مکزیکی, غار ابزار نشان می دهد در اوایل ورود انسان در آمریکای شمالی

شواهد باستان شناسی کشف شده در مرکزی مکزیک نشان می دهد انسان ها به زندگی در آمریکا حداقل 10000 سال زودتر از آنچ

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

شواهد باستان شناسی کشف شده در مرکزی مکزیک نشان می دهد انسان ها به زندگی در آمریکا حداقل 10000 سال زودتر از آنچه قبلا تصور. دانشمندان صدها نفر از ابزار پیشرفته در سایت.

یک مطالعه منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که آمریکای شمالی به احتمال زیاد ساکنان توسط انسان به عنوان اوایل به عنوان 26,500 سال پیش و بسیار زودتر از بسیاری از دانشمندان قبول.

کشف آمد از تجزیه و تحلیل ابزار کاوش های باستان شناسی از یک غار در مرکز مکزیک است که در حال حاضر ارائه شواهد قوی در انسان ها زندگی می کردند در آمریکای شمالی و برخی از 15000 سال زودتر از آنچه قبلا تصور.

منتشر شده در مجله طبیعتاین مطالعه با تمرکز بر آثار — از جمله 1,900 پیاده سازی سنگ — یافت در ارتفاع بالا Chiquihuite غار.

Stone tools found in the cave were dated as early as 26,500 years

برخی از ابزارهای سنگی یافت شد بیش از 30000 سال

وارد ابزار

سنگ ابزار منحصر به فرد پیدا کردن در آمریکا نشان داد یک "فن آوری بالغ" که نویسندگان این مطالعه بر این باورند آورده بود از جای دیگر.

"نتایج ما با ارائه شواهد جدید برای قدمت انسان در آمریکا" Ciprian Ardelean یک باستان شناس در Universidad Autonoma de Zacatecas و نویسنده سرب از مطالعه گفت.

Ardelean گفت که سن یابی کربن پرتوزا نتایج قرار داده و تعداد کمی از این آثار در یک محدوده سنی 33,000 به 31,000 سال, اگرچه دانشمندان هنوز در تلاش برای این بررسی.

هیچ اثری از استخوان انسان یا DNA پیدا شد در سایت. "این احتمال وجود دارد که انسان با استفاده از این سایت در یک نسبتا ثابت اساس شاید در عود فصلی قسمت بخشی از بزرگتر مهاجر چرخه" این مطالعه به این نتیجه رسیدند.

Inside the research cave in Mexico

باستان شناسان را به طرف

تا زمانی که به تازگی به طور گسترده ای پذیرفته شده نظریه انسان ورود در آمریکا تصریح می کند که در اوایل اجداد عبور از یک پل زمینی از روسیه امروزی به آلاسکا برخی از 13,500 سال پیش نقل مکان کرد و در جنوب از طریق یک راهرو بین دو ورق های یخ عظیم.

تئوری است که به شدت مورد بحث در میان کارشناسان و مطالعه جدید به احتمال زیاد خواهد شد به شدت اعتراض نیز هست.

"اتفاق می افتد که هر زمان که کسی متوجه سایت بیش از 16000 سال — اولین واکنش انکار یا پذیرش" گفت: Ardelean که برای اولین بار از کاوش های باستان شناسی غار در سال 2012 اما کشف قدیمی ترین موارد تا سال 2017.

استاد مردم شناسی تام Dillehay از دانشگاه واندربیلت در نشویل, تنسی بود که درگیر در غار مطالعه گفت: پیشنهاد خرما در نهایت ممکن است معتبر در نظر گرفته شود اگر آنها می تواند ایستادن به بیشتر موشکافی.

او نمی سوال که برخی از این آثار به احتمال زیاد ساخته شده اما گفت که او می خواهم برای دیدن شواهد دیگر از شغل انسان از غار مانند تپش قلب butchered استخوان و سوخته خوراکی گیاه باقی می ماند.

jcg/nm (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب