بیش از 100 سرباز در کلمبیا بررسی سوء استفاده جنسی از کودکان

فرمانده کلمبیا ارتش گفت: او نمی خواهد تحمل هر گونه سوء رفتار. در هفته گذشته هفت سرباز دستگیر شده بودند برای تج

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

فرمانده کلمبیا ارتش گفت: او نمی خواهد تحمل هر گونه سوء رفتار. در هفته گذشته هفت سرباز دستگیر شده بودند برای تجاوز به یک دختر.

فرمانده ارتش کلمبیا روز چهارشنبه اعلام کرد که 118 سربازان پرداخته شده است از سال 2016 به اتهام سوء استفاده جنسی از کودکان. به طور کلی ادواردو Zapateiro گفت: 45 سربازان اخراج شد در حالی که باقی مانده تحت کیفری و انضباطی بررسی است.

"هیچ کلمبیا سرباز آموزش دیده در موسسه برای حمله به حقوق بشر از پسران, دختران و نوجوانان ... من نمی خواهد تحمل هر نوع رفتار دور از اصول اخلاقی ارزش های اخلاقی و آداب و رسوم خوب" گفت: Zapateiro.

وی تلاش برای محافظت از سربازان دخیل در موارد تجاوز جنسی و افزود که همه سربازان دریافت حقوق بشر آموزش است.

سابقه سوء استفاده جنسی در ارتش کلمبیا

فرمانده بیانیه به دنبال دستگیری هفت سرباز در هفته گذشته برای تجاوز به یک دختر از Embera Katio بومی قبیله. سربازان اعزام شده بودند در منطقه قبیله ای شامل رمان coronavirus.

مشاور ارشد سازمان از بومی کشورهای کلمبیا (ONIC) گفت: دختر ربوده شد و مورد تجاوز قرار گرفته و برای بیش از 17 ساعت است.

با توجه به بیانیه ای از دفتر دادستان کل سربازان اعتراف به "تشدید سوء استفاده مقاربت جنسی با یک جزئی کمتر از 14 سال است."

Indigenous women in Colombia protest in front of the military compound after two rape cases involving soldiers (picture-alliance/NurPhoto/S. Barros)

زنان بومی در کلمبیا اعتراض در مقابل نظامی ترکیب پس از دو تجاوز موارد مربوط به سربازان

در زمان انتخابات کلمبیا ایوان دوقو گفت: هفت سرباز می تواند در صورت محکوم به حبس ابد, به عنوان بخشی از یک اصلاح جدید از کلمبیا نظام حقوقی.

هفته گذشته مورد نیز کانون توجه قرار دادن در یک مورد دیگر از سپتامبر سال 2019 هنگامی که یک گروه از سربازان آزار a 15-year-old بومی ،

با توجه به گزارش موسسه ملی پزشکی قانونی و پزشکی قانونی علوم کلمبیا 17,935 زنان مورد تجاوز قرار گرفته و در کلمبیا هر سال — است که دو زن در هر ساعت.

am/اس ام اس (dpa رویترز)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب