O'reilly اعلام تابستان و پاییز سال 2020 Superstream سری

O'reilly به منبع برتر برای بینش محور آموزش در فن آوری و کسب و کار امروز اعلام کرد یک صف مجازی کنفرانس به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

O'reilly به منبع برتر برای بینش محور آموزش در فن آوری و کسب و کار امروز اعلام کرد یک صف مجازی کنفرانس به عنوان بخشی از آن Superstream سری. تابستان و پاییز سری ارائه چهار o'reilly محبوب ترین فرانچایز—نرم افزار معماری زیرساخت & Ops OSCON و اقشار داده & AI کنفرانس—جدید مجازی به چند قسمت با فرمت.

شامل متخصص سخنرانان ارائه مذاکرات و جلسات آموزشی—بشود برای تمام سطوح—از قابل توجه ترین موضوعات و روندهای در حال ظهور در تکنولوژی Superstream سری باز می شود تا امکان دسترسی برای همه o'reilly مشترکین از طریق یک روند ثبت نام. هر سری شکسته را به قطعات متعدد تحت پوشش در نیم روز بلوک و تمام وقایع ثبت شده برای مشاهده در آینده OReilly.com. این سری برای اولین بار تست شده با o'reilly را اقشار داده & AI Superstream در ماه مارس سال 2020 را دیدم که بیش از 4,600 ثبت نام بیش از دو روز.

"این o'reilly جامعه باقی می ماند یکی از نوآورانه ترین و آگاه گروه از کارشناسان و پزشکان در جهان, همه با یک تمایل قوی برای یادگیری بیشتر و بیشتر با آخرین فن آوری گفت:" لورا Baldwin, رئیس جمهور, o'reilly. "در این محیط مجازی یادگیری و کار ما می خواستیم اطمینان حاصل شود که ما همچنان به ارائه بهترین در آموزش و پرورش, آموزش و به اشتراک گذاری دانش در سراسر مهم ترین زمینه های فن آوری. این Superstream سری است که ما را از راه باز کردن تا ما محبوب همایش به همه o'reilly, کاربران, کمک به پیشبرد برنامه ها و توسعه مهارت در یک زمان هنگامی که آن را بیشتر مورد نیاز است.

ثبت نام برای Superstream سری است که در حال حاضر باز است. تاریخ و نکات برجسته عبارتند از:

معماری نرم افزار

  • 10 ژوئن 2020: اصول معماری نرم افزار
  • سپتامبر 9, 2020: Microservices
  • نوامبر 11 2020: دامنه & Event-Driven Architecture

زیرساخت & Ops

  • 17 ژوئن 2020: سایت مهندسی قابلیت اطمینان
  • 16 سپتامبر سال 2020: امنیت
  • 21 اکتبر 2020: Kubernetes
  • 18 نوامبر 2020: Microservices

OSCON (حمایت شده توسط آی بی ام و یک سرمایه)

  • 18 ژوئن 2020: Core مهارت های برنامه نویسی – All Hands-On
  • جولای 16, 2020: ابر استراتژی و اجرای
  • 13 اوت سال 2020: زیرساخت

اقشار داده & AI (اسپانسر شده از طرف اینتل AI)

  • 30 ژوئن 2020: یادگیری عمیق
  • 25 اوت سال 2020: تجزیه و تحلیل داده – مجموعه به تجسم
  • اکتبر 27, 2020: پردازش زبان طبیعی

"با در نظر گرفتن محبوب ما کنفرانس های آنلاین و شکستن آنها را به قطعات ما به پل شکاف بین دامنه دانش تخصصی و دسترسی به از بین بردن موانع از سفر و هزینه برای کل جامعه ما گفت:" راشل roumeliotis می co-میزبان اقشار داده & AI Superstream و معاون رئیس جمهور از استراتژی محتوا در o'reilly. "ما شاهد یک پاسخ به ما اقشار داده & AI Superstream و ما هیجان زده به ارمغان بیاورد جدید کارشناسان ایده و آموزش به جامعه ما از طریق ادامه سری."

برای واجد شرایط روزنامه نگاران و تحلیلگران که مایل به پیوستن به یک Superstream و برای همه رسانه ها نمایش داده شد و یا به پرس و جو در مورد برنامه ریزی یک مصاحبه لطفا تماس بگیرید OReilly@famapr.com.

در مورد O'reilly

برای 40 سال o'reilly ارائه فن آوری و کسب و کار آموزش دانش و بینش برای کمک به شرکت های موفق است. منحصر به فرد ما شبکه ای از متخصصان و نوآوران به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود را در کنفرانس o'reilly و از طریق شرکت SaaS مبتنی بر آموزش و یادگیری راه حل o'reilly آموزش آنلاین. O'reilly ارائه می شود بسیار موضعی و جامع فن آوری و کسب و کار آموزش راه حل برای میلیون ها نفر از کاربران در سراسر شرکت های مصرف کننده و کانال های دانشگاه. برای اطلاعات بیشتر www.oreilly.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب