Trevor Noah در معرض 'نژادپرستانه' تاکر کارلسون 'طولانی-برنامه ریزی تعطیلات' بهانه ای

نمایش روزانه میزبان Trevor Noah بررسی می شود در روز سه شنبه با Tucker Carlson, "فاکس نیوز وبگاه ستاره و مامان

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

نمایش روزانه میزبان Trevor Noah بررسی می شود در روز سه شنبه با Tucker Carlson, "فاکس نیوز وبگاه ستاره و مامان کوتاه کردن مو مدل."

قبلی شب کارلسون در نهایت خطاب به بحث در اطراف خود را نشان می دهد بالا نویسنده بلیک نف بود که از کار اخراج شده توسط فاکس به صورت یک تاریخچه نژادپرستانه misogynistic و ضد همجنس آنلاین پست. "بنابراین فاکس نیوز رو از شر مرد" نوح گفت: "اما به نظر می رسد Tucker Carlson ممکن است برخی از احساسات متناقضی در مورد چگونه از آن همه رفت."

پس از گفتن بینندگان که او را "تایید" نف را, نظرات کارلسون گفت:"ما همچنین باید اشاره به ghouls در حال حاضر ضرب و شتم سینه خود را در پیروزی نابودی یک مرد جوان است." او سپس اعلام کرد که او را به صرف بقیه هفته در "طولانی برنامه ریزی شده" سفر ماهیگیری.

"خوب اول از همه من دوست دارم که چگونه هر بار Tucker Carlson دچار مشکل می شود او طول می کشد یک برنامه ریزی تعطیلات در وسط هفته" نوح گفت: شوخی که او باید فکر می کنم "ماهی قزل آلا هرگز انتظار شما را به نشان می دهد تا روز سه شنبه."

نه تنها کارلسون اعلام تعطیلات ناگهانی می شکند در میان جنجال در گذشته اما مردی که خود را برگزار فاکس نیوز شکاف زمان قبل از او, Bill o'reilly, معروف گفت: بینندگان که او در یک هفته دو سفر او رزرو کرده بود "در پاییز گذشته" در میان خود جنسی-سوء رسوایی—و پس از آن هرگز بازگشت.

"نگاه مرد اگر شما احساس می کنید نیاز به می گویند سفر خود را به 'طولانی برنامه ریزی شده" و سپس شما می دانید که آن را قطعا نبود" میزبان اضافه شده است. "چرا که هرگز جزئیات کسی از زمانی که سهام آنها بحث در مورد تعطیلات است."

فراتر از آن که نوح می خواستم به دانم چرا کارلسون است "سرزنش عمومی" برای سر خود نویسنده را شلیک. "فاکس نیوز تصمیم به آتش این فرد نمی," او گفت:. "و اگر فردا نیوز آتش سوزی شما برای اینکه نژادپرستانه و سپس شما نژادپرستانه نژادپرست است."

اما "بیشتر گیج کننده" بخشی از کل داستان نوح بود چرا نف شد ارسال نژادپرستانه نظرات به انجمن های آنلاین در وهله اول. "منظورم این است که شما در حال حاضر در حال نوشتن برای Tucker Carlson," او گفت:. "تصور کنید نوشتن نژادپرستانه گه برای Tucker Carlson را نشان می دهد در تمام طول روز و آنها به خانه و نوشتن بیشتر نژادپرستانه گه خود را در زمان خاموش. که می خواهم به من آرامش بخش قبل از خواب با انجام یک دوم روزانه نشان می دهد."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب