نویسنده به چاپ کتاب خود را با شرح دهه در افغانستان

کریس Corsten بومی مرینت ویسکانسین منتشر شده است و فقط در کتاب خود "3,000 روز در افغانستان" جزئیات تجربه خود را

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

کریس Corsten بومی مرینت ویسکانسین منتشر شده است و فقط در کتاب خود "3,000 روز در افغانستان" جزئیات تجربه خود را در افغانستان بیش از یک دوره ده ساله.

اگر شما تا کنون فکر تنها چیزی در جهان ما انجام شده در افغانستان در 20 سال گذشته این کتاب کمک خواهد کرد که پاسخ بسیاری از این سوالات.

کریس تواریخ تجربه خود را به عنوان یک U. s. Army Civil Affairs افسر در تلاش برای برنده شدن قلب ها و ذهن های محلی افغان ها بر روی زمین است. سپس میریزد لباس خود را برای تبدیل شدن به یک غیر نظامی مبارزه با مواد مخدر مشاور مبارزه با مواد مخدر در جهان بزرگترین تریاک و هروئین تولید کشور است. بعد از آن او می شود, ارشد, مدیر برنامه, برای آمریکا بودجه کمک های بشردوستانه پروژه های کار برای کمک به ایجاد رونق اقتصادی در یکی از فقیر ترین کشورها است.

ببینید افغانستان و مردم آن از طریق موفقیت و شکست که کریس با تجربه در طول سفر خود را و شما ممکن است پیدا کردن یک درک بهتر از نحوه خطرناک و چالش برانگیز این آزمایش در افغانستان شده است.

این کتاب منتشر شده Amazon.com در مه 6th, 2020 و در مارس 8th, 2020 شد #1 نسخه جدید در دو دسته و یک بالا 10 بهترین فروشنده در یک دسته بندی است. آن را شرح داده شد توسط یک خواننده به عنوان "سرگرم کننده unapologetic و آسان به عنوان خوانده شده" و دریافت کرده است بررسی 5 ستاره در آمازون است.

این کتاب در دسترس است به طور انحصاری در Amazon.com در لینک زیر:
https://www.amazon.com/dp/B0884MH49T

کریس Corsten به خوبی تزئین شده ارتش ایالات متحده کهنه که خدمت در کره شمالی کوزوو مصر/اسرائیل و افغانستان است. او با حضور در مرینت کاتولیک مرکزی دبیرستان فارغ التحصیل در سال 1993. او بعد از دریافت لیسانس خود را در رشته زیست شناسی از ریپون کالج در سال 1997 MBA از دانشگاه مریلند در کالج دانشگاه در سال 2015 و یک مدرک کارشناسی ارشد در پایداری از دانشگاه هاروارد فرمت مدرسه در سال 2019. کریس کار شده است به ویژه در CBS نشان می دهد"60 دقیقه" سی ان ان و Slate Magazine.

###
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب