OK من نیش: آنچه که 'همیلتون'?

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

نه پرتاب دور من شات. و یا چیزی.

اگر یک کلمه در زبان انگلیسی است که باعث می شود من احساس فورا فقیر آن است که "همیلتون."

مردم شوکه شده به یاد بگیرند که من یک کلیشه است که پیاده روی را از طریق زندگی در مرحله-توپ-تغییر طراحی رقص زمزمه "قبل از رژه می گذرد," هرگز دیده می شود چه چیزی است که قطعا مهم ترین و محبوب موسیقی تئاتر کار از من اگر نه تمام وقت.

"شما از همه مردم دیده نمی همیلتون?" آنها بپرسید اما بیشتر شبیه به یک اتهام, به عنوان اگر من homophobically خیانت خودم. که من به آن پاسخ خواهد داد در حالی که با پوشیدن یکی از دو (2) لباس و محکم cracked شش ساله آیفون "با کدوم پول؟"

در حال حاضر پاسخ به این bitchy کمی تلافی از معدن در حال رفتن به "$6.99 برای اشتراک ماهانه, Kevin!" در بزرگترین فیلم موسیقی اخبار به آمار قرنطینه پس از عضو شورای نظارت مدت: تور جهانی به راه انداخته متحرک elfin نسخه از Justin Timberlake and James Corden آواز "که اجازه دهید سگ را؟," آن را این هفته اعلام کرد که فیلم برداری نسخه Hamilton بازیگران Broadway original بازیگران در حال آمدن است به دیزنی+ در جولای 3.

من نمی دانم چه خواهد شد در مورد تغییر وضعیت زندگی فعلی ما می آیند استقلال روز آخر هفته. من گمان می کنم هنوز هم می شود دوار از طریق من "سخت" sweatpants و "نرم" sweatpants به عنوان روز و شب در حالی که خروشد در عکس از گردهمایی های زیادی از مردم به دلیل خودداری از فاصله اجتماعی تنها در این زمان با یک فرض اساسی حق به کوره هات داگ و chug نور آبجو به عنوان توجیهی برای گسترش یک ویروس کشنده.

اما یک چیز خواهد بود به طور قابل توجهی متفاوت: من در نهایت دیده می شود این یادرفته نشان می دهد و چه کل مقابله با همیلتون واقع است.

اگر ما می تواند همه را به یک سفر سریع در ماشین زمان به عقب برای 2015—چه کسی در میان ما نمی کشتن برای انجام این کار در حال حاضر ؟ —شما ممکن است به یاد داشته باشید که در آن زمان هیچ کس نمی خواهد خفه شو در مورد همیلتون.

این یک خطر ناک زمان. تمام جهان بود صحبت کردن در مورد موسیقی تئاتر! چه رویایی! آن را نیز تحریک کننده زمان است. ببخشید این normies در حال حاضر فکر می کنم آنها حق دارند به نوشتن فکر می کنم قطعات و شایعات بی اساس در مورد محبوب من درس خوان برادوی وسواس ؟ بی ادب!

شوري کنار آن قابل توجه نوع پدیده است. همیلتون بود که هر دو برای همه با موسیقی از بازیگران آن ضبط جشن در همه جا—حتی توسط کسانی که نبودند قادر به دیدن برادوی نشان می دهد—و نیز در آن بسیار بسیار کم است. پس دیده می شود همیلتون بود نماد وضعیت نهایی زیرا این بدان معنی است شما بودند یا بسیار ثروتمند یا بسیار خوش شانس است. من معروف هستم نه و بنابراین نمی آن را ببینید.

چه آغاز شده به عنوان یک تمایل به نگه داشتن نهایی اولین بار در نشان می دهد خالص مقاوم در برابر گوش دادن به موسیقی یا تماشای بیش از حد بسیاری از کلیپ ها از, تولید, تکامل به احمق obstinance. به عنوان سال رفته اند و بیشتر تولیدات را باز کرده اند آن است البته آسان تر برای دیدن نشان می دهد. من هنوز هم آن را انجام نداده اند.

بلیط ها هنوز هم به طور افراطی گران هر چند که مهم نیست برای بسیاری از مردم است. من هرگز فراموش نخواهم کرد ملتهب پرشور جدی صداقت است که با یک دوست و یک بار به من انداخت مربع در چشم, اگر آنها به عنوان دروازه ورود به حساب بانکی و دستور "شما فقط باید آن را انجام دهد. ما با پرداخت 450 دلار برای هر بلیط و آن را به ارزش آن است. ما در حال رفتن به دوباره آن را انجام دهد." آی فون به اندازه کافی برای کلاس اول ساخته شده یکی دیگر از ظاهر به عنوان من gesticulated histrionically دوباره: "با کدوم پول؟"

یکی می تواند همچنین گمان می کنم خرید بلیط ماه و یا سال پیش زمانی که بلوک های جدید منتشر می شوند اما اگر یک چیز وجود دارد من کمتر از درآمد قابل تصرف آن است که صبر و شکیبایی و یا تمایل به برنامه ریزی.

(این است که احتمالا خارج از نوبت برای به اشتراک گذاشتن اما قرنطینه ساخته شده است من یک خرده هیولا: به عنوان کسی که می نویسد: در مورد سرگرمی و تئاتر من گاهی اوقات دریافت بلیط رایگان به برادوی را نشان می دهد به طوری که من قادر به پوشش آنها و مصاحبه خود بازیگران است. در طول همیلتون تونی فصل چند مبلغینی رسیده درخواست من برای مصاحبه با مشتریان خود را از نشان می دهد امید است که این پوشش می تواند افزایش جایزه خود را شانس. آنها نمی خواهد اما من یک بلیط برای دیدن آن—چرا ارسال یک روزنامه نگار به صورت رایگان هنگامی که کسی خواهد پرداخت بیش از $1,000 برای همین صندلی? و آنها دادند که من نمی خواهد فقط مصاحبه ستاره sans هر زمینه از بازی. حماقت از همه چیز است, من اعتراف کنم کمی کمک به من همیلتون بد اخلاقی.)

این می رود بدون گفت که من کاملا همیلتون نادان.

من می دانم که وجود دارد این است که یک شات و او را پرتاب آن را دور. من می دانم که وجود دارد و "آن" اتفاق می افتد وجود دارد. من می دانم که زمانی که من با یک جمعیت همجنسگرایان و کسی فریاد "نان تست به داماد!" و هر کس دیگری پژواک "به داماد!" همه چیز در مورد برای شروع معمولا با پایان دادن به سه نفر از آنها رپ را به عنوان Schuyler خواهر. من می دانم که کلی کلارکسون تحت پوشش "آن را آرام بالای شهر" و من گریه هر بار که من به آن گوش دهید حتی اگر من نمی دانم که چرا من گریه.

حقیقت این است که من در اینجا و آنجا موفق به گوش دادن به بسیاری از این نمایش دیدن بسیاری از کلیپ ها, و در مورد خواندن و درک آنچه در آن است در مورد این نشان می دهد که بسیار استادانه و فرهنگی قابل توجه است. و به همین دلیل برای همه و تاب گزارش روز از این همه من خیلی هیجان زده به تماشای آن را بر روی دیزنی+.

من می گویند چیزی شبیه "تا آماده شدن برای من غیر قابل تحمل و هرگز متوقف صحبت کردن در مورد همیلتون" اما حقیقت این است که مردمی: خانواده واقعا هرگز متوقف صحبت کردن در مورد آن به هر حال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب