چگونه سوزان کالینز' کسب و کار کوچک لایحه کمک به قید وثیقه از آنهایی که بزرگ

سناتور سوزان کالینز است که در مبارزه برای زندگی سیاسی با یک آگهی تلویزیونی است که می گوید: "در زمان بحران واقع

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

سناتور سوزان کالینز است که در مبارزه برای زندگی سیاسی با یک آگهی تلویزیونی است که می گوید: "در زمان بحران واقعی رهبران گام رو به جلو است. دیگر ناپدید می شوند."

آگهی سیاهی که مین جمهوری خواه همکاری و نوشت: چک حفاظت از برنامه های که ارائه شده $2.5 میلیارد دلار در بخشایش وام به بیش از 26,000 کسب و کارهای کوچک در دولت است. آن را نمی کند به ذکر است که او نیز اجازه منافع خاص و اهدا کنندگان دسترسی به چک حفاظت از برنامه و یا PPP.

همه آن را در زمان سه کلمه کوچک.

کالینز اذعان کرد در یک مصاحبه رادیویی در مین پخش مایک Violette رادیو نمایش صبح روز چهارشنبه که او یکی از سناتورها که می خواهم کار کرده و شامل یک استثنا در این لایحه اجازه داده است که از هتل های بزرگ و رستوران های زنجیره ای برای دریافت PPP پول زمانی که آنها تا به حال کمتر از 500 کارمند "در هر مکان فیزیکی است."

و اشاره کرد که پیش نویس اولیه از PPP ندارد که "حک شده" به صورت زنجیره ای, علت شایع است بث Rotman, یک کارشناس در پول و سیاست گفت: روزانه وحش "در اصل ترکیبی از ثروتمند منافع خاص با هم به خوبی قرار داده شده و همکاران در یک لحظه بحرانی خریداری یک نسخه به ما بسته محرک اقتصادی که تعریف کسب و کار کوچک به عنوان از جمله کسب و کار به دلیل آنها متعلق به بزرگ فرانچایز ساخته شده از صدها نفر از اشخاص کوچکتر. آنها با پیروی از قانون به کمک آنها بنویسید."

بررسی سهم به Collins برای سناتور و به رهبری تایید شده طی سه ماهه اول سال 2020 نشان می دهد $13,000 در سهم در اواسط تا اواخر ماه مارس از آمریکا هتل و محل سکونت ارتباط PAC هیلتون در سراسر جهان تایید شده و بین المللی حق رای دادن ارتباط.

کسانی که سهم—کسری از پول او مطرح است این است که این چرخه در آمد قبل از PPP لایحه تحت نظر گرفتن به عنوان خسارت اقتصادی این ویروس را تحمیل روشن شد در ماه مارس ، پس از این لایحه تصویب شد بعد که ماه در هتل و رستوران های زنجیره ای از تمام اندازه ها نقل مکان کرد و به سرعت به امن بخشایش وام جرقه خشم عمومی. پنسیلوانیا شرکت سرمایه گذاری که صاحب ریتز-کارلتون نارگیل گراو در میامی اعمال می شود برای به عنوان بسیاری از 48 از مالیات دهندگان حمایت وام با توجه به اورلاندو سنتینل.

در پایان آوریل مدیر عامل شرکت آمریکایی هتل و محل سکونت ارتباط co-نوشت: یک op-ed برای بنگور اخبار روزانه با مدیر عامل مهمان نوازی مین اعلام کرد که "مین مدیران هتل ها و صنعت در بزرگ خوش شانس هستیم که Collins دفاع از طرف ما" و متوقف کردن فقط کوتاه از حمایت او دوباره حضور در انتخابات به عنوان مین صنعت گردشگری در تلاش برای انطباق با COVID-19.

کالینز' دفتر نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر برای این داستان.

در مصاحبه با Violette صبح روز چهارشنبه کالینز گفت که " من قادر به گرفتن یک استثنا گنجانده شده در این لایحه است. و من فکر می کنم آن را یک تفاوت واقعی به برخی از رستوران ها و هتل ها در ایالت مین است که به صورت محلی متعلق به و مورد نیاز است که نوع امداد."

فلوریدا سناتور مارکو روبیو که او نیز تحت فشار قرار دادند برای کسانی که سه کلمه کوچک بود توییتی در دوشنبه 20 آوریل که خود را قانونی قصد داشت برای کمک به کوچک franchisees که وزارت خزانه داری باید تصحیح عدم تعادل.

هیچ کس اختلافات که صنعت هتلداری بوده است به خصوص ضربه گیر—نه بار بدتر از آن بود که پس از 9/11 با توجه به op-ed در بنگور اخبار روزانه. اما این موضوع با PPP مورد بود که باید بودجه اضطراری از دولت بودند سواران رایگان. برخی مانند زاینده رود و لس آنجلس لیکرز که در زمان پول به سرعت بازگشت و آن را مایه شرمساری توسط تبلیغات است. وزارت خزانه داری با صدور دستورالعمل های جدید به تاکید است که شرکت با دسترسی به سرمایه در راه است که کسب و کارهای کوچک ندارد باید در دور برگشت از دولت از طریق, اما نه همه از این شرکت ها حمایت دور.

با توجه به واشنگتن پستعموم معامله شرکت موفق به دریافت بیش از 1 میلیارد دلار در PPP بودجه به معنای برای کسب و کارهای کوچک. آنها شامل 43 شرکت با بیش از 500 نفر از کارگران و چندین گیرنده "به اندازه کافی موفق به مدیران پرداخت 2 میلیون دلار یا بیشتر است."

با انتشار یک آگهی اعتباری خودش را به عنوان خالق PPP کالینز شرط بندی است که رای دهندگان در ایالت مین را به یاد داشته باشید چیزهای خوب در مورد آن: این است که دولت در عمل به سرعت و قادر به کنار حزبی احساسات برای دریافت پول به افرادی که به آن نیاز است.

او امیدوار رای دهندگان نمی خواهد او را سرزنش برای این واقعیت است که بسیاری از وام به کسب و کارهای بزرگ با جیب عمیق به جای mom-and-pop کسب و کارهای او را دوست دارد به مشتری جلب کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب