. سرمایه گذاری در این ASU و خط لوله زیرساخت های بیشتر خواهد شد افزایش Air Liquide شبکه قابلیت ها و موقعیت رهبری در سواحل خلیج فارس, ما اجازه می دهد برای دیدار با رشد صنعتی گاز خواسته های مشتریان در منطقه - با خیال راحت پایدار و قابل اعتماد."

Air Liquide صنایع بزرگ فعالیت

Air Liquide صنایع بزرگ ارائه می دهد و گاز و انرژی راه حل های بهبود فرآیند بهره وری و کمک به دستیابی به بزرگتر احترام به محیط زیست به طور عمده در پالایش و گاز مواد شیمیایی و فلزات و بازارهای انرژی. در سال 2019 درآمد بودند €5,629 میلیون.

Air Liquide در ایالات متحده

Air Liquide استخدام بیش از 20 ، 000 نفر در ایالات متحده در بیش از 1500 مکان و امکانات کارخانه از جمله کلاس R&D مرکز. این شرکت ارائه می دهد صنعتی و گازهای پزشکی, فن آوری و خدمات مرتبط به طیف گسترده ای از مشتریان در انرژی و پتروشیمی و صنعتی و الکترونیک و بهداشتی بازار. www.airliquide.com/USA



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن