PBS جشن غرور ماه با PRIDELAND کوتاه-فرم دیجیتال سری و جدید یک ساعت خاص با مجری و بازیگر Dyllón Burnside, کاوش تجاوز+ هویت در آمریکا جنوبی

PBS جشن LGTBQ+ غرور ماه با راه اندازی PRIDELAND جدید, یک ساعت خاص و کوتاه-فرم دیجیتال سری زیر میزبان و بازیگر

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

PBS جشن LGTBQ+ غرور ماه با راه اندازی PRIDELAND جدید, یک ساعت خاص و کوتاه-فرم دیجیتال سری زیر میزبان و بازیگر Dyllón Burnside (از FX را "مطرح") در یک سفر در سراسر جنوب. شش قسمت فرم کوتاه سری راه اندازی خواهد شد در PBS صدای یک فیلم مستند جدید متمرکز کانال یوتیوب توسط PBS Digital Studios, آغاز سهشنبه, مارس 26. یک ساعت همراه ویژه نیز میزبانی Burnside برتر خواهد شد در جمعه 12 ژوئن در ساعت 9:00 p. m. ET (چک لیست های محلی) در PBS PBS.org و PBS تصویری برنامه.

PRIDELAND تولید شده توسط مینیاتور اسب و یک پنجره باز می شود به جهان مدرن روز تجاوز+ زندگی در امریکا است. سری برجسته معتبر شخصی داستان به زندگی به ارمغان آورد از طریق Burnside را کنجکاو اکتشافی لنز. به عنوان یک تجاوز+ مدافع او به بینندگان به جنوبی های مختلف LGBTQ+ جوامع ارتباط با مردم از زمینه های مختلف, مکان, تجربیات و دیدگاه.

"بودن همجنس باز مطرح شده در جنوب, من تا به حال متمایز خاطرات از احساس مثل من هرگز نمی تواند به من معتبر خود وجود دارد, بنابراین من سمت چپ به دنبال پذیرش و تایید جوامع است. اما من هرگز به سمت چپ جنوب من ریشه" Burnside گفت. "من می خواستم برای رفتن به عقب به عنوان یک فرد بالغ و ببینید اگر همه چیز تغییر کرده بود و من افتخار می کنم که به گزارش آنها. اگر چه هنوز هم وجود دارد بسیاری از چالش های عجیب و غریب مردمی در جنوب است که به بیشتر تجاوز+ بزرگسالان از هر جای دیگری در ایالات متحده, من در ترس از هر کسی آشنا شدم که در حال ایجاد تغییر در جوامع خود. من باور دارم که صحت یک ابرقدرت و این عجیب و غریب قهرمانان و متحدان واقعا الهام بخش است."

PRIDELAND آدرس چگونه و چرا نگرش نسبت به جامعه تغییر کرده است, ادامه چالش ها هنوز هم در مواجهه با تجاوز+ مردم و همچنین داستان های جشن و نقش حیاتی داشت. در صدای خود را اعضای این جوامع پاسخ به سوالات است که کمک به ایجاد درک واقعی آنها چه کسانی هستند و آنچه در آن به معنی اصیل خود را خودشان در مکان هایی که آنها در خانه تماس بگیرید.

"تجاوز+ فرهنگ همواره بخشی از آمریکا اما عدم درک و بازنمایی هنوز هم وجود دارد در بسیاری از مناطق کشور گفت: Brandon Arolfo رئیس PBS Digital Studios. "با راه اندازی PRIDELAND در PBS صدای PBS هیجان زده برای سفر به قلب امریکا برای دیدن دست اول چگونه ایالات متحده در حال تغییر از درون و چگونه بسیاری از تجاوز+ مردم و متحدان آنها در حال کار برای اطمینان از آنها می توانید زندگی خود را با غرور و افتخار است."

برای اطمینان از PRIDELAND می رسد انواع مخاطبان این برنامه طراحی شده برای هر دو دیجیتال و پخش ارائه شده است.

"PBS متعهد به آوردن مهم رو به جلو فکر کردن در برنامه هایی مانند PRIDELAND به آمریکایی ها در سراسر سیستم عامل های مختلف" Pamela A. اگویلار دو لا فرانترا اجرایی مسئول و مدیر ارشد برنامه نویسی و توسعه در PBS گفت. "ما هیجان زده به ارائه یک ساعت پخش ویژه در کنار دیجیتال سری و ارائه مخاطبان با منحصر به فرد و با کیفیت تجارب در هر کجا که مصرف رسانه ای."

به مرور از هر دو PRIDELAND دیجیتال سری و یک ساعت خاص در زیر ارائه می شوند:

قسمت 1: "از افتخار & Southern: Dyllón Burnside داستان"
برای اولین بار:
پنج شنبه, مارس 26 PBS صدای
توضیحات:
Dyllón Burnside شروع سفر خود را با تنظیم مرحله از این سری با داستان شخصی خود را از در حال رشد در پنساکولا فلوریدا. او به بررسی آنچه جنوب به معنی و به همین دلیل او پس از اخراج شدن از کلیسای خود را برای بیرون آمدن. او را برمی گرداند به کشف کنند که از جنوب به بیشتر عجیب و غریب مردم از هر منطقه دیگر در آمریکا با بیش از یک سوم از تمام LGBTQ+ فیلم آمریکایی زندگی می کنند در زیر Mason Dixon line. او همچنین یاد می گیرد که این منطقه دارای منفی ترین تجاوز+ سیاست در کشور و ملاقات با افراد مختلف مبارزه برای حقوق برابر با شروع Carmarion D. Anderson, HRC, آلاباما, دولت, مدیر, اولین تغییر جنسیت زن رنگ به برگزاری چنین موقعیت رهبری.

قسمت 2: "یک همجنسگرا پاستور سفر به پذیرش در کتاب مقدس کمربند"
برای اولین بار: شنبه, ژوئن 2 در PBS صدای
توضیحات:
تجاوز+ تجربه با عنوان گوناگون و متنوع به عنوان افرادی که شامل آن است. در حالی که برخی هنوز هم پیدا کردن رد به خانه دیگران پیدا کردن بیشتر و بیشتر پذیرش در جوامع مبدا و یا کسانی که آنها را ایجاد کنید. در این قسمت Dyllón Burnside معرفی بینندگان به غارت لوری یک همجنسگرا وزیر در یک کوچک اما جریان اصلی کلیسا در Jackson, می سی سی پی. او پیشنهاد کار قبل از کلیسا می دانست که او همجنسگرا بود اما آنها پذیرفته شده و او را با آغوش باز زمانی که او به آنها گفت که او را در این موقعیت اگر او می تواند در حالی که آشکارا همجنسگرا. لوری ایجاد شده است که این نوع جامعه باز به همه کسانی که به این فرمان به "عشق همسایه تو به تو خواهد خودت" به قلب و در عمل.

قسمت 3: "Polyamory Demisexuality و در حال تغییر جنسیت در جنوب"
برای اولین بار: شنبه, ژوئن 9 در PBS صدای
توضیحات:
Dyllón Burnside نشسته با یک گروه متنوع از تجاوز+ اعضا به یاد بگیرند که چگونه به آغوش رابطه مثبت و مانور های مدرن و صحنه دوستیابی. آنها بحث به صراحت در مورد asexuality, polyamorous روابط و نحوه مدیریت واگرا انتظارات در عجیب و غریب جامعه است.

قسمت 4: "این داستان دلگرم کننده از یکی از آلاباما نظر فرزندخواندگی"
برای اولین بار: سه شنبه, ژوئن 16 در PBS صدای
توضیحات:
Dyllón Burnside دعوت به خانه از یک زن و شوهر که نمی خواهد اجازه دهید هر کسی و یا هر قانون در راه از آنها ازدواج کرده و اتخاذ کودک از رویاهای خود را. او گوش به چگونه آنها به غلبه بر چالش های منحصر به فرد تشکیل یک خانواده در جنوب و می آموزد که چه موانع باقی می ماند برای دیگر تجاوز+ مردم در خانه خود در ایالت آلاباما.

قسمت 5: "دفاع از تجاوز+ بهداشت و درمان در می سی سی پی"
برای اولین بار: سهشنبه 23 ژوئن در PBS صدای
توضیحات:
Dyllón Burnside دیدار Scott Rodgers, M. D. و لیلیان J. هوستون, M. D., دو پزشک که تاسیس مرکز جامعه سلامت در دانشگاه می سی سی پی, مرکز پزشکی یکی از معدود تجاوز+ درمانگاه در می سی سی پی به ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت و بدون ترس از تبعیض است. در بسیاری از نقاط جنوبی آن را قانونی برای پزشکان به انکار خدمات به تجاوز+ مردم بر اساس باورهای دینی خود است. به مسائل بدتر جنوبی دارای بالاترین غلظت از مردم زندگی با اچ آی وی/ایدز در ایالات متحده این پزشکان و تیم خود را مصمم به آدرس این مسائل سر در.

قسمت 6: "نانوایی میدان نبرد: می سی سی پی نانوایی ایستاده تا برای حقوق همجنسگرایان"
برای اولین بار: شنبه, ژوئن 30 در PBS صدای
توضیحات:
Dyllón Burnside بررسی نقش بسیار مهم متفقین در حال پیشروی تجاوز+ حقوق و چگونه اعتقادات مذهبی گاهی اوقات استفاده شده است به عنوان بهانه ای برای تبعیض است. در این قسمت او بازدیدکننده داشته است Mitchell مور یک نانوایی در قلب مقدس کمربند که خطرات کسب و کار خود را کمپبل نانوایی به موضع LGBTQ+ حقوق.

یک ساعت ویژه: PRIDELAND
برای اولین بار: جمعه, ژوئن 12, 9:00-10:00 p. m. ET در PBS
توضیحات:
دنبال Dyllón Burnside در یک سفر در سراسر آمریکای جنوبی به دیدار متنوع اعضای تجاوز+ جامعه است. از دختر بازار مال فروشان قهرمان در تگزاس به یک آمریکایی آفریقایی تبار شهردار متحد در آلاباما او در می یابد که چگونه تجاوز+ آمریکایی ها در حال پیدا کردن راه هایی برای زندگی اصیل و با غرور مدرن در جنوب.

دیجیتال قسمت از PRIDELAND خواهد PBS صداییک مضمون کانال گرد هم آوردن سرپرستی محتوا از اعضای ایستگاه در سراسر کشور به انجام برسانند بینندگان ذهن کنجکاو است. هر یک از برنامه های ویژه در PBS صدای خواهد شد از ویژگی های آرایه ای از جذاب relatable miniseries جشن مشترک تجارب بشری.

این PRIDELAND یک ساعت خاص در دسترس خواهد بود به جریان شروع جمعه, ژوئن 12 در تمام ایستگاه مارک PBS سیستم عامل ها از جمله PBS.org و PBS تصویری برنامه در دسترس در iOS, آندروید, Roku, Apple TV, Android TV آمازون آتش تلویزیون هوشمند تلویزیون سامسونگ Chromecast.

PRIDELAND کوچک اسب تولید PBS. Pamela A. اگویلار دو لا فرانترا و براندون Arolfo در حال مدیران مسئول برای PBS; Jon Reynaga و ملانی Capacia جانسون تولید کنندگان اجرایی برای کوچک اسب. این برنامه تولید شده و کارگردانی کاترین لینتون.

در علاوه بر این به اولین PRIDELAND, PBS نیز ارائه خواهد شد encore سخنرانیها و جریان از یک آرایه وسیعی از تجاوز+ برنامه ریزی متمرکز در طول ماه ژوئن در PBS PBS.org PBS ویدئو برنامه و PBS گذرنامه. برنامه ها شامل آمریکا تجربه "Stonewall قیام" استادان آمریکایی "Terrance McNally" و اسطوخودوس را بترساند. بررسی اجمالی از برنامه اضافی در دسترس است در اینجا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در PBS غرور ماه, برنامه نویسی, جدید PRIDELAND یک ساعت خاص و دیجیتال سری PBS صدای دیدار PBS.org

در مورد Dyllón Burnside, میزبان PRIDELAND
چند hyphenate مجری خالق و ضبط هنرمند Dyllón Burnside به نظر می رسد قابل توجه در مرحله تلویزیونی و فیلم پروژه با برخی از بهترین در کسب و کار. او در حال حاضر ستاره به عنوان "ریکی" در رایان مورفی امی نامزد دریافت جایزه FX سری "ژست" در کنار بیلی پورتر و محمدجواد رودریگز و گرفتار مخاطبان با اولین برادوی خود به عنوان بازیگران آنتونی در سال 2014 را Holler if Ya Hear Meهیپ-هاپ موسیقی با الهام از موسیقی و شعر از Tupac Shakur. Burnside همچنین به نظر می رسد به عنوان از دست رفته اش در ان بی سی "پیتر پن زندگی می کنند!" و در انتقادی-تحسین سریال "بالا تعمیر و نگهداری" در HBO در حالی که همه خود را تکمیل نهایی سال در معتبر CAP21 هنرستان موسیقی و تئاتر مدرسه جدید که در آن او به دست آورده مدرک لیسانس در مطالعات رسانه و نوشتن. کار خود را آغاز کرد و در 12 سال به عنوان یک عضو از Hip-Hop/R&B boy band 3D, تور کشور و نمایشی در کنار استیوی واندر و ریحانا. پرشور در مورد تولید اجتماعی تغییر محتوای Burnside در حال حاضر در یک آینده جدید, تک پروژه و انتشار موسیقی های جدید در ماه های آینده. طرفداران دعوت به شرکت در آنلاین گفتگو در مورد Burnside جدید PBS سری PRIDELAND توسط tagging @dyllonburnside و با استفاده از #PridelandPBS و #PBSVoices.

در مورد PBS Digital Studios
PBS Digital Studios تولید, اصلی, دیجیتال, برنامه نویسی, برای, YouTube و Facebook دیده بان طراحی شده برای تعامل با روشنگری و سرگرم کردن مخاطبان آنلاین. PBS دیجیتال استودیو شبکه دارای بیش از 23 میلیون مشترک تولید به طور متوسط 50 میلیون بازدید در ماه و به دست آورد بیش از 2.6 میلیارد انداز عمر views. در حال حاضر این استودیو دارای 20 سری اصلی جریان آنلاین از جمله هشت سری از PBS عضو ایستگاه. مجموعه عبارتند از: the Webby Award-winning, it's Okay to Be Smart, فیزیک و دوره سقوط و همچنین سری محبوب مانند دو سنت و PBS فضا زمان است.

در مورد PBS
PBS با بیش از 330 عضو ایستگاه ارائه می دهد همه آمریکایی ها از این فرصت برای کشف ایده های جدید و دنیای جدید از طریق تلویزیون و محتوای دیجیتال. هر ماه PBS می رسد بیش از 126 میلیون نفر از طریق تلویزیون و 26 میلیون نفر از مردم آنلاین, آنها را دعوت به تجربه جهان علم, تاریخ, طبیعت و امور عمومی; برای شنیدن متنوع ديدگاه; و به صندلی های ردیف جلو به سطح جهانی درام و اجرای برنامه. PBS' آرایه وسیعی از برنامه شده است به طور مداوم توسط افتخار صنعت پرطرفدار ترین جایزه مسابقات. معلمان از کودکان پیش-K از طریق 12th درجه به نوبه خود به PBS برای محتوای دیجیتال و خدمات است که کمک به کلاس درس درس برای زندگی است. دهه از تحقیقات تایید می کند که PBS' نخست وزیر رسانه های کودکان خدمات PBS کودکان و نوجوانان کمک می کند تا کودکان ساخت بحرانی سواد ریاضی و اجتماعی-عاطفی و مهارت های آنها را قادر به پیدا کردن موفقیت در مدرسه و زندگی است. تحویل از طریق عضو ایستگاه های PBS کودکان و نوجوانان ارائه می دهد با کیفیت بالا, آموزشی, محتوای تلویزیون – از جمله 24/7 کانال های آنلاین در pbskids.org از طریق مجموعه ای از برنامه های تلفن همراه و در جوامع در سراسر امریکا است. اطلاعات بیشتر در مورد PBS در دسترس است www.pbs.org یکی از برجسته دات org وب سایت در اینترنت و یا با زیر PBS در Twitter, Facebook و یا از طریق برنامه های ما برای تلفن همراه و دستگاه های متصل. خاص و اطلاعات برنامه به روز رسانی برای مطبوعات در دسترس هستند pbs.org/pressroom یا پس PBS اطاق ماشین چاپ در توییتر.

در مورد کوچک اسب
مینیاتور اسب برنده جایزه سرگرمی شرکت است که باعث ایجاد تقویت و توزیع به شدت درگیر برنامه نویسی در سراسر جریان خطی و کانال های اجتماعی. با یک پایه در طب سنتی, سرمقاله تولید و بازاریابی آنها داستان هماهنگ در یک موزاییک در سراسر سیستم عامل های بسیاری برای تعامل با مخاطبان در هر زمان و هر کجا که آنها ممکن است پیدا کردن خود را مشاهده و درگیر شدن با داستان. برای اطلاعات بیشتر www.tinyhorse.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب