زنان پاکستانی به دام افتاده بین coronavirus و خشونت

Coronavirus بحران عمیقتر اجتماعی نابرابری در پاکستان به طور نامتناسبی تحت تأثیر گروه های آسیب پذیر مانند زنان

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Coronavirus بحران عمیقتر اجتماعی نابرابری در پاکستان به طور نامتناسبی تحت تأثیر گروه های آسیب پذیر مانند زنان و کودکان است. فعالان می گویند مداخله برای مقابله با این مسئله ناکافی هستند.

"بسیاری از خانواده ها متوجه خیلی دیر است که طلاق گرفته دختر بهتر است از یک مرده پدر" خدیجه Siddiqi یک خشونت بازمانده گفت: DW.

Siddiqi که یک وکیل حرفه ای است که خشونت خانگی به شدت افزایش یافته در طول COVID-19 pandemic چرا که زنان مجبور به سازش و حتی بیشتر با توجه به محدودیت های مالی است.

ادامه مطلب: Coronavirus: دولت پاکستان میسازد کردن هزاران نفر از کارگران به احیای اقتصاد

با توجه به سازمان های حقوق زنان شاغل در بخش غیررسمی هستند بیشتر تحت تاثیر خشونت خانگی در طول بیماری همه گیر. بسیاری از آنها شغل خود را از دست داده و محدود به خانه های کوچک که در آن فاصله از سوء استفاده و بستگان امکان پذیر نیست.

"یک زن مورد ضرب و شتم توسط شوهرش چرا که او نیاز به پول برای دستمال بهداشتی. قبل از COVID-19 او می تواند بیرون رفتن برای خرید دست دوم لباس های خود را برای استفاده از آنها به عنوان پد اما در حال حاضر او نمی تواند خانه را ترک کنند" آریا Indirias Patras یک مطالعات جنسیتی محقق گفت: DW.

مقامات دولتی گزارش 25% افزایش در خشونت حوادث در طول مستند در سراسر شرق استان پنجاب با مقامات ثبت نام 3,217 موارد بین ماه های مارس و آوریل.

اولین مورد از coronavirus تایید شد در پاکستان در 26 فوریه سال 2020 است. این کشور قرار داده بود در زیر بخشی از مستند از 1 آوریل است که به طول انجامید تا زمانی که ممکن است 9. به عنوان روز پنج جنوب کشور آسیایی به ثبت بیش از 240,000 coronavirus موارد و تقریبا 5,000 مربوط به مرگ و میر.

در حال حاضر دولت فدرال در تلاش است برای کنترل گسترش ویروس با تحمیل "هوشمند" مستندات در COVID-19 نقاط.

این است که توصیه می شود که پاکستان تحمیل متناوب مستندات ماندگار دو هفته هر یک برای جلوگیری از شیوع بیماری است. در همین حال پاکستان احزاب مخالف و پزشکان انجمن ها خواستار کامل مستند.

ادامه مطلب: چگونه انکار و تئوری های توطئه سوخت coronavirus بحران در پاکستان

ناکافی حمایت دولت

پاکستان یک کشور بیش از 200 میلیون نفر در رتبه ششم را در این فهرست از جهان خطرناک ترین کشور برای زنان است. با توجه به آمار جمع آوری شده توسط روبان سفید, پاکستان یک سازمان غیر دولتی کار برای حقوق زنان 4,734 زنان در مواجهه با خشونت جنسی در جنگ بین سال های 2004 و 2016. بیش از 15000 مورد از جرائم ناموسی ثبت شد. وجود بیش از 1800 موارد خشونت خانگی و بیش از 5,500 ربایی از زنان در طول این دوره است.

با توجه به گزارش های رسانه ها بیش از 51,241 موارد خشونت علیه زنان گزارش شده بین ژانویه 2011 و ژوئن 2017. محکومیت نرخ در ضمن پایین باقی می ماند با متهم تنها در 2.5 درصد از تمام موارد گزارش شده تا پایان متهم توسط دادگاه.

برای کمک به قربانیان خشونت خانگی و مقامات در پنجاب به روز رسانی زنان خود ایمنی گوشی های هوشمند برنامه که معرفی شد و دو سال پیش توسط پنجاب امن شهرستانها اقتدار (PSCA). کمیسیون حقوق بشر پاکستان یک سازمان غیر دولتی و همچنین راه اندازی یک خط تلفن برای قربانیان. اما فعالان می گویند که این کمک ها بسیار موثر است.

"من به نام دولت خط تلفن چند بار کردم و متصل تنها در پنجم امتحان کنید. من هم سمت چپ یک پیام صوتی که هیچ یک پاسخ به" فعال حقوق ماهم علی گفت: DW.

به عنوان مقامات را تا حد زیادی موفق به ارائه پشتیبانی به قربانیان خشونت خانگی زنان در تنگه وخیم اغلب با کمک فعالان حقوق بشر و وکلا.

Sabahat ریاض یک وکیل حقوق بشر کار در Dastak سرپناه برای زنان گفت: DW که تماس به خط تلفن باید نزدیک به دو برابر شده پس از شروع coronavirus بحران و اضافه کرد که ماهیت شکایت نیز تغییر کرده است. "در گذشته ما بیشتر دریافت تماس از زنان جوان در مواجهه با خشونت خانگی اما در حال حاضر ما نیز تماس گرفتن از افراد مسن است. علاوه بر همسایگان نگران برای زنان و کودکان ایمنی نیز رسیدن به ما" ریاض گفت.

با توجه به ریاض یکی از بزرگترین چالش هایی را برای دولت-اجرای موسسات است که برای آموزش موثر کارکنان و ساده شکایات. اتحادیه شورای دفاتر و ادارات پلیس هستند نه آموزش دیده برای مقابله با مسائل مربوط به خشونت علیه او اضافه شده است.

"مقامات پلیس به طور کلی نمی جنسیتی حساس شده. آنها همچنین مشاهده و استفاده داخلی به عنوان یک خصوصی اختلاف و تضعیف قربانیان به گزارش" ریاض گفت.

ادامه مطلب: خشونت خانگی افزایش می یابد و در میان coronavirus مستندات در آسیا

'سلسله مراتب از خشونت'

نه تنها زنان و کودکان بیش از حد روبرو هستند استفاده داخلی در طول بحران بهداشت و درمان. کارشناسان می گویند که آنها نه تنها در معرض خطر سوء استفاده در دست بزرگسالان بلکه روانی رنج می برند به دلیل تنش های محیط زیست در صفحه اصلی.

ادامه مطلب: کودکان کار بین coronavirus و مشکلات اقتصادی

Rozan یک اسلام آباد-بر اساس سازمان غیر دولتی به تازگی گزارش شده است که مادران خواستار آن خط تلفن بستری بودن تهاجمی نسبت به فرزندان خود و به دنبال مشاوره در مدیریت خشم از یک مشاور.

"وجود دارد یک سلسله مراتب از خشونت در نا امید خانواده است. در قوانین و شوهر خشونت آمیز با همسر طول می کشد که او را به خشم در کودکان" روحی غنی یک روانشناس گفت: DW.

زهرا Vayani یک وکیل می گوید: تعدادی از کودکان آزار جنسی بطور قابل توجهی افزایش طول COVID-19 بحران است. "من دریافت گزارش در مورد کودکان به عنوان جوان به عنوان چهار بودن raped در مستند" او گفت: DW اضافه کرد که کودکان کار به عنوان کارگران خانگی شده اند رو به افزایش سوء استفاده از زمان شروع این بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن