NTT DATA منتشر شد آخرین بینش در آینده روند پرداخت در آسیا مجموعه ای برای تغییر شکل تا سال 2030

NTT DATA پیشرو آن ارائه دهنده خدمات و IDC - بازار جهانی اطلاعاتی و مشورتی شرکت راه اندازی کرده اند whitepaper

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

NTT DATA پیشرو آن ارائه دهنده خدمات و IDC - بازار جهانی اطلاعاتی و مشورتی شرکت راه اندازی کرده اند whitepaper آسیا در عصر جدید دیجیتال پرداخت به این صنعت کمک درک فرصت های پیش رو برای آنها را به عنوان منطقه آسیا و اقیانوس آرام و چگونه پرداخت به سرعت در حال تغییر.

این تحقیق به دست آوردن بینش به روند کلیدی تعریف پرداخت در سراسر چشم انداز ده بازارهای چین و هند و اندونزی و ژاپن و کره و مالزی و فیلیپین و تایوان و تایلند و ویتنام است. شناسایی عوامل کلیدی متعددی از جمله زمان استفاده از انواع پرداخت, پرداخت آنلاین, نرخ رشد فعلی و آینده حالات درون پرداخت در صنعت مصرف کننده جذب های مختلف پرداخت و تحولات در بخش های دولتی و خصوصی.

تحلیل کشیده شده است از IDC را همزمان پژوهشی و همچنین مصاحبه های تلفنی با مدیران عامل و ارشد کسب و کار سران اصلی ارائه دهندگان پرداخت. IDC قطاری پنج کلان روند رانندگی پرداخت دیجیتال ضروری در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام و به دنبال به جلو به 2030 و کشف فرصت های است که کمک به تجار به حرکت پیچیدگی به دیدار با انتظارات مشتریان است.

پنج کلان روند تأثیر آسیا پرداخت تکامل

Cashless Society – تغییر از پول نقد برای پرداخت cashless شدت به دنبال تنظیم کننده و دولت را بیشتر شفافیت و پاسخگویی و بهره وری و همچنین کاهش پول نقد-دست زدن به هزینه های.

دیجیتال و اکوسیستم – ظهور تجارت الکترونیک/سوار-نقطه بازیکنان و فوق العاده خود را برنامه. با بدون درز پرداخت به عنوان lynchpin این بازیکنان دیجیتال در حال ایجاد مناسب و به اندازه کافی گسترده اکوسیستم قادر می سازد که مشتریان به وجود داشته باشد در "دردار" دیوار.

پرداخت ها داده – و نه فقط یک منبع ارزشمند از اطلاعات و جریان درآمد برای تجار; پرداخت دهندگان باید چشم خود را بر روی پرداخت اطلاعات خود را به عنوان بزرگ بعدی جریان درآمد در صورت کاهش هزینه های تجاری و سیمان بیشتر ارزش خود را با مشتریان خود را.

مرزی و تجارت – تمرکز بر مشتری سفر و پرداخت همگرایی را به تصرف فرصت های جدید; هل برای بیشتر قابلیت همکاری بین سیستم های پرداخت و پذیرش داخلی کیف پول در بازارهای بین المللی است.

شمول مالی – با استفاده از پرداخت چنین به عنوان کیف پول به عنوان جایگزین به صورت رسمی حساب های بانکی به خصوص در بازارهای در آن unbanked جمعیت بالا باقی می ماند. کیف پول استفاده می شود به عنوان کاتالیزور برای آوردن مردم به سیستم های مالی و ارائه آنها را به انواع مختلفی از محصولات مالی.

Akihiro Ishizuka رئیس جهانی پرداخت و خدمات بخش NTT DATA اظهار داشت: "نرخ رشد برای موبایل, کیف پول و سایر پرداخت های الکترونیکی در آسیا باقی خواهد ماند قوی میان ظهور جدید ارزهای دیجیتال و اشکال جدید پرداخت. این پژوهش روشن می سازد پرداخت یک منطقه پر از فرصت نه تنها برای تجار و همچنین برای پردازش پرداخت شرکت در جهانی وسیع تر پرداخت اکوسیستم. در NTT DATA ما با ارائه یک توقف دسترسی به بین المللی و محلی راه حل های پرداخت در سراسر جهان به ویژه در آسیا و اقیانوس آرام است و PCI-DSS خبره. خدمات ما شامل کشورهای ژاپن و چین و کره و تایوان و هنگ کنگ, سنگاپور, هند, اندونزی, ویتنام, مالزی, فیلیپین کامبوج و تایلند و لائوس و استرالیا و ما در یک ماموریت برای ایجاد مرز و اصطکاک پرداخت تجربه در حالی که نشست جدید الزامات قانونی و ارائه موثر احراز هویت و مدیریت تقلب."

این whitepaper ارائه می دهد توصیه های عملی برای تجار به دنبال درک بهتر خود را آماده و تهیه کردن به در حال ظهور روند پرداخت. حتی اگر این مقاله با هدف مستقیما در تجارت الکترونیک و یا کسب و کار خرده فروشی یافته هنوز هم خواهد بود مفید برای پردازش پرداخت شرکت در جهانی وسیع تر پرداخت اکوسیستم.
دانلود کتاب

در مورد NTT DATA

NTT DATA پیشرو آن ارائه دهنده خدمات و نوآوری جهانی شریک مقر آن در توکیو با عملیات کسب و کار در بیش از 50 کشور جهان است. تاکید ما بر تعهد دراز مدت ترکیب جهانی با رسیدن به محلی صمیمیت به ارائه برتر خدمات حرفه ای متفاوت از مشاوره و توسعه سیستم های به برون سپاری. برای اطلاعات بیشتر www.nttdata.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن