پیرسون رسانه های گروهی تحت تاثیر قرار با متی Caputo را "یک انگشت و یک پا"

مشهور برای فیلم در سطح جهانی مفاهیم پیرسون گروه رسانه ای scouted یکی از متی Caputo آثار "یک انگشت و یک پا: عاق

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

مشهور برای فیلم در سطح جهانی مفاهیم پیرسون گروه رسانه ای scouted یکی از متی Caputo آثار "یک انگشت و یک پا: عاقبت به ملکه و هیولا" پس از در حال اجرا یک ارزیابی دقیق از آثار ادبی با پتانسیل امیدوار کننده در صنعت فیلم. پس از آن آژانس تماس نویسنده مورد حمایت پیشنهاد که نویسنده پذیرفته شده و بدون تردید شناخت استعداد او برای زندگی کار می کنند.
 
علاوه بر این مشارکت کمک تخصص چند برنده جایزه فیلمبردار و مدیر خوزه زامبرانو Cassella. این برنامه حمایت می کند نه تنها شامل ارسال و تبادل به فیلم هالیوود تولید کنندگان و مدیران. سازمان گسترش آن سخاوت با ثبت نام در این فیلمنامه به 25 جهانی جشنواره های فیلم – این به این معنی بیشتر تبلیغات در صنعت فیلم.
 
متی بسیار زیاد باروری تخیل زوج با نوآوری و دیدن دانش از کارشناسان نشان می دهد یک فرصت خوب بودن optioned است عمده فیلم تولید. این آژانس دارای امید بالا برای کتاب و وعده به اگزوز تیم خود را' مهارت ها و منابع برای کمک به نویسنده در کتاب خود-به-فیلم ادبی سفر.
 
یک نگاه دقیق تر به داستان: قلب-توقف داستان آغاز می شود با یک کشف باستان شناسی باستانی یادگار مدفون در دست مرحوم در دریای مدیترانه طبقه. پس از آن یک کوسه با یک اندازه دیده می شود هرگز قبل از wrecks کشتی ترک هر کس در آن مرده به جز دو ازدواج باستان شناسان. همسر برگ شوهرش با هیچ توضیحی; شوهر, شکست در پرده رمز و راز از ناپدید شدن همسر خود را.
 
سال بعد یک ربودن دو کودک و یک سری از رویدادهای نگران کننده نیروی FBI به بازی بازی. به تشدید مسائل آنها را به کشف ذهن-شکستن پازل است که حاکی از بیداری باستانی ترسناک – یک افسانه هاو روایات قومی تقریبا از دست داده در تاریخ. با بد در شل او به ارمغان می آورد بدترین کابوس هر کس جرات عبور از مسیر خود را.
 
آیا خودتان را بزرگترین نعمت و قلب خود را با بهترین تعلیق این خواسته شما به عنوان پرده لانه از رمز و راز و فتنه در "یک انگشت و یک پا" – یک Matthew Caputo ایجاد درخشان. به تجربه قطع پشت سر هم هیجان, گرفتن یک کپی از این کتاب در حال حاضر با مراجعه به کتاب آمازون.
 
"یک انگشت و یک پا: عاقبت به ملکه و هیولا"
نوشته شده توسط متی Caputo
منتشر شده توسط انتشارات ترافورد
تاریخ انتشار: جولای 8, 2016
شومیز: $28.99
 
درباره نویسنده
متی Caputo متولد شد و در لانگ آیلند نیویورک در سال 1980. برای چند سال گذشته او زندگی می کردند در حومه هوستون تگزاس با شوهر خود تیم و چهار گربه و سگ. مت دارای درجه دکتری در ریاضیات از دانشگاه کلمبیا و تدریس شده است در هر دو دبیرستان و کالج سطوح برای بیست سال گذشته. گذشته از آموزش مت است که به طور فعال درگیر در جامعه تجاوز و داوطلبان به عنوان یک مربی به افراد جوان است. در علاوه بر این به نوشتن و انتشار سه رمان و مت چاپ مقاله در مجله های شهری ریاضیات آموزش و پرورش در مورد مزایای خواندن و نوشتن در برنامه درسی ریاضیات. در طول زندگی اش مت همیشه نوشته شده به عنوان یک سرگرمی بود و بسیار مفتخریم که اولین کتاب منتشر شد. به وضوح مت است که به دنبال به جلو به این زمان سرمایه گذاری برای انطباق با یک رمان به فیلم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن