نظر: مسیحیان خوش آمدید قربانی در ترکیه

یکی از قدیمی ترین کلیساهای مسیحی در جهان است که تحت فشار شدید از دولت ترکیه. که نمی تواند خبر خوشی برای آینده

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

یکی از قدیمی ترین کلیساهای مسیحی در جهان است که تحت فشار شدید از دولت ترکیه. که نمی تواند خبر خوشی برای آینده می گوید: الکساندر Görlach.

آزار و اذیت مسیحیان در ترکیه همچنان ادامه دارد. در حالی که جهان مشغول مبارزه با COVID-19 گیر برخورد با توده بیکاری و رکود اقتصادی جهانی دولت ترکیه با استفاده از وضعیت به فشار بیشتر اقلیت. به حاشیه راندن ترکیه مسیحیان نیست جدید برای رئیس جمهور رجب طیب اردوغان: او مشغول سازماندهی مجدد خود را سکولار جمهوری به مخلوطی از Ottomanism و اسلام برای برخی از زمان در حال حاضر.

به تازگی سریانی-آرامی مسیحیان در این کشور جنوب شرقی به ویژه در حال به ترس خود را در حقوق و اموال است. این جامعه مذهبی یکی از قدیمی ترین کلیساها. زبان آرامی, زبان جامعه استفاده در عبادت بوده است صحبت از عیسی مسیح.

Alexander Görlach

الکساندر Görlach در نیویورک زندگی می کند

تبعیض سیستماتیک

مقامات ترکیه را آغاز کرده اند به سادگی به اختصاص زمین های متعلق به یک جامعه و یا یک فرد خصوصی به صاحبان دیگر در اثر سلب مالکیت آن را از مسیحیان است. در رویارویی مسلحانه با کردها کلیساها در این بخش از کشور را نیز تخریب کرده است.

در پی اخیر ترکیه حمله نظامی در شمال سوریه برخی از 200,000 نفر از آنها مسیحیان را مجبور به ترک خانه های خود. آنها در حال حاضر قادر به بازگشت به علت جنگ است.

بیشتر بخوانید: جنگ در سوریه همواره از جامعه مسیحی

اردوغان قول داده است به اجازه کلیساها بازسازی شود. اما در بلند مدت در حال اجرا و تبعیض سیستماتیک علیه ترکیه اقلیت مسیحی نشان می دهد او واقعا جدی در مورد احیای مذهبی مسیحی زندگی است.

محاکمه پس از ایمان

را مورد Sefer Bilecen. در ماه ژانویه به سریانی ارتدوکس کشیش از ماردین در جنوب شرقی ترکیه متهم شد که یک عضو از یک گروه تروریستی است. او گفت که با توجه به آب و نان به مبارزان کردی که زدم در دروازه صومعه خود را.

در دفاع از خود کشیش است و استدلال کرد که او را به ارائه کمک به هر کسی که خواست آن را — آن را وظیفه مسیحی خود را. او پس از زندان رها شده پس از های مختلف کمک های سازمان های مداخله کرده است اما هنوز در دادگاه است.

ادامه مطلب: همجنسگرایان+ در ترکیه زندان: دو مجازات

اگر مسیحیان در ادامه به نقل مکان کرد و تا کنون نزدیک به کردی شبه نظامیان دولت ترکیه آنها به احتمال زیاد به حاشیه رانده شده و حتی بیشتر در چشم طرفداران اردوغان — در حدود یک نفر از هر دو ترک.

اردوغان قربانی

گام به گام با استفاده از یک ناسیونالیست و اسلامی شعارهای ترکیه مسیحیان در حال تبدیل شدن به یک خوش آمدید قربانی برای آنکارا. اردوغان از اشتباه محاسبه در جبهههای مختلف در سوریه و لیبی و در حال حاضر به دنبال برای کسی که برای خدمت به عنوان یک حواس پرتی. سرنوشت Sefer Bilecen که هنوز در انتظار برای او در حکم آینه است که یک اقلیت که در آینده در میهن خود است اما هر چیزی خاص.

الکساندر Görlach است یک عضو ارشد با کارنگی شورای اخلاق در امور بین الملل و عضو ارشد پژوهش در دین & International Studies Institute در دانشگاه کمبریج. او همچنین در چند علمی و مشورتی روسای, دانشگاه هاروارد, دانشگاه ملی تایوان و دانشگاه شهر هنگ کنگ است. او دارای درجه دکترا در دین مقایسه و زبانشناسی.

اشتراک دویچه وله خبرنامه:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب