COVID-19: که هشدار علیه استفاده از گیاهان سنتی در آفریقا

سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده است در برابر استفاده از گیاهان سنتی در درمان COVID-19 به عنوان دولت های آ

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده است در برابر استفاده از گیاهان سنتی در درمان COVID-19 به عنوان دولت های آفریقایی در تلاش برای مهار بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیانیه ای منتشر شد که در این هفته گفت: "به تلاش های در حال انجام برای پیدا کردن درمان برای COVID-19 احتیاط باید در مقابل اطلاعات غلط به خصوص در رسانه های اجتماعی در مورد اثربخشی داروهای خاص."

این هشدار پس از ماداگاسکار معرفی خود دارو برای درمان coronavirus و تحویل دارو به گینه Conakry, گینه استوایی و جمهوری دموکراتیک کنگو. تانزانیا در عین حال به محل سفارش خود را.

غسل تعمید "COVID آلی" این نوشیدنی گیاهی مشتق شده از درمنه — ضد مالاریا گیاه مخلوط با گیاهان بومی.

با وجود شلیک هشدار های سلامت دیده بان گفت: آن را به رسمیت می شناسد که در طب سنتی دارای مزایای بسیاری است و آفریقا دارای سابقه ای طولانی در طب سنتی.

همچنین گفت که گیاهان دارویی مانند درمنه در نظر گرفته می شود که ممکن است درمان برای COVID-19 اما اول نیاز به آزمایش می شود برای اثر بخشی و عوارض جانبی.

ادامه مطلب: مخترع جوان کمک می کند تا اتیوپی COVID-19 بحران

سنتی v طب مدرن

"من فکر می کنم این یک گام در مسیر درست" دکتر برتا Ayi, یک متخصص بیماری های عفونی در ایالت مریلند گفت: DW. "تنها جایی که در آن می تواند اشتباه است اگر آنها نمی رفتن را از طریق همان مرحله آزمایش بر روی حیوانات - فاز یک و دو."

"من تا به حال به سر با طب سنتی مردانی که فکر می کنم آنها می توانند از آبی و ادعا می کنند که آنها در بر داشت یک درمان برای COVID-19," Ayi گفت. "ما در حال رفتن به تحمل است که در همه."

در تانزانیا رئیس جان Magufuli است فشار برای استفاده از گیاهان سنتی به جای COVID-19 تست کیت. او به تازگی دستور رسیدگی به آزمایشگاه ملی خدمات آن را متهم به انجام غیر انسانی آزمون است که تبدیل به مثبت از coronavirus.

ادامه مطلب: نظر: Magufuli را COVID-19 بی تفاوتی دستور غذا برای فاجعه است

Guinea-Bissau has received several boxes of COVID-Organics

گینه بیسائو دریافت کرده است و چندین جعبه از COVID-آلی-fa

اما دکتر فرانک Minja یک تانزانیا پزشک است که نظارت COVID-19 مورد در منطقه نگران است که تانزانیایی ممکن است به بیش از متکی بر داروهای گیاهی و فراموش بهداشت.

"داروهای سنتی بسیار خوبی در کاهش علائم و این را باید متمایز از واقع یک درمان" Minja گفت: DW. "وجود دارد هیچ درمان شناخته شده برای این COVID-19 بیماری, آیا با غرب و یا طب سنتی."

"یکی از بزرگترین ترس است که مردم در واقع ممکن است کاهش شستن دست را کاهش می دهد اجتماعی فاصله و به جای تکیه بر این داروهای گیاهی و اشتباه است که آنها دقیق برای درمان بیماری" Minja گفت.

با توجه به سازمان بهداشت جهانی آفریقای سزاوار به استفاده از داروهای آزمایش شده با استانداردهای همان مردم در سایر نقاط جهان است. حتی اگر درمان به دست آمده از عمل سنتی و طبیعی ایجاد اثر بخشی و ایمنی از طریق دقیق بالینی مهم است.

در توگو به عنوان مثال در طب سنتی, محققان در حال هل دادن برای همکاری با مدرن محققان برای پیدا کردن راه هایی که از طریق طب سنتی نیز می توان یکپارچه به درمان COVID-19.

"این بیماری به ما نشان داده که ما بسیار آسیب پذیر است و کافی است برای یک محقق در گوشه ای خود را; شما نیاز به همکاری. و در اینجا ما باید متعارف محققان سنتی محققان و پزشکان گفت:" کومی Kokou یک Togolese محقق.

"این ویروس به ما نشان داده که ما می توانیم با هم کار کنند برای جامعه است."

ادامه مطلب: چرا جهان گرسنه است برای یک coronavirus مواد مخدر ساخته شده در هند

Malagasy President Andry Rajoelina

ماداگاسکار جمهور Andry Rajoelina معتقد است درمنه دارای فضائل در برابر COVID-19

واکنش

در لیبریا شهروندان عادی هیجان زده بودند پس از دريافت محموله از Madagascan معجون. به عنوان کشور برتر 166 مورد تأیید و 18, مرگ و میر, رییس جمهور George Weah امیدوار است که این معجون را صاف منحنی در کشور است.

"مقامات بهداشتی باید carryout آزمون در این گیاهی مسائل" زیتون استیونسون ساکن در پایتخت مونروویا گفت: DW. "اگر آن کار می کنند من نمی بینم هر گونه مشکل با آن است. آنچه ما می خواهیم این است که این درمان است."

"من خیلی خوشحال هستم در مورد پزشکی است. مردم ما در حال مرگ بوده اند ، بنابراین من بسیار خوشحال هستم که دارو وارد کشور خواهد شد و در حال حاضر این دارو به بیمار" ساکن محلی Rodell Conneh گفت.

یوجین Fahngon از سوی وزارت اطلاعات گفت: "این به معنای زیادی به دولت لیبریا در مبارزه با COVID-19 پس از هر دولتی در سراسر جهان می خواهد برای پیدا کردن درمان و یا پیشگیری از آن."

با وجود این هیجان در کشورهایی که دستور Madagascan دارو یا زهر ابکی است که تصریح کرد که آن را ادامه خواهد داد برای حمایت از کشورها به عنوان آنها کشف نقش سنتی پزشکان سلامت در پیشگیری و تشخیص زود هنگام از این ویروس به عنوان به خوبی به عنوان مورد ارجاع به امکانات بهداشتی است.

ادامه مطلب: مسابقه به سمت coronavirus واکسن: آنچه در آخرین?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن