یک روز چپ "پیدایش: کشف هدف خود را" آمازون #1 پرفروشترین کتاب به صورت رایگان

در "پیدایش: کشف هدف خود را" شیث B. Kajang چاشنی کشیش الهیات و سخنران کنفرانس حمایت عملی مربوطه و الهام بخش از

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

در "پیدایش: کشف هدف خود را" شیث B. Kajang چاشنی کشیش الهیات و سخنران کنفرانس حمایت عملی مربوطه و الهام بخش از هر فصل از کتاب پیدایش از یک دیدگاه مذهبی برای ایجاد انگیزه در مسلمانان برای زندگی هدفمند و معنی دار زندگی از دیدگاه خدا خالق است.

نقشه کشی در سال از تجربه به عنوان یک کشیش کلیسای زمینی و حوزه علميه مربی Kajang بررسی کتاب پیدایش از مذهبی و معنوی دیدگاه است که به خواننده کمک کند تا به راحتی درک معنای متن اما خیلی بیشتر اعمال آن در عملی و راه معنی دار.

"پیدایش: کشف هدف خود را" یک کتاب است که کمک خواهد کرد که مسیحیان صرف نظر از دینی و مذهبی وابستگی اعمال اصول کتاب مقدس را در خود روز به روز زندگی برای رشد شخصی و معنوی. این الهام بخش کلامی شاهکار اولین بار در "انگیزه تفسیر کتاب مقدس" شکستن زمین بسیار نیست چرا که آن را برگرفته از کتاب پیدایش در یک راه جدید است اما به دلیل آن کمک می کند تا خوانندگان را در درک و اعمال کلام خدا در تازه و relatable دیدگاه. به عنوان Kajang نشان می دهد که در هر فصل از این تفسیر هر داستان در کتاب پیدایش طنین انداز با انسان در تمام سنین در یک عمیق تر وجودی سطح.

این کتاب در حال حاضر رایگان و در دسترس برای دانلود تا چهارشنبه 06/24/2020. دریافت یک کپی خود را در: https://www.amazon.com/GENESIS-Discover-Purpose-Motivation-Commentary-ebook/dp/B089S93NLG/.

این کتاب در حال حاضر در صفوف به عنوان #1 پرفروش در دسته های متعدد با میانگین 4.8 ستاره بررسی است. در اینجا برخی از داوران گفته اند:
 
"در یک دنیای نظرات مختلف و گزینه های یک نفر می تواند فشار کشیده در اطراف بسیاری از رشته ها. و این فشار می تواند به هسته اصلی هویت یک فرد را. به شدت در میان همه فشار و سر و صدای مردم ممکن است دچار سوء تفاهم و یا حتی فراموش کرده که چه کسانی هستند که آنها را هدف زندگی. در این انگیزشی تفسیر کتاب مقدس (MBC) نویسنده به ارمغان می آورد طراوت قانع کننده و اعتقادی بازتاب صدا در داستان های کتاب مقدس و چگونه ما بخشی از این داستان است. نویسنده یادآوری می کند که خواننده از خود هویت و مسئولیت و رشد می آید که با زندگی کردن که هویت. خواندن این حجم از MBC که بر کتاب پیدایش کمک می کند و با تأکید بر لزوم درک من از خودم و دیگر انسان به عنوان تصویر خدا مىكردند. نویسنده نشانی از یک کار بزرگ از قرار گرفتن نقش انسان به عنوان مدیران و یا جانشین خدا بر جهان و منابع با درک است که به آنها بسیار زیاد داده است انتظار می رود. سبک نوشتن نویسنده است معتبر انعکاسی و دعوتی. ام بی سی است که وفادار به متن کتاب مقدس و زمینه. آن را نیز فراهم می کند توضیحات روشن و عملی مفاهیم برای زمان ما. من به شدت توصیه ام به افراد خانواده شبان کلیسای کوچک گروه دینی دانش آموزان و مربیان!" - Ahyuwani Akanet

"...محتوای این تفسیر است متراکم با بحث های مفصل در موضوعات مختلف و هر موضوع به پایان می رسد با بحث و سوال است. تفسیر ساختار در پنجاه فصل مربوطه با پنجاه فصل تشکیل دهنده این کتاب پیدایش. در یکی از فصل است که رفتار "می دانم که هدف خود را" Kajang فراهم می کند مهم آیات در مورد اینکه چرا ما در اینجا بر روی زمین است. پایه استدلال خود را بر روی ایجاد روایت در کتاب پیدایش فصل یک نویسنده نشان می دهد که هیچ هدف ایجاد شده بر روی زمین و در نتیجه انسان به خصوص کسانی که نادان هستند از این باید آن را یک اولویت برای کشف هدف از وجود خود. او عمیقا و با دقت توضیح مفهوم انسان بودن ایجاد شده در تصویر و شباهت خدا..." - سیمون Enwereji دکترا
 
درباره نویسنده:

ست B. Kajang دارای چندین مدرک کارشناسی ارشد در اخلاق و فلسفه آموزش و پرورش الهیات و دین است. او در تازه ترین مدارک دانشگاهی به یک استاد الهیات (MDiv) از وست کلامی حوزه علمیه فیلادلفیا و استاد مقدس الهیات (STM) از دانشگاه ییل. ست شده است یک کشیش برای چندین سال و همچنین تدریس واگرا کلاس ها در چهار حوزه بیش از طول یک دهه. او بنیانگذار و رهبری کشیش از ماکت کلیسا در New Haven, کانکتیکات, که در آن او همسر و سه فرزند در حال حاضر اقامت.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن