HP افزایش چاپ تجارب با ابر مبتنی بر خدمات و راه حل های

نکات برجسته: معرفی جدید جهانی موفق Print Cloud ارائه خدماتاعلام حمایت, جهانی, چاپ, Microsoft 365 cloud print ر

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

نکات برجسته:

  • معرفی جدید جهانی موفق Print Cloud ارائه خدمات
  • اعلام حمایت, جهانی, چاپ, Microsoft 365 cloud print راه حل
  • افزایش آنلاین پورتال اجازه می دهد تا کارگران از راه دور به راحتی به دست آوردن پرینتر و لوازم
  • شرکت را قادر می سازد برای سرعت بخشیدن به انتقال به ابر

HP Inc. اعلام کرد خدمات چاپ و راه حل هایی که شرکت های فعال برای سرعت بخشیدن به تغییر خود را به انعطاف پذیر مبتنی بر محیط. توسط مهار قدرت از ابر HP ارائه خدمات شخصی و هوشمند هدف ساخته شده راه حل هایی که کمک به ساده کردن و به طور خودکار فرآیندهای پس از آن بخش می توانید تمرکز خود را در استراتژیک ترین اولویت است.

"ما به دنبال مشتریان به صورت ساده و امن و راه حل های بصری است که به منظور افزایش عملکرد و ارائه نتایج کسب و کار" گفت: David Prezzano مدیر کل و جهانی سر چاپ خدمات و راه حل های HP Inc. "ما در حال لیزر متمرکز در ارائه خدمات و راه حل های که می دانم که چگونه شما کار می کنند پیش بینی نیازهای شما و ارائه یک فوتی و فوری در ساختار هزینه."

HP امروز اعلام کرد یک جهانی جدید خدمات مدیریت ارائه می شود که مبتنی بر ابر-همیشه-نسخه قابل چاپ محیط زیست بهینه سازی شده برای هر مشتری. HP موفق چاپ خدمات ابر اجازه می دهد تا مشتریان به اهرم HP امنیت نوآوری در حالی که حفظ حداکثر کنترل و انعطاف پذیری در اطراف چگونه این خدمات شکل گرفته است. ارائه آدرس هر دو مورد اعتماد و صفر-اعتماد ابر محیط و تحویل داده شده است از طریق به خوبی تعریف شده و روش مدولار با خدمات انعطاف پذیر و نرم افزار پشته.

"ملاقات با مشتریان که آنها را در سفر خود را به ابر است که یک استراتژی هوشمند و به خصوص مهم است در حال حاضر با توجه به محیط زیست در حال حاضر گفت:" پاتریک مورهد Moor بینش و استراتژی. "من باور دارم HP موفق چاپ خدمات ابری شیفت مسئولیت مدیریت مشتری چاپ مربوط به فناوری HP اجازه می دهد مشتریان به تغییر مسیر خود انتقادی آن سرمایه گذاری به بیشتر های استراتژیک یا فوری اولویت است."

در ضمن HP امروز اعلام حمایت خود را برای, جهانی, چاپ, Microsoft 365 cloud print راه حل است که سازمان می توانید استفاده کنید برای مدیریت چاپ زیرساخت ها است. به عنوان بخشی از این همکاری HP با مایکروسافت برای ساخت یک ابر به ابر ادغام با مدیریت چاپ خدمات ابر پلت فرم اجازه می دهد سازمان ها برای افزایش امنیت و مدیریت دستگاه های چاپ و انتشار شغل تنها به کاربران مجاز است. این ادغام را قادر جهانی چاپ کاربران به چاپ تقریبا در هر نقطه به سادگی و ایمن.

HP نیز معرفی کرده است به تازگی افزایش یافته Flexworker راه حل های برنامه اجازه می دهد کارگران از راه دور به دست آوردن شرکت تایید پرینتر همراه با تمدید قرارداد سرویس و منظور تامین یکپارچه از طریق پورتال های آنلاین در حالی که قادر می سازد آن را به بخش مدیریت منابع از طریق حسابداری و مدیریت مرکزی و تثبیت گزارش, صرفه جویی در هزینه ها و ارائه یک تجربه بهتر است.

در مورد HP Inc.

HP Inc. (NYSE: HPQ) ایجاد تکنولوژی است که باعث می شود زندگی بهتر برای همه ، از طریق محصولات و خدمات نمونه کارها شخصی, سیستم های چاپگر و چاپ 3D راه حل های ما مهندس تجارب که خیره. اطلاعات بیشتر در مورد HP Inc. در دسترس است www.hp.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن